Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонери
Очікувана вартість
125 500,00 UAH
UA-2019-08-30-002171-a 90da0c2d8a2e4505be7f409237b434d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бешляга Андрій Олегович

+380442868361 mattexkor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 24572267
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Бешляга Андрій Олегович
+380442868361
mattexkor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 18:15
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 18:15
Початок аукціону: 17 вересня 2019 11:58
Очікувана вартість: 125 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, місто Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 вересня 2019 16:33
Дата відповіді: 05 вересня 2019 16:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з умовами Тендерної документації учасники можуть подавати пропозиції щодо еквівалентних витратних матеріалів, із зазначенням відповідних торгових марок або моделей.
При цьому, згідно з додатком 3 до Тендерної документації, у випадку надання учасником пропозиції щодо еквівалентних витратних матеріалів учасник повинен надати лист від виробника або офіційного представництва виробника друкуючих пристроїв про сумісність запропонованих еквівалентних витратних матеріалів з відповідною технікою згідно із технічною специфікацією без погіршення технічних характеристик техніки та збереження гарантійних умов з боку виробника техніки.
2. Інформуємо, що відповідно до вимог Тендерної документації, зокрема, додатку 3, в складі тендерної пропозиції учасники мають надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника із зазначенням інформації про виробника та модель товару.
Окрім того, відповідно до Тендерної документації учасники мають подавати тендерні пропозиції за формою згідно з додатком 5 Тендерної документації, відповідно до якої обов’язково вказується виробник та конкретна назва товару.
Таким чином, Тендерною документацією вже передбачено обов’язок для учасників при поданні тендерних пропозицій вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3. Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінація учасників.
Згідно з пунктом 5 розділу «Загальні положення» Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ).
Додаткових критеріїв оцінки чи розрахунку ціни не встановлено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 94 626,00
UAH з ПДВ
94 626,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович 114 677,00
UAH з ПДВ
114 677,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 125 100,00
UAH з ПДВ
125 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 15:30
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:29
Довідка МВС.rar
20 вересня 2019 15:29
Довідка ДПІ 19.09.2019.rar
16 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:08
18. Витяг ЄДР_22.07.2019.pdf
13 вересня 2019 17:16
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:14
16. Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 17:14
12. Висновок СЕС.pdf
13 вересня 2019 17:14
8. Копія Витягу ПДВ.pdf
13 вересня 2019 17:14
7. Довідка про Учасника.pdf
13 вересня 2019 17:14
6. Довідка ст. Ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович

ПП "Бест Прінт"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
94 626,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:21
Договір 02/10 укладений
07 жовтня 2019 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 94 626,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 771,00 UAH)