Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, жорсткі диски, клавіатури та маніпулятори
Очікувана вартість
126 213,00 UAH
UA-2019-09-02-000412-c 01a929ede4a7400b82280fa1af92496a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Алла Іванівна

+380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Міхова Алла Іванівна
+380487283839
gosp@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 15:13
Початок аукціону: 18 вересня 2019 11:24
Очікувана вартість: 126 213,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 631,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 шт
Системні блоки, жорсткі диски, клавіатури та маніпулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 15:09
Додаток 3. Проект договору.doc
02 вересня 2019 15:09
Додаток 2.Тендерна пропозиція.doc
02 вересня 2019 15:09
Додаток 1.Технічні вимоги.doc
02 вересня 2019 15:09
ТД Комп_ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:36
Дата відповіді: 03 вересня 2019 14:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
1.Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі: Системні блоки, жорсткі диски, клавіатури та маніпулятори викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
2.Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
3. Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 118 737,00
UAH з ПДВ
118 737,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 125 536,50
UAH з ПДВ
125 536,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 13:00
Пропозиція.rar

Публічні документи

17 вересня 2019 08:38
Електронний підпис
17 вересня 2019 08:38
Електронний підпис
16 вересня 2019 22:41
3 А.договір 2.pdf
16 вересня 2019 22:41
5 Статут.pdf
16 вересня 2019 22:41
2 А.договір 1.pdf
16 вересня 2019 22:41
6 Витяг.pdf
16 вересня 2019 22:41
7 Витяг з ПДВ.pdf
16 вересня 2019 22:41
20. Рішення директор.pdf
16 вересня 2019 22:41
11. Паспорт Афанасьєв.pdf
16 вересня 2019 22:41
13. Проект договору.pdf
16 вересня 2019 22:41
9. Виписка.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист Сумісність.pdf
16 вересня 2019 22:41
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 22:41
Погодження Додаток 3.pdf
16 вересня 2019 22:41
Згода.pdf
16 вересня 2019 22:41
Тех вимоги.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист стандарти.pdf
16 вересня 2019 22:41
4 Захист довкілля.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист якість.pdf
16 вересня 2019 22:41
Порівняльна таблиця.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист ДСТУ.pdf
16 вересня 2019 22:41
12. ІНД.КОД.pdf
16 вересня 2019 22:41
14. Специфікація.pdf
16 вересня 2019 22:41
15. Ст.17.pdf
16 вересня 2019 22:41
10. Приказ директор.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист Сервіс.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист доставка.pdf
16 вересня 2019 22:41
Лист згода.pdf
16 вересня 2019 22:41
Санкції.pdf
16 вересня 2019 22:41
Пояснювальна.pdf
16 вересня 2019 22:41
18. Банк.pdf
16 вересня 2019 22:41
банк_1568661466.pdf
16 вересня 2019 22:41
Довідка мат_тех_ база.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист _ товар_ нове.pdf
16 вересня 2019 22:41
Гар лист ціна.pdf
16 вересня 2019 22:41
Довідка працівники.pdf
16 вересня 2019 22:41
Довідка корупція.pdf
16 вересня 2019 22:41
1. Досвід виконання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:30
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 14:30
Договір укладений
08 жовтня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 000,00 UAH)