Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркозна станція (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000945-a 69c5b8625099406486e2577b993ebfdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матяш Анастасія Володимирівна

+380534844839 koms.hosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999626
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вулиця Миру, будинок 10
Контактна особа: Матяш Анастасія Володимирівна
+380534844839
koms.hosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 13:49
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 13:49
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:19
Очікувана вартість: 1 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Наркозна станція (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару закупівля медичного обладнання (наркозна станція) Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 13:45
ТД наркозна станція.docx
09 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 13:45
ТД наркозна станція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-05-000016 ● a13a99cc1b4249f1b71b33c840d2f813
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2019 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.09.2019 № 48
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 05.09.2019 № 48

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-03-000945-a 03.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом було взято до уваги висновок Північно-східниого офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.) та прийнято рішення внести зміни до оголошення закупівлі, а саме до пункту «Конкретна назва предмету закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)» та викласти його в наступній редакції: Наркозна станція (кошти місцевого бюджету). Щодо порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону тендерний комітет надає роз’яснення: звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 8-9 нашої тендерної документації міститься окремий розділ Оцінка тендерної пропозиції, а саме пункт 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», в якому навіть зазначено: 1.1.Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, відповідно до статті 28 Закону шляхом застосування електронного аукціону. 1.2. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Учасники у тендерній пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) зазначають ціну за одиницю з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України), за якою учасник передбачає постачати товар замовнику у відповідності до умов тендерної документації. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. 1.3. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 1.4.Переможець визначається рішенням тендерного комітету шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету. За умови рівного розподілу голосів голос Голови тендерного комітету є вирішальним. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Відповідно до законодавства: у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Так, в нашому оголошенні зазначено Критерії вибору переможця - Ціна: 100%, отже в даній частині наша документація в повній мірі відповідає вимогам законодавства.

2019-09-09 15:10:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником завантажені документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-09-11 18:19:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" 1 945 367,00
UAH з ПДВ
1 935 617,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІТАВІ-М 1 938 840,00
UAH з ПДВ
1 938 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 13:03
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:01
Довідка МВД.pdf
18 вересня 2019 13:08
Електронний підпис
18 вересня 2019 13:04
Проект договору.pdf
18 вересня 2019 13:04
Інструкція Fabius.pdf
18 вересня 2019 13:04
Інструкція Vista 120 ч. 2.pdf
18 вересня 2019 13:04
Інструкція Vista 120 ч. 1.pdf
18 вересня 2019 13:04
Медико-технічні вимоги.pdf
18 вересня 2019 13:04
Статут, витяг.pdf
18 вересня 2019 13:04
Інформація про учасника.pdf
18 вересня 2019 13:04
Ст. 17.pdf
18 вересня 2019 13:04
Аналогічні договори.pdf
18 вересня 2019 13:04
Наявність правцівників.pdf
18 вересня 2019 13:04
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"

ТОВ ВІТАВІ-М

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"
#35507428
1 935 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 11:27
ДУ 1 ДОГ 02.10.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 10:48
Договір укладений
11 жовтня 2019 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 02/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 935 617,00
UAH (в тому числі ПДВ 126 862,80 UAH)