Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Динамометричний ключ, набір шестигранників та металева маслянка (для машинного масла)
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2019-09-03-000452-b 65cfe5b1a6ae4feea7362bf5f67012c9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 6 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Динамометричний ключ, набір шестигранників та металева маслянка (для машиного масла). . Детальний опис предмету закупівлі викладений в Оголошені № 50 до закупівлі. Поставка товару здійснюється протягом 14 - ти днів після підписання договору. Місце поставки товару: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13. Оплата за товар здійснюється після поставки та без авансових платежів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Динамометричний ключ . Більш детальна інформація в Додатку № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  02 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
20 штуки
Набір шестигранників. Більш детальна інформація в Додатку № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  02 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
15 штуки
Металева маслянка (для машинного масла). Більш детальна інформація в Додатку № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  02 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Замовником після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на постачання Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 11:47
Додаток 1.docx
03 вересня 2019 11:47
Додаток 2 проект ДОГОВОРУ.doc
03 вересня 2019 11:46
Додаток №3.docx
03 вересня 2019 11:46
Оголошення № 50.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.6 Оголошення №50 , у разі наявності в посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід дотримуватись вимоги. Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься. Пропозиція розглядатиметься по найменшій пропозиції та при наявності всіх документів, що вказані в пункті 8.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій