Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гарнітура до стрілочних переводів типу Р65 марки 1/11 (права), гарнітура до стрілочних переводів типу Р65 марки 1/11 (ліва), гарнітура до стрілочних переводів на залізобетонній основі типу Р65 марки 1/9, перехресний , гарнітура до стрілочних переводів на дерев'яній основі типу Р65 марки 1/9, перехресний
Очікувана вартість
419 880,95 UAH
UA-2019-09-03-002629-b 16302016b36845c98a569f3c223d4e5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 15:05
Очікувана вартість: 419 880,95 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Гарнітура до стрпілочних переводів типу Р65 марки 1/11 (права)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
7 комплект
Гарнітура до стрпілочних переводів типу Р65 марки 1/11 (ліва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
3 комплект
Гарнітура до стрілочних переводів на залізобетонній основі типу Р65 марки 1/9, перехресний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
2 комплект
Гарнітура до стрілочних переводів на дерев'яній основі типу Р65 марки 1/9, перехресний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 17:48
1955377460 ТД (Гарнітура до стрілочних переводів типу Р65 марки 1~).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо еквіваленту.
Дата подання: 05 вересня 2019 10:51
Дата відповіді: 10 вересня 2019 11:25
Доброго дня. 1. Чи можуть Учасники запропонувати еквівалентний Товар, виготовлений за іншими Технічними Умовами (з показниками, не гіршими аніж вказані Вами) та чи не призведе це до відхилення їх тендерних пропозицій? 2. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а тому, з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутні повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Чи можуть Учасники надати лист-роз'яснення про необов'язковість сертифікації Товару та отримання сертифікату відповідності, замість документу з переліку, передбаченого пунктом 1 додатку 6 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-002629-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 06 вересня 2019 16:09
Вимога до умов тендерної документації
Добрий день!
Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження та відсутність необхідної інформації, яка б дозволила учаснику визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі.
Звертаємось до Замовника з проханням внесення наступних змін до тендерної документації, а саме: 1. Додаток №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16, ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"» розділ Б «Документи, які подаються учасником-переможцем торгів» пункт 1.1 викласти у наступній редакції «1.1. Довідка-підтвердження у довільній формі про відсутність внесених відомостей про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб , які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»
2. Додаток №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16, ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"» розділ Б «Документи, які подаються учасником-переможцем торгів» пункт 3.1 викласти у наступній редакції «3.1. Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним уповноваженим органом, або інші документи, що підтверджують відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діють станом на дату подання документа, або інформація, видана відповідним уповноваженим органом, про наявність такої заборгованості.»
3. Додаток №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» розділ 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» пункт 1.1. викласти у наступній редакції «1.1. Постачальник зобов’язується поставити Покупцеві товар, зазначений в Специфікації №1 (Додаток №1 до даного договору), а Покупець - прийняти і оплатити такий товар.
4. Додаток №4 розділ 2 «ЯКІСТЬ ТОВАРУ» пункт 2.8. викласти у наступній редакції «2.8. Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти товару або його якість не буде відповідати умовам договору, Постачальник за свій рахунок усуває недоліки або замінює невідповідний товар на якісний в 30-ти денний термін з моменту складання відповідного акту.»
5. Додаток №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» пункт 4.1. викласти у наступній редакції «4.1. Оплата здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимогам чинного законодавства.»
6. Додаток №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» пункт 4.2. викласти у наступній редакції «4.2. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства.»
7. Додаток №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» пункт 4.3. викласти у наступній редакції «4.3. Датою оплати вважається дата зарахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника.»
8. Додаток №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» розділ 5 «ПОСТАВКА ТОВАРІВ» пункт 5.2. викласти у наступній редакції «5.2. Поставка товару проводиться партіями протягом не більше 30 днів тільки на підставі наданої письмової рознарядки/заявки Покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Покупця до приймання продукції.»
