Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора по пров. Червонопартизанському, вул. Робочій, вул. Шевченка в м. Дунаївці Хмельницької області від КНС-2 до перехрестя з вул. Гагаріна з влаштуванням нового гасильного колодязя і проведення реконструкції КНС-2
Очікувана вартість
2 614 230,60 UAH
UA-2019-09-03-001301-a 67e5a1f5677b4157979359495c1b4150
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Їжак Ольга Миколаївна

+380385833185 dunorg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04060714
Вебсайт: http://dunrada.gov.ua
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., місто, Дунаївці
Контактна особа: Їжак Ольга Миколаївна
+380385833185
dunorg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:12
Очікувана вартість: 2 614 230,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора по пров. Червонопартизанському, вул. Робочій, вул. Шевченка в м. Дунаївці Хмельницької області від КНС-2 до перехрестя з вул. Гагаріна з влаштуванням нового гасильного колодязя і проведення реконструкції КНС-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, м. Дунаївці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р. попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцять) % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році на строк не більше 90 календарних днів за рахунок коштів з місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює наступні платежі за виконані роботи на підставі актів за формою КБ-3 і КБ-2, підписані уповноваженими представниками сторін за рахунок коштів з місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 12:13
5 - Тендерна документація колектор вдруге(2).doc
10 вересня 2019 12:13
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019.doc
03 вересня 2019 16:30
5 - Тендерна документація колектор вдруге.doc
10 вересня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 12:13
5 - Тендерна документація колектор вдруге(2).doc
10 вересня 2019 12:13
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019.doc
03 вересня 2019 16:30
5 - Тендерна документація колектор вдруге.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення до технічного завдання
Дата подання: 05 вересня 2019 13:42
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:09
Шановний Замовнику! Прошу надати роз'яснення до перелічених пунктів додатку №2 "Технічне завдання": п.117)Насос WILO FA 08.66W в комплекті шт 2; а)Ця серія FA08.66 має сім варіантів по роб. колесу і 18 варіантів по двигуну (від 6,6 кВт до 22 кВт). Вкажіть точне маркування або надайте тех.характеристики для підбору; б) Що значить "в комплекті"???(вкажіть, чим повинен комплектуватись). п.118)Монтаж шафи керування. а) шафи керування чим??? Вкажіть модель(марка, виробник) чи надайте електричну схему з специфікацією матеріалів та регламентом роботи шафи керування. п120)Гідравлічний датчик рiвня з кабелем довжиною 30 м. а) вкажіть тип та параметри. п.п143,144)Сигналізатор загазованості. а)вкажіть тип та параметри. п.152)Реле електротеплове РТ а)вкажіть тип та параметри.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про роз’яснення позицій тендерної документації повідомляємо наступне. За результатом розгляду Замовником внесено зміни в Тендерну документацію та оприлюднено в системі публічних закупівель згідно вимог ст.10,23 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Поділля-Євробуд" 2 594 230,00
UAH з ПДВ
2 594 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Квазі ЛТД" 2 614 230,00
UAH з ПДВ
2 614 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 19:29
довідка про несудиість
19 вересня 2019 16:41
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:36
віцдоміцсть ресурсів.pdf
19 вересня 2019 16:36
договірна ціна.pdf
19 вересня 2019 16:36
форма 1.pdf
19 вересня 2019 16:36
до тендерної гарантії.pdf
19 вересня 2019 16:36
15467 Поділля Євробуд p7s.rar
19 вересня 2019 16:36
підвищена небезпека.zip
19 вересня 2019 16:36
код доступу.jpeg
19 вересня 2019 16:36
довідка на підписанта.jpeg
19 вересня 2019 16:36
довідка санкції.jpeg
19 вересня 2019 16:36
довідка п1. ст 17.jpeg
19 вересня 2019 16:35
захист довкіля.jpeg
19 вересня 2019 16:35
довідка ДСТУ ГОСТ.jpeg
19 вересня 2019 16:35
ст 17 2.jpeg
19 вересня 2019 16:35
ст 17 1.jpeg
19 вересня 2019 16:35
договір підряду (3).docx
19 вересня 2019 16:35
Договір Залісківці.zip
19 вересня 2019 16:35
відгук до договору 2.jpeg
19 вересня 2019 16:35
відгук до договору 1.jpeg
19 вересня 2019 16:35
МБТ 3.jpeg
19 вересня 2019 16:35
МБТ 2.jpeg
19 вересня 2019 16:35
МБТ 1.jpeg
19 вересня 2019 16:35
відомості про учаника.jpeg
19 вересня 2019 16:35
довідка про субпідряд.jpeg
19 вересня 2019 16:35
довідка строк дії т.п.jpeg
19 вересня 2019 16:35
паспорт.zip
19 вересня 2019 16:35
витяг.zip
19 вересня 2019 16:35
витяг з реестру.jpeg

Публічні документи

19 вересня 2019 13:41
3.jpeg
19 вересня 2019 13:41
2.jpeg
19 вересня 2019 13:41
1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поділля-Євробуд"

ТОВ "Квазі ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Поділля-Євробуд"
#41871879
Переможець 2 594 230,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Поділля-Євробуд"
#41871879
2 594 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 14:39
Додаткова угода ЄВРОБУД - копия.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:27
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:35
Додаткова угода ЄВРОБУД.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:35
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:16
дод уг 4 до дог 390.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:00
дод уг 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:57
ДУ 2.jpg зміни до договору
02 грудня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 09:18
дод угода.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 16:46
Договір укладений
11 жовтня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - зміна реквізитів сторін, (сума договору - 2594230.00 грн без ПДВ, кількість - 1 роб.)
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - визначено суму асигнувань на 2019 рік (сума договору - 2594230.00 грн без ПДВ, кількість - 1 роб.)
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML