Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво системи відеоконтролю у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення Бачівськ-Троєбортне митного поста Бачівськ Сумської митниці ДФС (Сумська область, Глухівський район, 242 км + 516 м автодороги Кіпті-Глухів-Бачівськ)
Очікувана вартість
30 843 666,00 UAH
UA-2019-09-02-001411-a ● e6422cc8083f4ea1915716ad6c30dddf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумська митниця ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39420037 |
Місцезнаходження: | 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Юрія Вєтрова, 24 |
Контактна особа: |
Валентина Григорівна Боброва +380542687149,+380542687138 sumy.ufboz@customs.sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 30 843 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 154 218,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 154218.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
місце виконання робіт: митний пост "Бачівськ", Сумська обл., Глухівський р-н, траса Кіпті – Глухів – Бачівськ 242 км+516м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво системи відеоконтролю у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення Бачівськ-Троєбортне митного поста Бачівськ Сумської митниці ДФС (Сумська область, Глухівський район, 242 км + 516 м автодороги Кіпті-Глухів-Бачівськ)(кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів у розмірі 30% від договірної ціни на виконання будівельних робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Здійснення Замовником щодекадних проміжних платежів за фактично виконані роботи в межах 95 (дев’яносто п’яти) відсотків виконаних робіт на підставі Акту виконаних робіт, підписаного уповноваженим представником Сторін з урахуванням авансу, при наявності відповідних бюджетних коштів на зазначені цілі на розрахунковому рахунку митниці відповідно до п. 19 Постанови КМУ від 27 грудня 2001 року № 1764. Здійснення Замовником кінцевої оплати за виконані роботи після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, видачі Держархбудінспекцією або її територіальними органами сертифіката відповідності та за умови наявності відповідних бюджетних коштів на зазначені цілі на розрахунковому рахунку митниці. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 17:09 |
Протокол 35.PDF | |
11 вересня 2019 17:09 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
02 вересня 2019 16:05 |
оголошення.pdf | |
02 вересня 2019 16:05 |
тендерна докум.pdf |
11 вересня 2019 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2019 17:09 |
Протокол 35.PDF
|
|||
11 вересня 2019 17:09 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||
02 вересня 2019 16:05 |
оголошення.pdf
|
|||
02 вересня 2019 16:05 |
тендерна докум.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 05 вересня 2019 11:51
Дата відповіді: 05 вересня 2019 12:42
У зв’язку з великим обсягом документів, які вимагаються тендерною документацією для надання учасниками в складі тендерної пропозиції, просимо розглянути можливість щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Можливості продовження кінцевого строку надання тендерних пропозицій немає
Щодо сроків виконання робіт
Дата подання: 06 вересня 2019 12:43
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:46
У пункті 4.4. документації зазначено «Строк виконання робіт: до 31.12.2020 року.», а також зазначено, що «Дата закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором повинна бути не пізніше 31.05.2020 року.» то який строк надається на виконання робіт за договором?
Відповідь: Строк для виконання робіт – до 31.12.2020 року. З метою усунення розбіжностей у відповідну частину тендерної документації будуть внесені зміни.
Про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 06 вересня 2019 12:44
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:47
Чи правильно ми розуміємо пункт 3. документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що необхідно надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та які мають необхідні знання та досвід, тих працівників які будуть визначені у підсумковій відомості ресурсів Учасника для виконання договору про закупівлю та не є обов’язковим наявність працівників визначених документацією «монтажників, будівельників, виконробів, головного інженера, інженера з охорони праці, енергетика, стропальників, слюсарів, газорізальників (зварювальників), водіїв» в штаті учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій – «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Тим же пунктом визначено перелік документів, які учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію. Зокрема, інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка). Вказана Довідка складається за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації та повинна містити інформацію про наявність в учасника працівників визначених спеціальностей відповідно до умов тендерної документації, а саме: монтажників, будівельників, виконробів, головного інженера, інженера з охорони праці, енергетика, стропальників, слюсарів, газорізальників (зварювальників), водіїв, а також інших працівників, які будуть залучені до виконання робіт у необхідній кількості з урахуванням даних наведених у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділі ІІІ «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» підсумковій відомості ресурсів Учасника та мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Водночас, Додатком 2.2 передбачено надання учасниками інформації щодо трудових відносин, в яких перебувають зазначені в Довідці працівники з учасником, а саме передбачено, що працівник може перебувати в штаті в учасника або працювати за цивільно-трудовою угодою або бути працівником субпідрядної організації. Враховуючи викладене, відповідно до умов тендерної документації, підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не обмежується наявністю лише штатних працівників в учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ» |
30 750 000,00
UAH з ПДВ
|
16 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон" |
30 103 656,43
UAH з ПДВ
|
19 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ремтехналадка |
29 301 482,65
UAH з ПДВ
|
21 979 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІПМ" |
30 543 000,00
UAH з ПДВ
|
30 543 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ» #37773501 |
Відхилено |
16 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 12:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон" #37773496 |
Відхилено |
19 870 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 15:43
|
ТОВ Ремтехналадка #25155206 |
Відхилено |
21 979 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 16:12
|
ТОВ "ІПМ" #37061493 |
Відхилено |
30 543 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 16:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 жовтня 2019 16:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі