Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Конструкційні матеріали» код 44110000-4 за ДК 021:2015 (плити залізобетонні для покриття трамвайних колій) (ЛОТ № 1 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 1П, ЛОТ № 2 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 2П)
"Structural materials" code 44110000-4 according to DK 021: 2015 (plates of reinforced concrete for covering of tram tracks) (LOT № 1 - plates of reinforced concrete for covering of tram tracks of type 1P, Lot № 2 - plates of reinforced concrete for covering of tram tracks of type 2P)
Очікувана вартість
13 323 500,00 UAH
UA-2019-09-02-001771-a 3489bf9a4c7e45988cf5329267c98c34
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Tatiana Tysminetska
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 13 323 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 02 вересня 2019 18:02
Enquiries until: 23 вересня 2019 12:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 13 323 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement

Тендерна документація

24 вересня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:28
Перелік змін1.docx
24 вересня 2019 16:28
ЗТД Плити залізобетонні для покриття Тр колій типу 1П і 2П.docx
24 вересня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:28
Перелік змін1.docx
24 вересня 2019 16:28
ЗТД Плити залізобетонні для покриття Тр колій типу 1П і 2П.docx
02 вересня 2019 18:02
ТД Плити залізобетонні для покриття Тр колій типу 1П і 2П.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо забезпечення договору
Дата подання: 10 вересня 2019 16:03
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:54
Згідно п. 2, Розділу II Тендерної документації (надалі – ТД) замовник має право з власної ініціативи та/або за результатами звернень, та/або на підставі рішення органу оскарження, та/або за результатами отриманого висновку органу державного фінансового контролю внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Згідно з п. 6 Розділу VI. ТД видом забезпечення виконання договору про закупівлю є гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу, в розмірі 1 % (один відсоток) ціни договору. Учасник перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. У разі застосування такого виду надання забезпечення виконання договору Постачальник заморожує значний обсяг своїх власних коштів, що є негативним наслідком для Постачальника незалежно від нележностого/неналежного виконання/невиконання їм умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо забезпечення договору (продовження)
Дата подання: 10 вересня 2019 16:05
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:53
Просимо розглянути можливість внесення змін до ТД у частині зміни виду забезпечення виконання договору про закупівлю з гарантії у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу, в розмірі 1 % (один відсоток) ціни договору на банківську гарантію у такому ж розмірі.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо деяких умов договору
Дата подання: 10 вересня 2019 16:07
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:50
у проекті договору в ТД містяться такі умови: «7.4. У разі виникнення непорозумінь між Покупцем та контролюючими органами з вини Постачальника, останній повинен відшкодувати Покупцю, у повному обсязі, суми грошових зобов’язань з податків, які пред’явлені контролюючими органами у 7 (семиденний) строк з моменту повідомлення, що направляється Покупцем на поштову адресу та/або на електронну адресу Постачальника.» При цьому формулювання «непорозуміннями між Покупцем та контролюючими органами» не є однозначним, з огляду на що, пропонуємо уточнить дані умови виклавши їх наступним чином: «7.4. У разі накладання контролюючими органами штрафних санкцій на Покупця згідно п. 120-1.1 Податкового Кодексу України з вини Постачальника, останній повинен відшкодувати Покупцю, у повному обсязі, суми грошових зобов’язань з податків, які пред’явлені контролюючими органами у 7 (семиденний) строк з моменту повідомлення, що направляється Покупцем на поштову адресу та/або на електронну адресу Постачальника.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що п. 7.4 проекту договору не суперечить чинному законодавству України. Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним внесення змін до проекту договору.
щодо визначення ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 21 вересня 2019 21:59
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:07
Згідно п.п.2.1 п.2 розділу V Тендерної документації вказано: "1) Учасник визначає ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування, навантаження, розвантаження та таке інше." Просимо надати роз'яснення за чий рахунок повинне здійснюватися розвантаження товару на місці призначення (наймання крану, оплата послуг вантажників та інше)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Всі затрати на розвантаження, доставленого на місце призначення Товару, покладаються на Покупця ( Службу колії) з залученням власної техніки (автокран, кран - балка і т. інш.) та відповідних працівників (вантажників, стропальників).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-001771-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трамбетон Україна, Код ЄДРПОУ:25549394
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:54
Звернення
На виконання частини 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати додаткову
інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 15:39
роз'яснення стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-09-02-001771-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трамбетон Україна, Код ЄДРПОУ:25549394
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:56
Оскарження
На виконання частини 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати додаткову
інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 15:40
роз'яснення стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації

Документи

Документи

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 1П
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 887 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 79 000,00 UAH з ПДВ


Title: LOT № 1 - Reinforced concrete slabs to cover tramways of type 1P
Current status: Complete
Estimated total value: 7 887 500,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 жовтня 2019 11:58
Auction planned date: 24 жовтня 2019 11:58
Закінчення: 24 жовтня 2019 12:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 measures.name.symbol
ЛОТ № 1 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 1П (джерело фінансування – власні кошти підприємства)
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка,7/9, Служба колії КП «Київпастранс»
Дата доставки: 31 грудня 2020

LOT № 1 - Reinforced concrete slabs to cover tramways of type 1P (source of financing - own funds of the enterprise)
CPV: 44110000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 жовтня 2019
UA-2019-09-02-001771-a3489bf9a4c7e45988cf5329267c98c34
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Топ сервіс Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Трамбетон Україна Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Київ Цем-Ресурс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТРАНС-БЕТОН Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Градиєнт СВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:07
Плити безумовна згода.pdf
02 жовтня 2019 17:07
Плити довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2019 17:07
Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:07
витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 17:07
протокол заг.зборів.pdf
02 жовтня 2019 17:07
Опис.pdf
02 жовтня 2019 17:07
нак. щодо дирек.pdf

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:50
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:47
відповідність1 2.pdf
02 жовтня 2019 17:47
відповідність 1 1.pdf
02 жовтня 2019 17:47
кваліфікація.pdf
02 жовтня 2019 17:47
гарантійний.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:52
статут.pdf
03 жовтня 2019 09:52
протокол.pdf
03 жовтня 2019 09:52
опис 3.pdf
03 жовтня 2019 09:52
витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 09:52
наказ про призначення.pdf
03 жовтня 2019 09:52
довідка МТБ.pdf
03 жовтня 2019 09:51
згода з тех. вимогами.pdf

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:56
Статут.PDF

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:09
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:09
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:05
23 Надання документів.pdf
03 жовтня 2019 11:05
21 Довіка щодо дозволів.pdf
03 жовтня 2019 11:05
20 Довідка щодо санкцій.pdf
03 жовтня 2019 11:05
16 Довідка статті 17.pdf
03 жовтня 2019 11:05
15 ГОСТи.pdf
03 жовтня 2019 11:05
14 Згода з тех вимогами.pdf
03 жовтня 2019 11:04
11 Опис.pdf
03 жовтня 2019 11:04
10 Код доступу.pdf
03 жовтня 2019 11:04
9 Статут ТБ.pdf
03 жовтня 2019 11:04
8 Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 11:04
6 Протокол Лот 1.pdf
03 жовтня 2019 11:04
5 Рішення Учасників.pdf
03 жовтня 2019 11:04
4 Уповноважена особа.pdf
03 жовтня 2019 11:04
3 Аналогічний досвід.pdf
03 жовтня 2019 11:04
2 Довідка МТБ.pdf
03 жовтня 2019 11:04
1 Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:46
Статут оригінал.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Протокол №6.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Протокол 4.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Протокол 3.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Наказ 8-К.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Інформація ст 17.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Витяг ПДВ оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Топ сервіс Україна"

ТОВ Трамбетон Україна

ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"

Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф"

ТОВ "Київ Цем-Ресурс"

ТОВ ТРАНС-БЕТОН

ТОВ "Градиєнт СВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Градиєнт СВ" 6 881 700,00
UAH з ПДВ
6 794 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" 5 452 889,00
UAH з ПДВ
5 189 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Топ сервіс Україна" 7 886 000,00
UAH з ПДВ
5 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТРАНС-БЕТОН 7 561 746,25
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ЦЕМ-РЕСУРС" 7 747 500,00
UAH з ПДВ
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф" 7 887 000,00
UAH з ПДВ
6 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:46
Статут оригінал.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Протокол №6.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Протокол 4.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Протокол 3.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Наказ 8-К.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Інформація ст 17.pdf
03 жовтня 2019 11:46
Витяг ПДВ оригінал.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:07
Плити безумовна згода.pdf
02 жовтня 2019 17:07
Плити довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2019 17:07
Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:07
витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 17:07
протокол заг.зборів.pdf
02 жовтня 2019 17:07
Опис.pdf
02 жовтня 2019 17:07
нак. щодо дирек.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:09
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:09
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:05
23 Надання документів.pdf
03 жовтня 2019 11:05
21 Довіка щодо дозволів.pdf
03 жовтня 2019 11:05
20 Довідка щодо санкцій.pdf
03 жовтня 2019 11:05
16 Довідка статті 17.pdf
03 жовтня 2019 11:05
15 ГОСТи.pdf
03 жовтня 2019 11:05
14 Згода з тех вимогами.pdf
03 жовтня 2019 11:04
11 Опис.pdf
03 жовтня 2019 11:04
10 Код доступу.pdf
03 жовтня 2019 11:04
9 Статут ТБ.pdf
03 жовтня 2019 11:04
8 Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 11:04
6 Протокол Лот 1.pdf
03 жовтня 2019 11:04
5 Рішення Учасників.pdf
03 жовтня 2019 11:04
4 Уповноважена особа.pdf
03 жовтня 2019 11:04
3 Аналогічний досвід.pdf
03 жовтня 2019 11:04
2 Довідка МТБ.pdf
03 жовтня 2019 11:04
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:56
Статут.PDF

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:52
статут.pdf
03 жовтня 2019 09:52
протокол.pdf
03 жовтня 2019 09:52
опис 3.pdf
03 жовтня 2019 09:52
витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 09:52
наказ про призначення.pdf
03 жовтня 2019 09:52
довідка МТБ.pdf
03 жовтня 2019 09:51
згода з тех. вимогами.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Градиєнт СВ"

ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Топ сервіс Україна"

ТОВ ТРАНС-БЕТОН

ТОВ "Київ Цем-Ресурс"

Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"
#37320399
Переможець 5 189 800,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"
#37320399
5 189 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 10:48
повід ДУ 1 зменш ціни 52.19-548 БЕТОН НОВА ІНТЕРНЕШНЛ.docx зміни до договору
15 листопада 2019 10:46
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 17:04
52.19-548.pdf укладений
14 листопада 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 52/19-548
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML