Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабелі та супутня продукція
Очікувана вартість
40 100,00 UAH
UA-2019-08-30-001644-a 4f5c1341a0c146bb8b153a1a0e71f79c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380444526340 zhyck.bogdan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Святошинське лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359687
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Святошинська будинок 24
Контактна особа: Богдан Жук
+380444526340
zhyck.bogdan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 14:43
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:14
Очікувана вартість: 40 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
292 штука
Кабелі та супутня продукція(Джерело фінансування – власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, Київ, Святошинська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на протязі 10 банківських днів з моменту отримання конкретної партії товару на підставі заявки Покупця, згідно виставлених рахунків. Документи на поставлений Товар по кожній заявці підписуються за адресою Покупця в день доставки товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:10
Оголошення.doc
30 серпня 2019 15:10
додаток 3 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 00:54
Дата відповіді: 02 вересня 2019 08:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. Аналоги допускаються, але їх технічні характеристики мають бути не гірші від тих, які зазначені у вимогах до предмета закупівлі. 2. Ваше зауваження щодо зазначення учасником конкретної торгової марки в ціновій пропозиції прийнято до уваги. 3. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна пропозиції повинна включати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 31 561,80
UAH з ПДВ
31 561,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 36 802,00
UAH з ПДВ
36 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 13:08
Сертифiкат1.pdf
04 вересня 2019 13:08
Сертифікат счёт NIK.pdf
04 вересня 2019 13:08
Серт пвс шввп.JPG
04 вересня 2019 13:08
Серт моножила.JPG
04 вересня 2019 13:08
Додаток пвс шввп.JPG
04 вересня 2019 13:08
Дод моножила.JPG
04 вересня 2019 13:08
Декл шввп пвс.JPG
04 вересня 2019 13:08
Декл моножила.JPG
04 вересня 2019 13:08
СИП.PDF
04 вересня 2019 13:08
СИП.JPG
04 вересня 2019 13:08
Лист персон.дані+ст.17.pdf
04 вересня 2019 13:08
Лист гарантія поставки.pdf
04 вересня 2019 13:08
Паспорт.pdf
04 вересня 2019 13:08
ІНН, прописка.pdf
04 вересня 2019 13:08
Витяг розшир..pdf
04 вересня 2019 13:08
Виписка з ЄДР2.pdf
04 вересня 2019 13:08
Виписка з ЄДР1.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:31
Висновок _ рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 31 561,80
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
31 561,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:53
Договір 1709.pdf укладений
17 вересня 2019 16:51