Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя (печатка)
Очікувана вартість
450,00 UAH
UA-2019-09-02-000242-c ● a9a0097ba4504ad5b285561abe59a3ad
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна школа суддів України |
Код ЄДРПОУ: | 37451388 |
Вебсайт: | http://www.nsj.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г |
Контактна особа: |
Панасенко Ірина Володимирівна +380445970936 iawyer@nsj.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Печатка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Печатка | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2019 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2019 12:56 |
Договір Поставки.docx | |
02 вересня 2019 12:52 |
ТД канцтовари ПЕЧАТКИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:56
Дата відповіді: 03 вересня 2019 12:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. Всі учасники зазвичай завжди вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. До участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатників ПДВ, пропозиція яких розглядатиметься як остаточна.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 вересня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій