Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації "Технічне переоснащення (заміна електропроводки в будівлях Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 6 та 6а)" (71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
23 550,00 UAH
UA-2019-09-03-002583-b efea3ddcf9794a14bc4d6bc009144ba7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт відповідно до Завдання на проектування по об’єкту Додатку 1 до договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення (заміна електропроводки в будівлях Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 6 та 6а) (71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бастіонна, 6 та 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт здійснюється на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 7 (семи) календарних днів з дня його підписання Сторонами. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

03 вересня 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 17:35
Звіт про укладений договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ"
#40351700
Переможець 23 550,00
UAH
03 вересня 2019 17:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:40
1_299-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 17:40
договір 174-19.pdf укладений
03 вересня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Змінено термін виконання робіт на 21.12.19. 2) У зв'язку з набуттям ТОВ "НВП "Мепал-Проект"" статусу платника ПДВ суму договору викладено з ПДВ (загальна сума договору не змінилась). 3) Додаток 2 до Договору викладено у новій редакції. 4) Змінено банківські реквізити.
Номер договору про закупівлю: 174-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/299-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 550,00
UAH