Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні
Очікувана вартість
227 760,00 UAH
UA-2019-09-03-000405-c 5ae1387cd8584b9b82b237a6f5858735
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворон Ірина

+380976095122 buhgalteriya.ostrog@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСТРОЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01999833
Місцезнаходження: 35866, Україна , Рівненська обл., Острозький район, село Розваж, вулиця Центральна, будинок 104
Контактна особа: Ворон Ірина
+380976095122
buhgalteriya.ostrog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
згідно оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2019-07-02-001334-cc на закупівлю товару «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні)» було подано менше двох тендерних пропозицій. 17.07.2019 електронною системою закупівель зазначені торги відмінено автоматично на підставі п.4 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій [звіт про результати проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-02-001334-c/print/report/pdf. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-18-000696-c, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі товару «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні)». Проте, 03.08.2019 дані торги було відмінено вдруге на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-18-000696-ca/print/report/pdf. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі товару «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні)». Враховуючи всі вищевикладені обставини в Замовника наявні підстави, що передбачені п.4 ч. 2 ст. 36 Закону, для проведення переговорної процедури на закупівлю товару «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні)» у ССЛВК «ОСТРОЗЬКИЙ ЛІСГОСП».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 13:34
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
292 м.куб
Дрова паливні (102. Джерело фінансування закупівлі - Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Татарська, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 вересня 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 13:24
3 ПРОТОКОЛ переговорів дрова.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СІЛЬСЬКОЛІСОГОСПОДАРСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ «ОСТРОЗЬКИЙ ЛІСГОСП»
#22568971
Переможець 227 760,00
UAH
03 вересня 2019 13:34

Документи

03 вересня 2019 13:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 13:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СІЛЬСЬКОЛІСОГОСПОДАРСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ «ОСТРОЗЬКИЙ ЛІСГОСП»
#22568971
227 760,00
UAH
Документи

Документи

03 вересня 2019 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 09:28
ДУ на зміну реквізитів.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 08:59
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 12:26
Договір про закупівлю укладений
19 вересня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв`язку із зміною реквізитів Замовника (Кількісні показники та сума договору лишаються незмінними)
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 227 760,00
UAH