Капітальний ремонт будинку культури в с. Бишів вул. Київська, 5 Макарівського району Київської області
Очікувана вартість
4 748 656,00 UAH
UA-2019-08-30-001540-a 6770bd05ad854ebbb76a3fffd19ffe63
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт замовника: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа замовника: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:06
Очікувана вартість: 4 748 656,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 748,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будинку культури в с. Бишів вул. Київська, 5 Макарівського району Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08072, Україна, Київська область, с. Бишів , вул. Київська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 вересня 2019 16:02
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 16:02
Перелік змін.PDF
20 вересня 2019 16:02
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
20 вересня 2019 16:02
ТД.PDF
20 вересня 2019 16:02
Електронний цифровий підпис
13 вересня 2019 12:08
Електронний цифровий підпис
30 серпня 2019 14:54
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 16:02
Перелік змін.PDF
13 вересня 2019 12:07
Перелік змін.PDF
20 вересня 2019 16:02
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
13 вересня 2019 12:07
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
30 серпня 2019 14:51
Додатки до ТД.PDF
20 вересня 2019 16:02
ТД.PDF
13 вересня 2019 12:07
ТД у новій редакції.PDF
30 серпня 2019 14:51
ТД.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000017 ● 63819ffc6d924cb68641f4be95a54259
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20 16:21:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 209
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-30-001540-a
30.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення

2019-12-12 14:29:26

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будинку культури в с. Бишів вул. Київська, 5 Макарівського району Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету), 4748656UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 6770bd05ad854ebbb76a3fffd19ffe63, 2019-08-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09.12.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.09.2019 № 411 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «Ялик» та ТОВ «УКРВИШБУД» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 04.10.2019 № 548, від 04.10.2019 № 549, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.10.2019 № 91-19. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерну пропозицію учасника ПП «Ялик» неправомірно відхилено згідно з підстав, зазначених у протоколі засідання тендерного комітету від 04.10.2019 № 548, оскільки учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт та гарантійний лист за формами, наведеними у п. 5 Розділу ІІІ та Додатку 4 до ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ПП «Ялик», яка відповідала вимогам тендерної документації та пропозиція якої, нижча від пропозиції Переможця, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону., 09 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП «Ялик» 4 498 562,04
UAH з ПДВ
4 486 064,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВИШБУД" 4 727 725,94
UAH з ПДВ
4 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНІКС НВК" 4 748 600,00
UAH з ПДВ
4 492 255,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2019 09:28
sign.p7s
28 вересня 2019 09:27
Файл_5 Інші документи.rar
28 вересня 2019 09:27
Файл_3_Тех_вимоги_1.rar
28 вересня 2019 09:27
Файл_2_кваліфік_крит_2час.rar

Публічні документи

06 жовтня 2019 19:29
sign.p7s
27 вересня 2019 22:43
sign.p7s
27 вересня 2019 21:33
pb_2316818092.jks
27 вересня 2019 21:31
Файл 5.7z
27 вересня 2019 21:31
Файл 4.7z
27 вересня 2019 21:31
Файл 3.7z
27 вересня 2019 21:31
Файл 2.7z
27 вересня 2019 21:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:55
sign.p7s
20 вересня 2019 15:55
sign.p7s
20 вересня 2019 15:54
sign.p7s
20 вересня 2019 15:54
sign.p7s
20 вересня 2019 15:46
пдв.pdf
20 вересня 2019 15:46
тендерна .pdf
20 вересня 2019 15:46
відповідність .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 4 486 064,70
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:17
ТОВ "УКРВИШБУД"
#41124297
Переможець 4 487 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРВИШБУД"
#41124297
4 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 жовтня 2019 11:26
Договір 91-19.PDF укладений
18 жовтня 2019 11:25
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2019 16:20
Прот.пог.ДЦ Правильний.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанту протоколу погодження договірної ціни до договору
Номер договору про закупівлю: 91-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол погодження ДЦ (правильний варіант)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку