Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Презентаційний набір для конференцій з символікою Запорізької області (блокнот, ручка кулькова, пакет)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000099-c fb6b86afae9c433eacdfbeb7437a0134
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Твердомед

+380612247037 uzezbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності ЗОДА
Код ЄДРПОУ: 25971041
Місцезнаходження: 69061, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69107 м.Запоріжжя пр.Соборний,164
Контактна особа: Олена Твердомед
+380612247037
uzezbux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 11:41
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Презентаційний набір для конференцій з символікою Запорізької області (блокнот, ручка кулькова, пакет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Презентаційний набір для конференцій з символікою Запорізької області (блокнот, ручка кулькова, пакет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  09 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 09:50
Проект договору ручки та блокноти.doc
04 вересня 2019 09:50
Оголошення ручки блокноти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:32
Дата відповіді: 06 вересня 2019 14:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги (Додаток №1 до ТД) до предмета закупівлі не містять посилання на певну торговельну марку або модель. У разі наявності у Вимогах до предмету закупівлі (частини предмета закупівлі) посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати дійсним вираз «або еквівалент». З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА 18 500,00
UAH з ПДВ
18 500,00
UAH з ПДВ
Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 24 450,00
UAH з ПДВ
21 990,00
UAH з ПДВ
Документи
МсПринт плюс 25 000,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 11:43
ДОГОВОРА.zip
12 вересня 2019 16:16
ПАКЕТ П_Е.pdf
12 вересня 2019 16:16
Персональні.pdf
12 вересня 2019 16:16
ЯкістьСувенірка.pdf
12 вересня 2019 16:16
ЦіноваСувенірка.pdf
12 вересня 2019 16:16
Установчі.zip
12 вересня 2019 16:13
РУЧКИ.jpg
12 вересня 2019 16:13
ПАКЕТ.jpg
12 вересня 2019 16:13
Сувенірка.pdf
12 вересня 2019 16:13
Блокнот.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

МсПринт плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
Рішення скасоване 18 500,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 10:11
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
Переможець 18 500,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:10

Документи

16 вересня 2019 16:51
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:50
Протокол 15.pdf

Документи

18 вересня 2019 15:10
Протокол 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
18 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2019 15:10
Протокол 17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 14:29
30.pdf укладений
07 жовтня 2019 14:29