9. Додаток №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» розділ 5 «ПОСТАВКА ТОВАРІВ» пункт 5.2.3. викласти у наступній редакції «5.2.3. Видаткова накладна та інші первинні документи, що стосуються виконання цього Договору та приймання Продукції, підписуються з урахуванням вимог Статуту Покупця щонайменше двома уповноваженими особами: заступник директора виконавчого (особа, що виконує його обов'язки) регіона
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 17:18
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 16:09
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ДнСЗ" 419 200,00
UAH
419 200,00
UAH
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ БІОЕНЕРГО 419 500,00
UAH
419 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 вересня 2019 21:50
справка.PDF
27 вересня 2019 14:08
Рішення Суду_0006 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Рішення Суду_0005 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Рішення Суду_0004 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Рішення Суду_0003 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Рішення Суду_0002 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Рішення Суду_0001 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Виконавчий лист_0008 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Виконавчий лист_0007 (1).jpg
27 вересня 2019 14:08
Довідка податкова 25.09.19.PDF
27 вересня 2019 14:08
Довідка податкова 1.PDF
27 вересня 2019 13:56
ст 17 переможець.PDF
18 вересня 2019 16:38
ТУ гарнітура.pdf
18 вересня 2019 16:38
технічна специфікація.pdf
18 вересня 2019 16:38
Статут АТ оригінал.pdf
18 вересня 2019 16:38
стаття 17.pdf
18 вересня 2019 16:38
санкції.pdf
18 вересня 2019 16:38
протокол №1.PDF
18 вересня 2019 16:38
Протокол 3 АТ ДнСЗ.pdf
18 вересня 2019 16:38
протокол 2 2018.pdf
18 вересня 2019 16:38
протокол 2 2017.pdf
18 вересня 2019 16:38
протокол 1 2019.PDF
18 вересня 2019 16:38
працівники.pdf
18 вересня 2019 16:38
порівняльна.pdf
18 вересня 2019 16:38
Паспорта.pdf
18 вересня 2019 16:38
опис.pdf
18 вересня 2019 16:38
копія наказ.pdf
18 вересня 2019 16:38
копія витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2019 16:38
комерційна.pdf
18 вересня 2019 16:38
згода з договором.pdf
18 вересня 2019 16:38
захист довкілля.pdf
18 вересня 2019 16:37
Доверенность Дрогайцев.pdf
18 вересня 2019 16:37
дані на товар.pdf
18 вересня 2019 16:37
відомості про учасника.pdf
18 вересня 2019 16:37
Витяг АТ ДнСЗ (2).pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:00
Устав.pdf
18 вересня 2019 16:00
ПротоколЗборив2.pdf
18 вересня 2019 16:00
Протокол2.pdf
18 вересня 2019 16:00
ПДВ Копия.pdf
18 вересня 2019 16:00
НаказДиректор.pdf
18 вересня 2019 16:00
ЗміниСтатут.pdf
18 вересня 2019 16:00
Витяг07112017Копия.pdf
18 вересня 2019 16:00
4_ОППКопия.pdf
18 вересня 2019 16:00
img054.jpg
18 вересня 2019 16:00
img043.jpg
18 вересня 2019 16:00
img042.jpg
18 вересня 2019 16:00
Технічна специфікація.pdf
18 вересня 2019 16:00
img067.jpg
18 вересня 2019 16:00
Порівняльна таблиця.pdf
18 вересня 2019 16:00
img063.jpg
18 вересня 2019 16:00
img062.jpg
18 вересня 2019 16:00
Дані про товар.pdf
18 вересня 2019 16:00
img042.jpg
18 вересня 2019 16:00
ТендПропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ДнСЗ"

ТОВ КОМПАНІЯ БІОЕНЕРГО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ДнСЗ"
#14367980
Переможець 419 200,00
UAH
24 вересня 2019 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ДнСЗ"
#14367980
419 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 23:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 12:50
ДУ1 (2) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2019 12:49
1_ДУ1.pdf укладений
29 грудня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 14:48
Договір.pdf укладений
11 жовтня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19494/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 479 345,60
UAH