Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Шкільні меблі" (Дидактичні матеріали українською мовою для закладів освіти з навчанням мовами національних меншин) (співфінансування міського та державного бюджетів)
Очікувана вартість
375 013,00 UAH
UA-2019-09-02-000269-c 386447e9ba654ad79a8b14602ae044f7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Інга Андріївна

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Олійник Інга Андріївна
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з двічі відміненою процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «Шкільні меблі» (Дидактичні матеріали українською мовою для закладів освіти з навчанням мовами національних меншин), про що свідчать звіти про результати проведення процедури закупівлі:
UA-2019-05-27-000347-c – оголошення від 27.05.2019;
UA-2019-06-14-000712-c – оголошення від 14.06.2019;
замовник має право відповідно до п. 4 ч. 2, ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосувати переговорну процедуру, як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 13:37
Оскарження наміру укласти договір: 13 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 шт.
"Шкільні меблі" (Дидактичні матеріали українською мовою для закладів освіти з навчанням мовами національних меншин) (співфінансування міського та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Льотчиків, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Ірина Олександрівна
#3216217687
Переможець 375 013,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 13:37

Документи

02 вересня 2019 13:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 13:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Ірина Олександрівна
#3216217687
375 013,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2019 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:15
дод. угода до дог. 185ПП.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:06
договір 185ПП.pdf укладений
24 вересня 2019 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із наявними обсягами бюджетного фінансування закупівлі товару зменшено Ціну договору
Номер договору про закупівлю: 185ПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML