Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оптичні мультиплексори DWDM
Optical multiplexers DWDM
Очікувана вартість
36 467 300,00 UAH
UA-2019-08-29-002138-a 07a3708cb5374ff6831ae59b327d9fa4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Краснова

+380442540108 nataliia.krasnova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталія Краснова
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Василь Міщенко
+380442301979
Vasyl.Mishchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Nataliia Krasnova
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Additional contacts: Василь Міщенко
+380442301979
Vasyl.Mishchenko@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:16
Очікувана вартість: 36 467 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 29 серпня 2019 18:15
Enquiries until: 15 жовтня 2019 11:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 36 467 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,82 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 комплекти обладнання та послуги з впровадження та проектування програмно-апаратного комплексу телекомунікаційного обладнання оптичної опорно-транспортної мережі (оптичні мультиплексори DWDM) відповідно до умов тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
місце постачання товарів: вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02222;
місце надання послуг: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; пр. Науки, 7, м. Київ, 03028.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
строк постачання обладнання у повному обсязі не повинен перевищувати 120 календарних днів від дати підписання договору про закупівлю уповноваженими особами обох сторін.
строк надання послуг з впровадження та проектування – не більше 60 календарних днів від дати, визначеної замовником у письмовому повідомленні на адресу виконавця про готовність до отримання послуг.
Розгорнути Згорнути
Quantity of goods or amount of works performed or services provided: four equipment sets and services on implementing and designing the hardware and software complex of the telecommunications equipment for the backhaul (optical multiplexers DWDM) in accordance with bidding documents.
Place for delivery of goods, performance of works or provision of services:
place for delivery of goods: 5, Pukhivska St., Kyiv, 02222;
place for provision of services: 9, Instytuska St., Kyiv, 01601; 7, Nauky Ave., Kyiv, 03028.
Term for delivery of goods, performance of works or provision of services:
the term for delivery of equipment in full shall not exceed 120 calendar days from the date of signing of the procurement agreement by authorized representatives of both parties;
term for rendering services on implementation and design shall not exceed 60 calendar days from the date specified by the Bidding advertiser in the written notice of readiness to receive services to be sent at the address of the Contractor.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Оптичні мультиплексори DWDM (Кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Optical multiplexers DWDM (National Bank of Ukraine funds)
CPV: 32420000-3
Період постачання: по 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови розрахунку: ­платіж у розмірі 100% від загальної вартості поставленого Обладнання здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання Обладнання; ­платіж у розмірі 100% від загальної вартості Послуг здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання Послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги технічного завдання
Дата подання: 11 вересня 2019 09:25
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:31
Шановні Панове, просимо надати уточнення. В Додатку 1 до тендерної документації у Загальних вимогах до функціонування комплексу та подальшого розширення міститься вимога: - Необхідно забезпечити можливість підключення щонайменше наступних інтерфейсів клієнтського обладнання у кожному ПАК DWDM: - 12 шт. х 16Gbps Fibre Channel (по 6 шт. на кожну фабрику SAN); - 4 шт. х 10Gbps Ethernet. Просимо надати максимально можливу довжину цих підключень, уточнити тип кабельних з’єднань, тип оптоволокна. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановні Панове,
відповідно до рекомендацій та специфікації виробників обладнання, яке наявне у замовника, максимальна довжина з’єднань:
16Gbps Fibre Channel – 125 м при застосуванні багатомодового волокна OM4;
10Gbps Ethernet – 550 м при застосуванні багатомодового волокна OM4.
Тип кабельних з’єднань - LC-LC.
Тип оптоволокна – multimode, ОМ4.
Розміщення обладнання. Телеком. шафи.
Дата подання: 13 вересня 2019 13:29
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:47
Шановні Панове, доброго дня. Просимо надати уточнення, щодо розміщення обладнання. Чи потрібно враховувати в складі пропозиції необхідні монтажні шафи/телеком стойки? Або необхідні монтажні шафи є в наявності? Якщо є в наявності, просимо надати типорозміри монтажних шаф та інші ТХ для коректного підбору необхідних комплектуючих монтажу обладнання DWDM. Можливо додатково надати малюнок того як планується розміщення. Якщо необхідних шаф немає в наявності, просимо навести типорозміри та інші ТХ шаф які потрібно буде запропонувати в складі пропозиції. Дякуємо заздалегідь за вичерпну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Панове, доброго дня.
У складі пропозиції не потрібно враховувати монтажні шафи/телеком стойки.
Необхідні монтажні шафи є у наявності.
В наявності існують стойки ANSI 19” (42RU).
Обладнання DWDM (далі – Обладнання) повинно займати не більше 6RU на комплект Обладнання.
