Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерного обладнання в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Стара Лішня, по вул. Миру, 49, Іваничівського району, Волинської області
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000442-a 8c4361bf306e444ba01f5e3dd42ee466
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Недищук

+380674672560 porom-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Поромівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333359
Місцезнаходження: 45311, Україна , Волинська обл., с. Поромів, вул. Центральна, 1б
Контактна особа: Євгеній Недищук
+380674672560
porom-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 15:56
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Якість товару повинна відповідати нормам встановленим чинними нормативно-правовими актами України для даного виду товару ( ТУ, ДСТУ), та вимогам тендерної документації. (Фінансування за рахунок коштів державного бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Придбання комп’ютерного обладнання в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Стара Лішня, по вул. Миру, 49, Іваничівського району, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45312, Україна, Волинська область, с.Стара Лішня, вул. Миру, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:29
Дата відповіді: 04 вересня 2019 16:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня!
Щодо першого запитання: Товар, який має бути запропонований на торги повинен відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі, що зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. Отримані пропозиції будуть розглядатися, якщо параметри запропонованого товару будуть відповідати та/або будуть кращими ніж у технічному завданні.
Щодо другого запитання: Дотримання принципу «Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» зазначеному статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» абсолютно дотримується, адже згідно Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація наведена у додатку 3.1 до тендерної документації (порівняльна таблиця), яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики конкретних складових предмету закупівлі, які пропонуються до постачання та їх відповідність предмету закупівлі (учасник повинен вказати конкретні технічні засоби (з зазначенням моделі, модифікації тощо)), які він пропонує поставити на виконання технічних вимог.
Щодо третього запитання: Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Для оцінки тендерних пропозицій використовується єдиний критерій оцінки – ціна (100%) з ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович 70 800,00
UAH з ПДВ
70 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 88 770,00
UAH з ПДВ
88 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 17:42
Довідка_ДФС.pdf
23 вересня 2019 17:42
МВС 01.09.pdf
23 вересня 2019 17:42
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
18 вересня 2019 14:23
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:22
Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 13:41
СЕС LG.pdf
18 вересня 2019 13:41
ДВ Philips монітори.pdf
18 вересня 2019 13:41
СЕС Philips.pdf
18 вересня 2019 13:41
AEPCertificate.pdf
18 вересня 2019 13:41
ТЕНЕДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
Відхилено 70 800,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 11:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 88 770,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
88 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 12:06
228.pdf укладений
02 жовтня 2019 12:05
Звіт 228.pdf укладений
02 жовтня 2019 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 88 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 795,00 UAH)