Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Конструкційні матеріали» код 44110000-4 за ДК 021:2015 (плити залізобетонні для покриття трамвайних колій) (ЛОТ № 1 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 1П, ЛОТ № 2 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 2П)
"Structural materials" code 44110000-4 according to DK 021: 2015 (plates of reinforced concrete for covering of tram tracks) (LOT № 1 - plates of reinforced concrete for covering of tram tracks of type 1P, Lot № 2 - plates of reinforced concrete for covering of tram tracks of type 2P)
"Structural materials" code 44110000-4 according to DK 021: 2015 (plates of reinforced concrete for covering of tram tracks) (LOT № 1 - plates of reinforced concrete for covering of tram tracks of type 1P, Lot № 2 - plates of reinforced concrete for covering of tram tracks of type 2P)
Очікувана вартість
13 323 500,00 UAH
UA-2019-09-02-001771-a ● 3489bf9a4c7e45988cf5329267c98c34
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Тисмінецька +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tatiana Tysminetska +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 13 323 500,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 02 вересня 2019 18:02 |
Enquiries until: | 23 вересня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 жовтня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 13 323 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
Тендерна документація
24 вересня 2019 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 16:28 |
Перелік змін1.docx | |
24 вересня 2019 16:28 |
ЗТД Плити залізобетонні для покриття Тр колій типу 1П і 2П.docx |
24 вересня 2019 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2019 16:28 |
Перелік змін1.docx
|
|||
24 вересня 2019 16:28 |
ЗТД Плити залізобетонні для покриття Тр колій типу 1П і 2П.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо забезпечення договору
Дата подання: 10 вересня 2019 16:03
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:54
Згідно п. 2, Розділу II Тендерної документації (надалі – ТД) замовник має право з власної ініціативи та/або за результатами звернень, та/або на підставі рішення органу оскарження, та/або за результатами отриманого висновку органу державного фінансового контролю внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Згідно з п. 6 Розділу VI. ТД видом забезпечення виконання договору про закупівлю є гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу, в розмірі 1 % (один відсоток) ціни договору. Учасник перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
У разі застосування такого виду надання забезпечення виконання договору Постачальник заморожує значний обсяг своїх власних коштів, що є негативним наслідком для Постачальника незалежно від нележностого/неналежного виконання/невиконання їм умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо забезпечення договору (продовження)
Дата подання: 10 вересня 2019 16:05
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:53
Просимо розглянути можливість внесення змін до ТД у частині зміни виду забезпечення виконання договору про закупівлю з гарантії у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу, в розмірі 1 % (один відсоток) ціни договору на банківську гарантію у такому ж розмірі.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо деяких умов договору
Дата подання: 10 вересня 2019 16:07
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:50
у проекті договору в ТД містяться такі умови: «7.4. У разі виникнення непорозумінь між Покупцем та контролюючими органами з вини Постачальника, останній повинен відшкодувати Покупцю, у повному обсязі, суми грошових зобов’язань з податків, які пред’явлені контролюючими органами у 7 (семиденний) строк з моменту повідомлення, що направляється Покупцем на поштову адресу та/або на електронну адресу Постачальника.»
При цьому формулювання «непорозуміннями між Покупцем та контролюючими органами» не є однозначним, з огляду на що, пропонуємо уточнить дані умови виклавши їх наступним чином:
«7.4. У разі накладання контролюючими органами штрафних санкцій на Покупця згідно п. 120-1.1 Податкового Кодексу України з вини Постачальника, останній повинен відшкодувати Покупцю, у повному обсязі, суми грошових зобов’язань з податків, які пред’явлені контролюючими органами у 7 (семиденний) строк з моменту повідомлення, що направляється Покупцем на поштову адресу та/або на електронну адресу Постачальника.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що п. 7.4 проекту договору не суперечить чинному законодавству України. Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним внесення змін до проекту договору.
щодо визначення ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 21 вересня 2019 21:59
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:07
Згідно п.п.2.1 п.2 розділу V Тендерної документації вказано: "1) Учасник визначає ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування, навантаження, розвантаження та таке інше." Просимо надати роз'яснення за чий рахунок повинне здійснюватися розвантаження товару на місці призначення (наймання крану, оплата послуг вантажників та інше)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Всі затрати на розвантаження, доставленого на місце призначення Товару, покладаються на Покупця ( Службу колії) з залученням власної техніки (автокран, кран - балка і т. інш.) та відповідних працівників (вантажників, стропальників).
Всі затрати на розвантаження, доставленого на місце призначення Товару, покладаються на Покупця ( Службу колії) з залученням власної техніки (автокран, кран - балка і т. інш.) та відповідних працівників (вантажників, стропальників).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-02-001771-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трамбетон Україна, Код ЄДРПОУ:25549394
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:54
Звернення
На виконання частини 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати додаткову
інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 15:39
роз'яснення стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-09-02-001771-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трамбетон Україна, Код ЄДРПОУ:25549394
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:56
Оскарження
На виконання частини 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати додаткову
інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 15:40
роз'яснення стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ № 1 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 1П |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 7 887 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 79 000,00 UAH з ПДВ |
Title: LOT № 1 - Reinforced concrete slabs to cover tramways of type 1P
Current status: Complete
Estimated total value: 7 887 500,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 79 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 24 жовтня 2019 11:58
Auction planned date: 24 жовтня 2019 11:58
Закінчення: 24 жовтня 2019 12:43
Позиції
2 measures.name.symbol
ЛОТ № 1 - плити залізобетонні для покриття трамвайних колій типу 1П (джерело фінансування – власні кошти підприємства)
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка,7/9, Служба колії КП «Київпастранс»
Дата доставки:
31 грудня 2020
LOT № 1 - Reinforced concrete slabs to cover tramways of type 1P (source of financing - own funds of the enterprise)
CPV: 44110000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 жовтня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Топ сервіс Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Трамбетон Україна | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Київ Цем-Ресурс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТРАНС-БЕТОН | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Градиєнт СВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Градиєнт СВ" |
6 881 700,00
UAH з ПДВ
|
6 794 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" |
5 452 889,00
UAH з ПДВ
|
5 189 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Топ сервіс Україна" |
7 886 000,00
UAH з ПДВ
|
5 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТРАНС-БЕТОН |
7 561 746,25
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ЦЕМ-РЕСУРС" |
7 747 500,00
UAH з ПДВ
|
6 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф" |
7 887 000,00
UAH з ПДВ
|
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" #37320399 |
Переможець |
5 189 800,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2019 10:48
|
повід ДУ 1 зменш ціни 52.19-548 БЕТОН НОВА ІНТЕРНЕШНЛ.docx | зміни до договору |
15 листопада 2019 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 17:04
|
52.19-548.pdf | укладений |
14 листопада 2019 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 52/19-548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |