Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100)
Очікувана вартість
989 000,00 UAH
UA-2019-09-03-002273-b 3db2071a98d44516a664423b231c7132
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янченко Тетяна Володимирівна

+380544373230 ptu5@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Білопільське вище професійне училище"
Код ЄДРПОУ: 02547470
Місцезнаходження: 41800, Україна , Сумська обл., Білопілля, вулиця Клубна,6
Контактна особа: Янченко Тетяна Володимирівна
+380544373230
ptu5@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 16:42
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 16:42
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:58
Очікувана вартість: 989 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,43%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 т
Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41802, Україна, Сумська область, місто Білопілля, вулиця Клубна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання покупцем бюджетного призначення Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:38
2019 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВУГІЛЛЯ ВПУ 230 тонн.doc
04 вересня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:38
2019 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВУГІЛЛЯ ВПУ 230 тонн.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Діскримінаційни вимоги
Дата подання: 04 вересня 2019 11:34
Дата відповіді: 06 вересня 2019 19:18
Замовник встановлює діскримінаційни вимоги згідно надання оригиналів або завірених нотаріально копій довідок казаних в п. 1,2,4 стр.7 тендерної документації: Переможець торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 або 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті: 1) копію документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – переможця торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається з моменту початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) або інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем торгів не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення); Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення затверджено наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (далі – Наказ). Так, Наказом визначено, що до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Довідково з інформацією із зазначеного питання можна ознайомитись на сайті Міністерства юстиції України за посиланням http://old.minjust.gov.ua/50657 та на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за посиланням https://nazk.gov.ua/yedynyyderzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu 2) оригінал або завірену копію інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, територіального органу Міністерства юстиції України про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем торгів, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу; Замовник самостійно може перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує . Відкритий реєстр за посиланням – http://corrupt.test.informjust.ua/index.php (знаходиться на офіційному сайті Мін'юсту) 3) оригінал чи завірену копію документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу; 4) скорочену чи повну інформаційну довідку (з QR-кодом) з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство стосовно відсутності інформації про переможця в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом переможця: юридичної або фізичної особи про видачу довідки, завірену печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу; Замовник може самостійно перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує . Відкритий реєстр за посиланням http://kap.minjust.gov.ua/services/registry (знаходиться на офіційному сайті Мін'юсту) 5) оригінал або завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо наступне. Перелік документів, установлений в Пункті 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Тендерної документації, складений на підставі статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженного органу повідомлення про намір укласти договір, учасник подає довідку з обгрунтуванням причин неподання вищезгаданої інформації та зазначає джерела отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах.
Що до надання документів
Дата подання: 04 вересня 2019 14:17
Дата відповіді: 06 вересня 2019 18:17
В тендерної документації додаток 3 п.3 Замовник вимагає : 1 Копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи) У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Але Статут підприємства знаходиться у вільному доступі на порталі електроних севісів Міністерства юстиції України https://usr.minust.gov.ua/ua/freeseach. Згідно рішення АМКУ Учасники торгів не зобов'язані подавати замовнику документи у разі якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому дана вимого є неправомірною. В даному конкретному випадку достатньо буде Учаснику надати довідку з кодом доступу результатів надання адмінпослуг, за яким можна перевірити дану інформацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Статут аба інший установчий документ є документом, що підтверджуює відповідність учасника та свідчить про відсутність підстав у замовника відхилити його пропозицію. Учасник, пропозицію якого прийнято і оголошено переможцем закупівлі, має подати оригінали таких документів протягом п’яти календарних днів з моменту оприлюднення замовником повідомлення про намір укласти договір із таким учасником (розміщення замовником у системі рішення про прийняття пропозиції учасника і є “повідомлення про намір укласти договір”).
Що до надання документів
