Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "98350000-1 Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття (Послуги автостоянок)"
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000321-a bc336e6f1462459082326a3523953fbe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Волкова

+380563758054 volkova_oh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Оксана Волкова
+380563758054
volkova_oh@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98350000-1: Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 "98350000-1 Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття (Послуги автостоянок)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 98350000-1 — Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату у розмірі 100% вартості послуг за кожний розрахунковий період (місяць) не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином та після підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

30 серпня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 09:47
30.08.19 Звіт про укладений договір ФОП Юрчишин О.А.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Юрчишин Олександр Анатолійович
#2617500530
Переможець 22 000,00
UAH
30 серпня 2019 09:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 09:57
Публікація не передбачена.docx укладений
30 серпня 2019 09:56