Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавиці утеплені з одним напалком
Очікувана вартість
90 978,00 UAH
UA-2019-09-02-000008-a ● ffebe546eae74c689c93ac1ed22ae393
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Ротар Яна +380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 08:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 90 978,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 454,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2570 пара
Рукавиці утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної/розрахунку коригування з операцій по виконанню робіт, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 13:13 |
ТД 1336-К Рукавиці Кривий Ріг Зміни №1.docx | |
18 вересня 2019 13:13 |
протокол 1336- К рукавиці утеплені Кривий Ріг Зміни №1.docx |
18 вересня 2019 13:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2019 13:13 |
ТД 1336-К Рукавиці Кривий Ріг Зміни №1.docx
|
|||
18 вересня 2019 13:13 |
протокол 1336- К рукавиці утеплені Кривий Ріг Зміни №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Матеріали виробу
Дата подання: 02 вересня 2019 16:08
Дата відповіді: 18 вересня 2019 13:25
Звертаємо вашу увагу на допущену помилку в тендерній документації, а саме: згідно додатку 3 тендерної документації тканина верху: тканина палаточна, склад 100% бавовназ водовідштовхуючоюобробкою (200 мм водн. ст.), щільність – не менше 270 г/м2; надолонник: тканина змішана гладкофарбована з масловодовідштовхуючою обробкою, 65% бавовна, 35% поліестер, щільністю не менше 360 г/м2; підкладка – фланель, 100% бавовна, щільністю 160 г/м2 ±5%. Але всі залізниці в технічних характеристаких вказують наступне: рукавиці повинні бути виготовлені зі змішаної тканини, у т.ч. бавовна не менше 30%. Щільність тканини - не менш 240 г/м2, для надолонника- тканина плащова з водовідштовхуючим просоченням, прострочені подвійним швом. Підкладка – бавовна щільністю не менше 220г/кв.м. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює в тендерній документації якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, враховуючи його потребу. А тому, внесення змін за даною вимогою до тендерної документації не вбачається.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює в тендерній документації якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, враховуючи його потребу. А тому, внесення змін за даною вимогою до тендерної документації не вбачається.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 12:20
Дата відповіді: 18 вересня 2019 13:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику!
Замовником не передбачено зазначення торгової марки товару, рукавиці утеплені можуть не мати торгової марки або моделі, даний вид продукції не передбачає наявності даних умов закупівлі, а тому замовник не може встановлювати подібні дискримінаційні вимоги.
До участі в процедурі закупівлі допускаються всі учасники незалежно від форми власності та способу ведення господарства. Відповідно до інструкції з підготовки пропозиції учасника, оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції з урахування ПДВ.
Замовником не передбачено зазначення торгової марки товару, рукавиці утеплені можуть не мати торгової марки або моделі, даний вид продукції не передбачає наявності даних умов закупівлі, а тому замовник не може встановлювати подібні дискримінаційні вимоги.
До участі в процедурі закупівлі допускаються всі учасники незалежно від форми власності та способу ведення господарства. Відповідно до інструкції з підготовки пропозиції учасника, оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції з урахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" |
90 052,80
UAH з ПДВ
|
90 052,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
90 515,40
UAH з ПДВ
|
90 060,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" |
90 978,00
UAH з ПДВ
|
90 361,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт" |
90 978,00
UAH з ПДВ
|
90 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" #39234237 |
Переможець |
90 052,80
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2020 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:06
|
УЗ-ЦБМЕС-19650_Ю-Д-1 (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 13:35
|
УЗ-ЦБМЕС-19650-Ю від 15.10.2019.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-19650/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦБМЕС-19650/ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |