Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Будівництво пішохідного мосту через річку Шиянка на ж/м Ігрень Самарського району у м. Дніпро)
Очікувана вартість
7 491 961,20 UAH
UA-2019-08-30-001705-a 31f10fb141a9497d9fccce8ba535eca1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Танченко

+380957706264
+380567283016
ira-1505@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА САМАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13416788
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 51
Контактна особа: Ірина Танченко
+380957706264,+380567283016
ira-1505@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 22:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 7 491 961,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 459,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(Будівництво пішохідного мосту через річку Шиянка на ж/м Ігрень Самарського району у м. Дніпро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Підряднику аванс у розмірі що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців після одержання авансу у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” (зі змінами, далі – постанова КМУ № 1764) Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та наданого ним рахунку, але по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються по кожному акту виконаних робіт в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів” (із змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника – Розпорядника коштів. Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:22
Додаток 2 Технічне завдання.docx
30 серпня 2019 15:22
Додаток 7 Договір.docx
30 серпня 2019 15:22
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК РЕМБУД" 7 452 164,52
UAH з ПДВ
7 452 164,52
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ПАСАТ 7 490 000,00
UAH з ПДВ
7 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 12:09
Електронний підпис
16 вересня 2019 12:08
53 Договірна ціна. ДЦ_ДЦ_3.pdf
16 вересня 2019 12:08
41 Статут.pdf
16 вересня 2019 12:08
39 Паспорт директора.pdf
16 вересня 2019 12:08
37 Довідки з банку.pdf
16 вересня 2019 12:08
36 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2019 12:08
33 Ліцензія АВК-5.pdf
16 вересня 2019 12:08
14 Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 11:15
Копія Статуту.pdf
16 вересня 2019 11:15
Виписка із ЄДПРПОУ 2016.pdf
16 вересня 2019 11:15
договірна ціна.pdf
16 вересня 2019 11:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК РЕМБУД"

ПрАТ ПАСАТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК РЕМБУД"
#39617887
Очікує рішення 7 452 164,52
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:23
ТОВ "БК РЕМБУД"
#39617887
Рішення скасоване 7 452 164,52
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:23

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: У зв'язку з відсутністю фінансування
Виконано
Дата відміни: 08 листопада 2019 13:34
Коментар щодо відміни: згідно з частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
08 листопада 2019 13:34
Електронний підпис
08 листопада 2019 13:33
ПРОТОКОЛ 59 (скасування).pdf