Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 – Послуги з Поточного ремонту фасаду спального корпусу №2 (літ. Б) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи,48 (ДК 021:2015 (СРV) - 45450000-6, інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
459 964,00 UAH
UA-2019-09-03-001218-b 649158f477f647f8961d4d4ade5a1887
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурцев Сергій Олександрович

380679727603 PuschaVodicaMVS@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр "Пуща-Водиця" МВС України
Код ЄДРПОУ: 08806754
Місцезнаходження: 04075, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Миколи Юнкерова, 48
Контактна особа: Бурцев Сергій Олександрович
380679727603
PuschaVodicaMVS@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 12:09
Очікувана вартість: 459 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 299,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 – Послуги з Поточного ремонту фасаду спального корпусу №2 (літ. Б) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи,48 (ДК 021:2015 (СРV) - 45450000-6, інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, Юнкерова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 14:25
Додаток 5.pdf
03 вересня 2019 14:25
Додаток 7.pdf
03 вересня 2019 14:25
Додаток 4.pdf
03 вересня 2019 14:25
Додаток 8.pdf
03 вересня 2019 14:25
Додаток 1.pdf
03 вересня 2019 14:25
Додаток 3 .pdf
03 вересня 2019 14:25
Додаток 2.pdf
03 вересня 2019 14:24
Додаток 6.pdf
03 вересня 2019 14:24
ТД на поточний ремонт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 370 424,83
UAH з ПДВ
370 424,83
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д'ЮВАН ІНЖИНІРИНГ" 459 964,00
UAH з ПДВ
413 967,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Авеню-Буд" 459 842,38
UAH з ПДВ
449 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд" 459 919,27
UAH з ПДВ
459 919,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 23:29
Електронний підпис
11 вересня 2019 23:29
Електронний підпис
11 вересня 2019 23:23
114.imd
11 вересня 2019 23:23
Додаток 4.pdf
11 вересня 2019 23:23
Додаток 8.pdf
11 вересня 2019 23:23
Накази про призначення.pdf
11 вересня 2019 23:23
Ліцензія_pdf.pdf
11 вересня 2019 23:23
Рішення засновника.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 3.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 2.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 7.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 4.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 5.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 6.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-підтвердження 1.pdf
11 вересня 2019 23:23
Додаток 5.pdf
11 вересня 2019 23:23
Лист-погодження.pdf
11 вересня 2019 23:23
Договір оренди.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:10
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:09
549.imd
30 вересня 2019 17:09
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2019 17:09
Додаток 4 поточний.pdf
30 вересня 2019 17:09
ДЦ поточний.pdf
30 вересня 2019 17:09
лист-розяснення.pdf
30 вересня 2019 17:09
податки, збори.pdf
30 вересня 2019 17:09
ПОТОЧНИЙ_ПР.zip
17 вересня 2019 14:32
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:15
549.imd
17 вересня 2019 14:14
банкрутство.pdf
17 вересня 2019 14:14
Виписка з ЄДР (1).pdf
17 вересня 2019 14:14
Витяг з реєстру ПДВ (1).pdf
17 вересня 2019 14:14
довідка АВК-5.pdf
17 вересня 2019 14:13
договорная поточній.pdf
17 вересня 2019 14:13
додаток 3 поточный.pdf
17 вересня 2019 14:13
додаток 4 поточный.pdf
17 вересня 2019 14:13
додаток 6 поточный.pdf
17 вересня 2019 14:13
Додаток 8 мат-тех база.pdf
17 вересня 2019 14:13
додаток 8 працівники.pdf
17 вересня 2019 14:13
коруп. правопорушення.pdf
17 вересня 2019 14:13
лист про санкції.pdf
17 вересня 2019 14:12
Лицензия Авеню Буд_ (2).jpg
17 вересня 2019 14:12
Накази працівники.pdf
17 вересня 2019 14:12
Оренда мат-тех .pdf
17 вересня 2019 14:12
п.9 ст.9 бенефіціар.pdf
17 вересня 2019 14:12
субпідрядник поточний.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:43
Додаток 8.pdf
18 вересня 2019 11:43
Ліцензія.pdf
18 вересня 2019 11:43
Додаток 8.pdf
18 вересня 2019 11:43
ПР.ZIP
18 вересня 2019 11:43
наявність працівників.pdf
18 вересня 2019 11:43
ДЦ2.pdf
18 вересня 2019 11:43
матеріально тех база.pdf
18 вересня 2019 11:43
ДЦ3.pdf
18 вересня 2019 11:43
12.pdf
18 вересня 2019 11:43
ДЦ1.pdf
18 вересня 2019 11:43
Додаток 5.pdf
18 вересня 2019 11:43
Додаток 7.pdf
18 вересня 2019 11:43
8.pdf
18 вересня 2019 11:43
Витяг платник податку.pdf
18 вересня 2019 11:43
Додаток 3 .pdf
18 вересня 2019 11:43
Гарант. лист.pdf
18 вересня 2019 11:43
20.pdf
18 вересня 2019 11:43
21.pdf
18 вересня 2019 11:42
10.pdf
18 вересня 2019 11:42
18.pdf
18 вересня 2019 11:42
17.pdf
18 вересня 2019 11:42
19.pdf
18 вересня 2019 11:42
6.pdf
18 вересня 2019 11:42
11.pdf
18 вересня 2019 11:42
9.pdf
18 вересня 2019 11:42
5.pdf
18 вересня 2019 11:42
7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Д'ЮВАН ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "Авеню-Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 370 424,83
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 17:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д'ЮВАН ІНЖИНІРИНГ"
#37767770
Відхилено 413 967,60
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 19:53
ТОВ "Авеню-Буд"
#41531008
Переможець 449 998,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 19:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Авеню-Буд"
#41531008
449 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 09:18
Д 118 (5).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:57
ДУ №4-118.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 18:00
Д 118.pdf зміни до договору
30 липня 2020 17:58
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 18:16
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 18:15
додаткова угода 2 від 27.03.2020.pdf зміни до договору
27 березня 2020 18:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 21:51
Дод 1 поточка.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 21:50
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 23:29
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 23:28
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 23:18
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 23:14
Договір 118 поточний ремонт.pdf укладений
16 жовтня 2019 22:56
Договір 118 поточний ремонт.pdf укладений
16 жовтня 2019 22:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Несприятливі погодні умови для виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про внесення змін до деяких законодавчих актів України,спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID -19) від 17 березня 2020 № 530 ІХ,частини другої статті 141 Закону України " Про торгово-промислової палати в Україні" їз змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97 ВР в зв"язку з несприятливими погодними умовами,затримками фінансування та виникнення форс-мажорних обставин(обставин непероборної сили)Сторони дійшли згоди про наступне.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова КМУ « Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 11.03.2020 року №211 із змінами та доповненнями внесеними Постановою КМУ від 16.03.2020 року №215, пункту 7 розділу I Закону України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року №530-IX з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року на усій території України введено карантин. 25.03.2020 року на засіданні КМУ було прийнято рішення продовжити карантин та ввести режим надзвичайної ситуації по всій території України до 24.04.2020 року, Постанови КМУ від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211, Постановою КМУ «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 424 від 29.05.2020, № 435 від 03.06.2020, № 477 від 12.06.2020, № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020, № 522 від 25.06.2020, № 588 від 08.07.2020, № 615 від 15.07.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, пункту 7 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» із змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР в зв’язку з цим та виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211, Постанова КМУ «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 424 від 29.05.2020, № 435 від 03.06.2020, № 477 від 12.06.2020, № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020, № 522 від 25.06.2020, № 588 від 08.07.2020, № 615 від 15.07.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, № 956 від 13.10.2020, пункту 7 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» із змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР в зв’язку з цим та виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML