Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект навчального та комп'ютерного обладнання для кабінету географії та кабінету математики (Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
873 320,00 UAH
UA-2019-09-02-000072-a 2fc1b9db0e5e4648a4a4ba3eb1ad0331
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юріївна Гребенюк

+380958705100 vostarovirivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОВОДОЛАЗЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42707493
Місцезнаходження: 63250, Україна , Харківська обл., с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35
Контактна особа: Людмила Юріївна Гребенюк
+380958705100
vostarovirivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:02
Очікувана вартість: 873 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 366,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект навчального та комп'ютерного обладнання для кабінету географії та кабінету математики (Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63250, Україна, Харківська область, Нововодолазький р-н, с.Старовірівка, вул.Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 09:10
Додаток 3.docx
02 вересня 2019 09:10
Додаток 2.docx
02 вересня 2019 09:10
Додаток 1.docx
02 вересня 2019 09:10
ДКТ кабінети.doc
02 вересня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 09:10
Додаток 3.docx
02 вересня 2019 09:10
Додаток 2.docx
02 вересня 2019 09:10
Додаток 1.docx
02 вересня 2019 09:10
ДКТ кабінети.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 12:20
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо наступне.
1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в додатку 2 тендерної документації. В описі вимог до технічних характеристик предмета закупівлі зазначено, що технічні характеристики мають бути не гірші, ніж зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації при умові, що їх технічні та якісні характеристики є не гіршими, ніж зазначені у технічному завданні.
2) Пунктом 2.1. Технічного завдання передбачено, що Учасникам необхідно надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з обов‘язковим зазначенням виробника та моделі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку, тому подані цінові пропозиції всіх Учасників будуть оцінюватись як остаточні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 838 680,00
UAH з ПДВ
838 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 867 990,00
UAH з ПДВ
867 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 873 300,00
UAH з ПДВ
873 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:13
Довідка.pdf.p7s
30 вересня 2019 16:13
Довідка.pdf
30 вересня 2019 16:01
Довідка_УМВС_26_10_2019.pdf
30 вересня 2019 16:01
Довідка_ДФС_до_09_10_2019.pdf
19 вересня 2019 15:02
Електронний підпис
18 вересня 2019 09:45
Електронний підпис
18 вересня 2019 09:42
СЭС_Prestigio.pdf
18 вересня 2019 09:42
Статут.pdf
18 вересня 2019 09:42
Сертифікат_Prestigio.pdf
18 вересня 2019 09:42
Протокол.pdf
18 вересня 2019 09:42
Наказ.pdf
18 вересня 2019 09:42
Лист відгук (ПМСД).pdf
18 вересня 2019 09:42
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
18 вересня 2019 09:42
Декларація_Prestigio.pdf
18 вересня 2019 09:42
Гриф на MozaBook.pdf
18 вересня 2019 09:42
ГРИФ multiboard ІМЗО.pdf
18 вересня 2019 09:42
ГРИФ mClass.pdf
18 вересня 2019 09:41
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
18 вересня 2019 09:41
Авторизація_Prestigio.pdf
18 вересня 2019 09:41
Авторизація_Lenovo.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 18:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 15:23
Електронний підпис
17 вересня 2019 15:19
Технічна частина.pdf
17 вересня 2019 15:18
Установчі документи.pdf
17 вересня 2019 15:18
Інше.pdf
17 вересня 2019 15:18
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 838 680,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
838 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 19:18
Дод угод №2 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 19:17
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 14:26
Додаткова угода 1, Специфікація.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:18
Договір 179.pdf укладений
16 жовтня 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни в окремі положення договору, виклавши в новій редакції додаток №1 до договору "Специфікацію"
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML