Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для чищення та прання в асортименті
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000124-a 9346c5b77b8a4101abc2d51ea1fb4473
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Фефелова

+380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Фефелова
+380563771947
e-tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 11:58
Очікувана вартість: 149 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Засоби для чищення та прання в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 кілограм
Засоби для чищення та прання в асортименті (Детальний опис закупівлі міститься в документації для проведення закупівлі)(кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 02 вересня 2019 15:26
Дата відповіді: 02 вересня 2019 15:56
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Не менш трьох.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 12:19
Дата відповіді: 03 вересня 2019 12:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Замовника не має таких повноважень допускати або не допускати на торги Учасників. Усі учасники мають право виходити на торги зі своїми пропозиціями. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, Замовник повинен зазначити «або еквівалент» і Учасники мають можливість запропонувати Замовнику товар другої торгової марки чи фірми. Однак технічні характеристики товару повинні повністю співпадати а не бути схожими. Також разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником: – Специфікацію з цінами згідно Додатку №1 де Учасник, у разі обрання системою його Переможцем аукціону, у графі «Найменування предмета закупівлі» спочатку вказує найменування товару з специфікації Замовника, а нижче назву товару, що пропонується Переможцем до постачання. – Технічні характеристики до предмету закупівлі додаток №2 де Учасник повинен у графі «Відповідність вимогам» вказати характеристики запропонованого Учасником предмету закупівлі. Документи Учасник повинен підкріпити у систему де усі зацікавлені сторони мають змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 108 108,00
UAH з ПДВ
108 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОВЧИННИКОВ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ" 110 250,45
UAH з ПДВ
110 250,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" 112 116,00
UAH з ПДВ
112 116,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 132 625,00
UAH з ПДВ
132 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 12:37
Додаток 1 Специфікація.pdf
10 вересня 2019 12:37
Витяг з ПДВ.pdf
10 вересня 2019 12:37
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 12:54
документы 1а.rar

Публічні документи

10 вересня 2019 10:25
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:10
Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2019 10:10
Статут.pdf
10 вересня 2019 10:10
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
10 вересня 2019 10:10
Порошки сертифікат.pdf
10 вересня 2019 10:10
Порошки ВДСЕЕ.pdf
10 вересня 2019 10:10
Мило госп. Щедро ВДСЕЕ.pdf
10 вересня 2019 10:10
Інформація про учасника.pdf
10 вересня 2019 10:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "ОВЧИННИКОВ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ"

ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 108 108,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:05

Документи

13 вересня 2019 09:05
ПР. перем.миючі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
108 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 09:05
ПР. перем.миючі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір миючі.pdf укладений
23 вересня 2019 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 108 108,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 018,00 UAH)