Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 069 116,00 UAH
UA-2019-09-03-001648-b df246a95a9db4d5388f6260137484d64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гераськова

+380995041345 kazankaoms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 42228027
Місцезнаходження: 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул. Миру, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гераськова
+380995041345
kazankaoms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:17
Очікувана вартість: 5 069 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 534,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад та коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)

(ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, смт Казанка, вул. Миру, 224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:01
протокол 22.pdf
06 вересня 2019 14:52
Перелік змін ДЮСШ 06.09.2019 .doc
06 вересня 2019 14:52
ТД_ДЮСШ_2019.doc
03 вересня 2019 15:20
договір.docx
13 вересня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:01
протокол 22.pdf
06 вересня 2019 14:52
Перелік змін ДЮСШ 06.09.2019 .doc
06 вересня 2019 14:52
ТД_ДЮСШ_2019.doc
03 вересня 2019 15:20
ТД_ДЮСШ_2019.doc
03 вересня 2019 15:20
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 04 вересня 2019 11:12
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:58
Який розмір заробітної плати врахувати при розрахунку договірної ціни?
Відповідь: 1.Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості часу 166,08 люд.-г та розряді 3,8) – 8527,52 грн.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-001648-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40758593
Дата подання: 25 вересня 2019 17:13
Скарга
ТОВ « БУКТРЕЙДІНГ», як учасник відкритих торгів на Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) Номер в Prozorro UA-2019-09-03-001648-b з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою до замовника торгів Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області , а саме, 23.09.2017 об 11:50 відбулось відкриття пропозицій учасників торгів. За результатами аукціону, найбільш економічно-вигідною пропозицію було визнано учасника ТОВ "ІВЕКО-БУД" з сумою 4 149 999,00 з ПДВ. При розгляду документів виявлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме, учасник до складу своєї пропозиції не надав наступні документи, інформацію:

1) Учасник в своєї «Тендерної пропозиції (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, не зазначив, зокрема, розмір ПДВ

2) Учасник не надав в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.

3) Учасник не надав гарантійний лист щодо ціні, яка запропонованою учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації.

Згідно з законом про Про публічні закупівлі, вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ІВЕКО-БУД" у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає установленим кваліфікаційним критеріям.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2019 11:26
З Вашої скарги вбачається, що її подано з вимогою дискваліфікувати учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД». Тобто, подання такого виду вимоги, як Ваша, Законом № 922 не передбачено. Відповідно, Законом № 922 не надано замовнику повноважень щодо розгляду такої вимоги.

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 17:13
скарга 25092019.pdf

Документи

30 вересня 2019 11:26
відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-03-001648-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 10 жовтня 2019 22:32
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 22:28
рішення від 16.10.2019 № 14801 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 22:28
рішення від 31.10.2019 № 15777 .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 23:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визнання переможця
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2019 10:44
Номер скарги: UA-2019-09-03-001648-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 16 листопада 2019 20:55
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: виялено в написанні скарги помилки, що потребують внесення уточнень
Дата: 18 листопада 2019 14:14
Рішення від 20.11.2019 №17018.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 19:52

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 22:32
Скарга в АМКУ_10.10.19.docx
10 жовтня 2019 22:32
Скарга в АМКУ_10.10.19.pdf

Документи подані замовником

22 жовтня 2019 12:01
пояснення по суті.pdf
06 листопада 2019 10:44
протокол31.pdf

Документи подані скаржником

16 листопада 2019 20:55
Платі доруч №521 від 28.10.19.pdf
16 листопада 2019 20:55
Скарга в АМКУ_16.11.19.docx
16 листопада 2019 20:55
Скарга в АМКУ_16.11.19.pdf

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 19:52
Рішення від 20.11.2019 №17018.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000004 ● 4d75ee8369d54cfa88c36125a3f3cc51
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.03.2020 № 55

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-03-001648-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-16 10:35:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою: смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 19.2. Договору від 21.11.2019 № 635, укладеного Замовником з ТОВ «Фауна Гранд», строк дії договору до 31.12.2019. Пропонуємо пояснити, у зв’язку з чим в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання цього договору? Якщо дія договору від 21.11.2019 № 635 продовжувалась, просимо пояснити, на якій підставі та у який спосіб продовжено строк дії договору, а також пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до нього?
2. Відповідно до пункту 19.9. Договору від 21.11.2019 № 635 одним з додатків до нього є план фінансування. Пропонуємо пояснити, у зв’язку з чим в електронній системі закупівель не оприлюднено зазначений додаток?
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні узгодити графік виконання робіт з замовником закупівлі та подати його в складі своєї пропозиції». Просимо пояснити, в який спосіб учасники закупівлі, а саме: ТОВ «ІВЕКО-БУД», ТОВ «БУКТРЕЙДІНГ» та ТОВ «Фауна Гранд» узгоджували з Замовником зазначений графік виконання робіт та як це узгодження відображено в тендерних пропозиціях зазначених учасників?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 12:03:02

Пояснення

Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДЮСШ з впровадженням енергозберігаючих заходів за адресою : смт. Казанка, вулиця Коптєва, 16 Б, Казанківського району, Миколаївської області (Коригування)» надаємо пояснення до питань.
1. Дійсно Договір між Замовником та підрядником ТОВ «Фауна Гранд» був укладений 21.11.2019 № 635, строк дії договору до 31.12.2019року, але після підписання договору була виявлена технічна помилка, далі уповноваженою особою було складено протокол про технічну помилку та на основі протоколу укладена додаткова угода в якій було виправлено рік дії договору, але вона не оприлюднена в електронній системі закупівель в зв’язку з відсутність істотних умов для її оприлюднення.
2. Відповідно до пункту 19.9. Договору від 21.11.2019 № 635 одним з додатків до договору є план фінансування, але на момент оприлюднення договору оригінал додатку знаходився на погодженні у підрядники. Тому щоб не порушувати строки оприлюднення договору було прийнято рішення оприлюднити договір без цього додатку. Після оприлюднення додаткової угоди з’явиться технічна можливість на електронному майданчику загрузити цей додаток.
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні узгодити графік виконання робіт з замовником закупівлі та подати його в складі своєї пропозиції». Узгодження графіку виконання робіт проводилось за допомогою електронної пошти. Учасники відправляли графік виконання робіт на пошту Замовника, після підписання графік повертали. Учасники разом з пропозицією та тендерною документацією оприлюднював погоджений графік виконання робіт на електронному майданчику.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до п. 1.4. Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірнимиі визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін. Згідно п. 2.4 Наказу, «Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт». Графік п.2.4 Наказу «Таблиця 1. Календарний графік виконання робіт», наведено як приклад, про що свідчить останнє речення п. 2.4, а саме, «Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1» Графік виконання робіт, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» надає достатню можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт, а також задовольняє обидві сторонни договору. Тому вважаємо, що пропозиція ТОВ «Фауна Гранд» повністю відповідає вимогам тендерної документації. 2. Що до розірвання договору. На даний час, роботи по договору виконано та оплачено майже на дві третини, а саме, 3 279 667 грн., дострокове розірвання договору, та можлива заміна підрядника, призведе до несумісності або виникненню проблем технічного характеру. 3. Додаток до договору, а саме план фінансування та додаткова угода № 1 від 21.11.2019р. про технічну помилка вже оприлюднений не електроному майданчику. Помилки в закупівлі виправлено, на майбутнє прийнято до уваги, просимо Вас не застосовувати штрафні санкції так як порушення допущено вперше.

2020-04-01 11:33:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 4 713 009,82
UAH з ПДВ
4 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" 5 064 000,00
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" 5 048 601,64
UAH з ПДВ
5 048 601,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 5 069 116,00
UAH з ПДВ
5 069 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:59
Документи переможця.pdf
24 вересня 2019 09:32
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:07
Фінансова звітність.pdf
20 вересня 2019 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 11:07
Статут ТОВ Івеко-Буд.pdf
20 вересня 2019 11:07
Ліцензія АВК.pdf
20 вересня 2019 11:07
Копії дозволів.pdf
20 вересня 2019 11:07
Документи ст. 16 Закону.pdf
20 вересня 2019 11:07
Довідки ст.17 Закону.pdf
20 вересня 2019 11:07
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 11:07
Витяг платник ПДВ.pdf
20 вересня 2019 11:07
106.imd

Публічні документи

18 вересня 2019 13:53
цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2019 13:53
технічне завдання.pdf
18 вересня 2019 13:53
лист.jpeg
18 вересня 2019 13:53
буктрейдинг.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:45
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:44
ДЦ.rar
08 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:37
Довідка 2.zip
08 листопада 2019 14:37
довідки оригінали.PDF
08 листопада 2019 14:37
Довідка.zip
20 вересня 2019 11:23
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:23
Додаток 3.PDF
20 вересня 2019 11:23
Наявність працівників.rar
19 вересня 2019 16:28
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:27
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:26
Цінова пропозиція.PDF
19 вересня 2019 16:26
Статистика.PDF
19 вересня 2019 16:26
Паспорт директора.PDF
19 вересня 2019 16:26
Наявність працівників.rar
19 вересня 2019 16:26
Мат.тех.база.PDF
19 вересня 2019 16:26
ліценз. програма.rar
19 вересня 2019 16:26
Кошторис.rar
19 вересня 2019 16:26
Календарний график.PDF
19 вересня 2019 16:26
досвід.PDF
19 вересня 2019 16:26
Договір.rar
19 вересня 2019 16:26
Довідки № 1.PDF
19 вересня 2019 16:26
Баланс.rar
19 вересня 2019 16:26
Аналогічні договори 79Б.rar
19 вересня 2019 16:26
Аналогічні договори 79 А.rar
19 вересня 2019 16:26
Аналог.договір Казанка.rar

Публічні документи

20 вересня 2019 12:34
Електронний підпис
20 вересня 2019 12:29
Договора МТБ ч2.rar
20 вересня 2019 12:29
2.0 Працівники_2час.rar
20 вересня 2019 12:29
Аналогічні договори ч2.rar
20 вересня 2019 12:29
2.0 Працівники_1час.rar
20 вересня 2019 12:29
Аналогічні договори ч1.rar
20 вересня 2019 12:29
Договора МТБ ч1.rar
20 вересня 2019 12:29
Договора приміщень.rar
20 вересня 2019 12:29
Статистика_13.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:29
1.1.6 Опис Ялик2.pdf
20 вересня 2019 12:29
биз_13.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:29
Договір з казначейством.pdf
20 вересня 2019 12:29
приват2_13.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:29
Довiдка_ЯЛИК_13_09_2019.pdf
20 вересня 2019 12:29
Довідка Корупція_06.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:29
приват1_13.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:29
витяг пдв 16.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:29
Document_USR_1005743674_13.09.19.rtf
20 вересня 2019 12:29
Довідка МТБ.pdf
20 вересня 2019 12:29
Довідка працівники.pdf
20 вересня 2019 12:29
7_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"

Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"

ПП «Ялик»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
Рішення скасоване 4 149 999,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 10:48
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
Відхилено 4 149 999,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 10:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
#40758593
Відхилено 4 150 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 10:58
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
Переможець 5 048 601,64
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 11:04

Документи

06 листопада 2019 10:53
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:50
протокол31.pdf
06 листопада 2019 10:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:55
протокол32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
5 048 601,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:21
ду 5-635.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 10:52
ду1-635.pdf укладений
01 квітня 2020 10:50
план фінансування635.pdf укладений
01 квітня 2020 10:50
ду4-635.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:35
635.pdf укладений
22 листопада 2019 14:32
635додотки.pdf укладений
22 листопада 2019 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси замовника
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 015 482,57
UAH (в тому числі ПДВ 835 913,76 UAH)