Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44520000-1 Замки, ключі та петлі З’єднувальна арматура (затискачі)
Очікувана вартість
30 650,00 UAH
UA-2019-09-03-000865-b bb3e0ce58f904087951829796477aaff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Олена Володимирівна

+380(061) 258-34-00 AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Авраменко Олена Володимирівна
+380(061) 258-34-00
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 15:20
Очікувана вартість: 30 650,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Джерело фінансування: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1021 шт
З’єднувальна арматура (затискачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Парковий бульвар,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. Оплата за договором буде здійснюватися з поточного рахунку НЕК «УКРЕНЕРГО». Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 13:22
ТД 17 068854 Затискачі.doc
03 вересня 2019 13:22
Титул ТД затискачі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:18
Дата відповіді: 06 вересня 2019 14:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - «Стосовно пунктів 1 та 2:
«Так, допускаються, але щоб технічні характеристики запропонованої торгової марки або моделі товару відповідали технічним характеристикам моделі, які зазначені в тендерній документації.
В тендерній документації прописано, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції вказує найменування запропонованого товару відповідно до документів, наданих виробником цього товару»;
- «Стосовно пункту 3:
«Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб - підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТПК "Анико" 28 505,00
UAH
23 559,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" 23 560,00
UAH
23 560,00
UAH
Документи
ТОВ "ТМК "НВТех" 29 593,00
UAH
29 593,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 14:33
Vidsutnist_pidstav.pdf
30 вересня 2019 14:33
Pererahunok.pdf
30 вересня 2019 14:33
MVD.pdf
30 вересня 2019 14:33
GNI.pdf
30 вересня 2019 14:33
Forma_5.pdf
19 вересня 2019 11:25
Tehni4na.pdf
19 вересня 2019 11:25
Kvalifikaciina.zip
19 вересня 2019 11:25
Komerciina.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:22
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:20
Кваліфікаційна частина.rar
18 вересня 2019 16:20
Додаток 1+специфікація.rar
18 вересня 2019 16:19
Технична частина.rar

Публічні документи

19 вересня 2019 08:56
Dogovir_2.pdf
19 вересня 2019 08:56
Vidguk_1.pdf
19 вересня 2019 08:56
Povnovazhennya.pdf
19 вересня 2019 08:56
Dogovir_1.pdf
19 вересня 2019 08:56
07.Garant-lyst.pdf
19 вересня 2019 08:56
06.Vymogy.pdf
19 вересня 2019 08:56
05.Sankcii.pdf
19 вересня 2019 08:56
04.Proekt_dogovoru.pdf
19 вересня 2019 08:56
03.St17.pdf
19 вересня 2019 08:56
02.Dosvid.pdf
19 вересня 2019 08:56
01.Propoziciya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПК "Анико"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК"

ТОВ "ТМК "НВТех"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТПК "Анико"
#34253187
Переможець 23 559,00
UAH
27 вересня 2019 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТПК "Анико"
#34253187
23 559,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 09:43
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 14:51
договір 17-068854-19 від 11.10.2019р..pdf укладений
11 жовтня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 10 лютого 2020
Сума оплати за договором: 28 270,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 711,80 UAH)