Дата подання: 09 вересня 2019 09:34
Дата відповіді: 09 вересня 2019 11:41
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.09.2019, 18:17) Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Статут аба інший установчий документ є документом, що підтверджуює відповідність учасника та свідчить про відсутність підстав у замовника відхилити його пропозицію. Учасник, пропозицію якого прийнято і оголошено переможцем закупівлі, має подати оригінали таких документів протягом п’яти календарних днів з моменту оприлюднення замовником повідомлення про намір укласти договір із таким учасником (розміщення замовником у системі рішення про прийняття пропозиції учасника і є “повідомлення про намір укласти договір”). Дайте, будь ласка. конкретну відповідь : В даному конкретному випадку достатньо буде Учаснику надати в складі тендерної пропозиції довідку з кодом доступу результатів надання адмінпослуг, за яким можна перевірити Статут Учасника ? И нащо Вам предоставляти оригінал Статуту (судячи із Вашої відповіді)? Вкажить конкретні пункти Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII на яки Ви посилаєтесь, а не посилання на Закон взагалі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 "Кваліфікаційні критерії" Закону України "Про публічні закупівлі" пункту 3 подаються документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме, для юридичних осіб: копія Статуту із змінами (в разі їх наявності), для фізичних осіб-підприємців: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Про це оговорено в нащій тендерній документації в Додатку 3 , пункт 1,пункт 4.
У попередній відповіді на Ваше питання було помилково (приносимо вибачення) зазначено "подати оригінали таких документів...". Правильно читати - "копії таких документів..."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фермерське господарство "Сейм" 782 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" 779 700,00
UAH з ПДВ
765 694,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВКМП "АГРО" 805 000,00
UAH з ПДВ
766 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 894 240,00
UAH з ПДВ
894 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВТОРМЕТ-СОЮЗ" 941 400,00
UAH з ПДВ
941 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 966 000,00
UAH з ПДВ
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 13:37
17_Гарантійний лист.doc
18 вересня 2019 13:37
Статут фг Сейм.pdf
18 вересня 2019 13:37
Наявність вугілля.pdf
18 вересня 2019 13:37
19_Сертефікат_якості-1.pdf
18 вересня 2019 13:37
19_1_Сертефікат_якості-2.pdf
18 вересня 2019 13:37
18_ДОЗВІЛ.pdf
18 вересня 2019 13:36
7_Право підпису.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:42
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:39
Довідки завірені.pdf
01 жовтня 2019 11:39
Довідка МВС.zip
01 жовтня 2019 11:39
Довідка ДПС.zip
30 вересня 2019 14:35
Пропозиція аукціон.pdf
19 вересня 2019 11:22
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:20
11.Технічне завдання.pdf
19 вересня 2019 11:20
10.Проєкт договору+лист.pdf
19 вересня 2019 11:20
9.Витяг ЄДР 17.09.19 зав.pdf
19 вересня 2019 11:20
7.Витяг ПДВ (копія).pdf
19 вересня 2019 11:20
6.Статут 22.07.2019 (копія).pdf
19 вересня 2019 11:20
3.Довідка ст.17.pdf
19 вересня 2019 11:20
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 14:35
Електронний підпис
19 вересня 2019 14:22
9 Забезпечення поянення.pdf
19 вересня 2019 14:21
8 інші документи.pdf
19 вересня 2019 14:21
6 Проект договору.pdf
19 вересня 2019 14:21
5 Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 14:21
2 відповідність ст 17.pdf
19 вересня 2019 14:21
1 Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 15:09
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:08
Реєстр.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 12:09
Електронний підпис
16 вересня 2019 12:08
Договір на ДГР.pdf
16 вересня 2019 12:08
копія договір виробник.pdf
16 вересня 2019 12:08
технічна специфікація.pdf
16 вересня 2019 12:08
копія паспорт директора.pdf
16 вересня 2019 12:08
лист згода з договором.pdf
16 вересня 2019 12:08
відомості про учасника.pdf
16 вересня 2019 12:08
витяг ЄДР.pdf
16 вересня 2019 12:08
відомості ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2019 12:08
копія витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:08
довідки ст17.pdf
16 вересня 2019 12:08
копії накази працівники.pdf
16 вересня 2019 12:08
копія договір позички-2.pdf
16 вересня 2019 12:08
копія договір позички-1.pdf
16 вересня 2019 12:08
копія договір ваги.pdf
16 вересня 2019 12:08
Ваги паспорт.pdf
16 вересня 2019 12:08
довідки ст.16.pdf
16 вересня 2019 12:08
додаток 2-лист-згода ПД.pdf
16 вересня 2019 12:07
довідка ціна.pdf
16 вересня 2019 12:07
довідка лиценції.pdf
16 вересня 2019 12:07
довідка ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фермерське господарство "Сейм"

ПП "МОНОЛІТ ГРУП"

ПВКМП "АГРО"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ "УКРВТОРМЕТ-СОЮЗ"

ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фермерське господарство "Сейм"
#32213999
Відхилено 620 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 18:30
ПП "МОНОЛІТ ГРУП"
#40353886
Переможець 765 694,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 18:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП"
#40353886
765 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 13:38
pdfjoiner (33) дог 220 вугілля МОНОЛІТ.pdf укладений
31 жовтня 2019 13:25
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 13:23
pdfjoiner (33).pdf укладений
09 жовтня 2019 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 765 694,00
UAH