Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лакарські засоби (софосбувір,ледіпасвір;софосбувір;даклатасвір) 3 (три) найменування.
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000841-a 5b919642252744eda4ba8259f0d99a58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Денис Петрович

+380442733368 poznans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л.В. Громашевського НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02011947
Вебсайт: http://www.duieih.kiev.ua
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 5
Контактна особа: Познанський Денис Петрович
+380442733368
poznans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:08
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5796 шт
Софосбувір,ледіпасвір 400мг/90мг табл.капс. (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sofosbuvir and ledipasvir
5040 шт
Софосбувір 400мг. табл.капс. (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sofosbuvir
5040 шт
Даклатасвір 60мг. табл.капс. (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Daclatasvir

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право здійснити передплату відповідно до умов постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 11:35
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-000841-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Імуно-Фарм ", Код ЄДРПОУ:39005713
Дата подання: 04 вересня 2019 14:21
Щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти
Шановний Замовник, звертаємось до Вас із проханням внести зміни до тендерної документації відкритих торгів за номером UA-2019-08-30-000841-a, оскільки предмет закупівлі, містить дискримінаційні умови та не поділений на лоти.
Наша компанія, як потенційний учасник торгів, може запропонувати лише частину предмету закупівлі, які визначаються Тендерною документацією.
Аналіз тендерної документації процедури закупівлі дозволяє зробити висновок, про наявність в ній порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а також прав учасників на участь у цій процедурі закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В той же час, при формуванні предмету закупівлі Замовник не врахував положення зазначених норм чинного законодавства, оскільки включив до предмету закупівлі, а саме у п. 4.1 Розділу 1 Тендерної документації, всі 3 позиції різних лікарських засобів, у тому числі різних видів та різних виробників. Вказані дії обмежують кількість учасників процедури закупівлі та порушують права виробників і постачальників, які мають змогу поставити одні види лікарських засобів та не виробляють/не постачають інших видів лікарських засобів, на участь у торгах. Сформувавши предмет закупівлі без поділу на лоти, Замовник свідомо обмежив коло учасників відкритих торгів тільки тими, які зможуть запропонувати лікарські препарати одразу за всіма трьома позиціями, що не виявляється можливим для багатьох потенційних учасників даної процедури закупівлі.
Виведення предмету закупівлі в єдиний предмет закупівлі, який зосереджує 3 різні найменування лікарських засобів, штучно унеможливлює доступ учасників до Процедури закупівлі, оскільки в один предмет закупівлі об’єднані товари чотирьох виробників: Страйдс, Майлан, Гілеад, Гетеро.
Слід зауважити, що об’єднання зазначених позицій в один лот свідомо звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі. Документація Замовника в частині об’єднання всіх позицій в один лот, викладена таким чином, що не дозволяє нашій компанії брати участь у цій закупівлі, оскільки Замовником встановлено вимоги для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції. Такі дії Замовника позбавляють можливості виробників фармацевтичної продукції або їх представників, які займаються реалізацією лікарських засобів власного виробництва або одного виробника подати свої тендерні пропозиції та порушують права та законні інтереси інших учасників, крім того, не дозволяє здійснити у повному обсязі принцип максимальної економії та ефективності здійснення публічних закупівель.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, розділивши предмет закупівлі на окремі лоти, за принципом «одна позиція – один лот», що дасть змогу взяти участь у процедурі закупівлі більшому колу потенційних учасників. У разі відсутності належного реагування, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для оскарження дій Замовника та умов закупівлі, що обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2019 10:58
На Ваше звернення від 04 вересня 2019 року, щодо розділення загального предмету закупівлі на окремі лоти, повідомляємо наступне:
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі (лоти), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 29.08.2019 р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам до лікарських засобів, що є предметом закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення безперебійного здійснення лікування та для належного надання медичної допомоги пацієнтам. Крім того, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовників. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а скористався своїм законним правом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-30-000841-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Імуно-Фарм ", Код ЄДРПОУ:39005713
Дата подання: 10 вересня 2019 16:48
Скарга відповідно до ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2019 14:40
Рішення від 12.09.2019 № 12801 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 14:40
Рішення від 30.09.2019 № 13893.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 23:04

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 16:48
Квитанція АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 1 295 154,00
UAH з ПДВ
1 295 154,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 1 298 656,80
UAH з ПДВ
1 298 656,80
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 1 295 154,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
1 295 154,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 09:10
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 14:08
Договір укладений
28 жовтня 2019 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 295 154,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 729,70 UAH)