Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект навчального та комп'ютерного обладнання для кабінету географії та кабінету математики (Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
873 320,00 UAH
UA-2019-09-02-000072-a ● 2fc1b9db0e5e4648a4a4ba3eb1ad0331
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОВОДОЛАЗЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42707493 |
Місцезнаходження: | 63250, Україна , Харківська обл., с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35 |
Контактна особа: |
Людмила Юріївна Гребенюк +380958705100 vostarovirivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 873 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 366,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект навчального та комп'ютерного обладнання для кабінету географії та кабінету математики (Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63250, Україна, Харківська область, Нововодолазький р-н, с.Старовірівка, вул.Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2019 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2019 09:10 |
Додаток 3.docx | |
02 вересня 2019 09:10 |
Додаток 2.docx | |
02 вересня 2019 09:10 |
Додаток 1.docx | |
02 вересня 2019 09:10 |
ДКТ кабінети.doc |
02 вересня 2019 09:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 вересня 2019 09:10 |
Додаток 3.docx
|
|||
02 вересня 2019 09:10 |
Додаток 2.docx
|
|||
02 вересня 2019 09:10 |
Додаток 1.docx
|
|||
02 вересня 2019 09:10 |
ДКТ кабінети.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 12:20
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо наступне.
1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в додатку 2 тендерної документації. В описі вимог до технічних характеристик предмета закупівлі зазначено, що технічні характеристики мають бути не гірші, ніж зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації при умові, що їх технічні та якісні характеристики є не гіршими, ніж зазначені у технічному завданні.
2) Пунктом 2.1. Технічного завдання передбачено, що Учасникам необхідно надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з обов‘язковим зазначенням виробника та моделі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку, тому подані цінові пропозиції всіх Учасників будуть оцінюватись як остаточні.
1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в додатку 2 тендерної документації. В описі вимог до технічних характеристик предмета закупівлі зазначено, що технічні характеристики мають бути не гірші, ніж зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації при умові, що їх технічні та якісні характеристики є не гіршими, ніж зазначені у технічному завданні.
2) Пунктом 2.1. Технічного завдання передбачено, що Учасникам необхідно надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з обов‘язковим зазначенням виробника та моделі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку, тому подані цінові пропозиції всіх Учасників будуть оцінюватись як остаточні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
838 680,00
UAH з ПДВ
|
838 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
867 990,00
UAH з ПДВ
|
867 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
873 300,00
UAH з ПДВ
|
873 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
838 680,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 19:18
|
Дод угод №2 (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 19:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 14:26
|
Додаткова угода 1, Специфікація.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 16:18
|
Договір 179.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни в окремі положення договору, виклавши в новій редакції додаток №1 до договору "Специфікацію" |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |