Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (кошти НСЗУ)
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000324-a ● fd7a2029b27a490c99c22a96cdd19395
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899741 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Ольга Данилюк +380567671607 buhcentre2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1099 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2019 09:54 |
Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення 2.doc |
03 вересня 2019 09:54 |
ТЗ Канцтовари 3.doc |
03 вересня 2019 09:54 |
Договір поставки товарів без ПДВ.doc |
03 вересня 2019 09:54 |
Договір поставки товарів ПДВ.doc |
03 вересня 2019 09:54 |
Оголошення.doc |
03 вересня 2019 09:54 |
Вид тендерної пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:31
Дата відповіді: 04 вересня 2019 13:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Під словом "аналог" в тендерній документації мається на увазі розгляд пропозиції товарів інших торгівельних марок.
2) При формуванні цінової пропозиції учасник зобов'язаний вказати товар наявної у нього торгівельної марки.
3) Учасники будуть розглядатися за принципом остаточної ціни, з урахуванням якісних характеристик.
2) При формуванні цінової пропозиції учасник зобов'язаний вказати товар наявної у нього торгівельної марки.
3) Учасники будуть розглядатися за принципом остаточної ціни, з урахуванням якісних характеристик.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
10 870,91
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Аверс 10870,91.pdf | укладений |
20 вересня 2019 13:29
|