Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маршрутизатори
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000345-a 78595149623d4a7785a482f3742f725f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 11:18
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Роутер, комутатор, wi-fi роутер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Маршрутизатори ( роутер, комутатор, wi-fi роутер) ( кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32413100-2 — Маршрутизатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 серпня 2019 13:52
Дата відповіді: 30 серпня 2019 15:52
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" всі документи пропозиції повинні бути додані до пропозиції до кінця періоду подачі пропозицій. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію.
2. Учасник повинен у складі своєї пропозиції вказати точні марки і виробників запропонованих товарів.
Зверніть увагу, що в додатку 2 до Тендерної документації поряд з маркою товару вказано «або еквівалент», таким чином марка або модель товарів, що Ви бажаєте нам запропонувати можуть відрізнятися від вказаних в тендерній документації, але технічні характеристики товару повинні відповідати вказаним. Додатково підкреслюємо, що для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасник в складі пропозиції повинен надати заповнену та підписану службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, довідку довільної форми з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 06:53
Дата відповіді: 02 вересня 2019 09:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації вказані технічні характеристики та вимоги до предмета закупівлі з дотриманням вимог частини 3 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Участь у торгах можуть брати всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Загальна ціна - є остаточною, без подальшого додавання 20%. Всі вимоги вказані в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 12 165,00
UAH з ПДВ
12 165,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 12 400,00
UAH з ПДВ
12 335,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 12 558,00
UAH з ПДВ
12 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 11:59
Про_несертифікацію.PDF
03 вересня 2019 11:53
Ненад Статуту.pdf
03 вересня 2019 11:53
Кваліф. прац.2.pdf
03 вересня 2019 11:53
Мат-тех база.PDF
03 вересня 2019 11:53
Лист гарант 17ст..pdf
03 вересня 2019 11:51
Паспорт код1.pdf
03 вересня 2019 11:51
Інформація про учасника.PDF
03 вересня 2019 11:51
Док Андросович1.pdf
03 вересня 2019 11:51
Лист.PDF
03 вересня 2019 11:51
Пропозиція.PDF

Публічні документи

02 вересня 2019 11:13
маршрутизаторы.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 11:00
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
03 вересня 2019 11:00
ДОВІДКА документи.pdf
03 вересня 2019 11:00
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
03 вересня 2019 11:00
Гарантія на документи.pdf
03 вересня 2019 11:00
Витяг розширений.pdf
03 вересня 2019 11:00
Vityag.PDF
03 вересня 2019 11:00
Vipiska2.PDF
03 вересня 2019 11:00
Vipiska.PDF
03 вересня 2019 11:00
Pasport 12-13ST.PDF
03 вересня 2019 11:00
Pasport 2ST.PDF
03 вересня 2019 11:00
Pasport 1ST.PDF
03 вересня 2019 11:00
ID KOD.PDF
03 вересня 2019 11:00
Dovidka SCHET.PDF
03 вересня 2019 11:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Відхилено 12 165,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:14
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3125221476
Переможець 12 335,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:09

Документи

04 вересня 2019 16:14
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:08
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3125221476
12 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:08
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 09:29
Договір.pdf укладений
25 вересня 2019 09:29