Для монтажу 1 комплекту Обладнання необхідно передбачити не менше 6 комплектів кріплення «Гвинт, шайба, гайка».
Кваліфікаційна інфлормація
Дата подання: 17 вересня 2019 10:14
Дата відповіді: 19 вересня 2019 17:54
Шановний Замовнику, просимо Вас розтлумачити що саме Ви маєте на увазі, якщо продукція буде не від всесвітньо відомого виробника Сіsco з притаманими йому внутрішніми стандартами та сертифікатами: 1. Якщо у тендерній документації:лист від компанії – виробника обладнання (його офіційного представництва або представника) з підтвердженням партнерського статусу не нижче “Premier Certified Partner”; Происмо Вас пояснити та гарантувати якщо у іншого виробника це звучить по іншому,це приведе до дискваліфікації? 2.авторизаційний лист від компанії-виробника обладнання (його офіційного представництва або представника), наданий учаснику на адресу Національного банку України, для участі саме в цих торгах;(його офіційного представництва або представника),що мається на увазі представника-? 3.Все телекомунікаційне обладнання повинно бути від одного Виробника, що має бути офіційно представлений на території України власним Представництвом - чому саме така вимога, якщо договір Ви підписуєте з постачальником, а він повинен надати листи від виробника ?Та що саме маєте на увазі під виразом Представництво: які критерії, основні ознаки? 4.Термін служби обладнання, включаючи наявність запасних частин (відповідного супроводу з боку Виробника) повинен становити не менше ніж 10 років, фактор доступності не менше 0,999-що за за крітерій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо відповіді на поставлені запитання:
1. Якщо Партнер планує участь з використання рішення Компанії Cisco, то вказана вимога є обов’язковою та яка підтверджує наявність у Учасника досвіду роботи з обладнанням Виробника та інженерного ресурсу. У випадку, коли Учасник пропонує рішення іншого Виробника з аналогічними технічними характеристиками, він має надати підтвердження наявності зазначених можливостей у відповідності до класифікації партнерської акредитації обраного Виробника.
2. Вказана вимога має надавати підтвердження, що Виробник обладнання, шляхом надання авторизаційного листа надає відповідному Учаснику право реалізації Проекту (відповідно до заданого конкурсу) із використанням свої рішень та технологій, чим підтверджує наявність у Учасника організаційних, технічних та технологічних можливостей для якісної реалізації проекту.
3. Вимога постачання обладнання від одного виробника пов’язана з необхідністю забезпечення сумісності обладнання а також а також для спрощення конфігурування та вирішення інцидентів, пов’язаних з роботою обладнання. Враховуючи те, що планується не менш ніж 10ти річний строк експлуатації обладнання даного класу в інфраструктурі Замовника, вимога щодо наявності офіційного представництва Виробника на території України мінімізує можливі ризики Банку, та підтверджує наміри та можливості Виробника забезпечення заданого рівня сервісної підтримки, наявність на ринку достатньої кількості фахівців з впровадження та довгостроковість намірів щодо подальшого співробітництва, не зважаючи на можливості Учасника, що реалізував проект, зняття ризику втрати партнерського статусу або ліквідації (банкротства) компанії-партнера (постачальника/учасника).Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи. Представник виробника — суб'єкт господарювання, якому виробником надано право представляти на території України його інтереси. Дану інформацію також можна уточнити у виробника обладнання, яке пропонується учасником – чи є в нього представник, чи представництво та на якій території.
4. «фактор доступності не менше 0,999» це три дев'ятки 0,999 (або 99,9%) показника доступності, а саме імовірності того, що система та обладнання DWDM опиняться у працездатному стані в довільний момент часу, окрім планованих періодів, протягом яких застосування їх за призначенням не передбачається. Доступність вираховується за формулою:
доступність = (Д — П) / Д, де:
час заявленої доступності (Д), час простою (П)
Вважаємо вказаний показник досить толерантним, та фактично, це є композитне підтвердження виконання Виробником та, відповідно, Учасником вимог щодо технічної підтримки та гарантії, включаючи показники напрацювання на відмову (MTBF) складових запропонованого рішення та значення параметру середнього часу відновлення (MTTR) для апаратної частини обладнання, що дорівнюється часу заміни обладнання за сервісним контрактом. У проекті передбачається використовувати сервісу 8х5 (прийом заявок з 9:00 до 18:00 в робочі дні з заміною на наступний робочий день).
Технічні вимоги до обладнання.
Дата подання: 17 вересня 2019 13:51
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:13
Шановні Панове, доброго дня! Просимо надати уточнюючі відповіді на питання стосовно Технічних вимог до обладнання. 1. Чи потрібно у складі пропозиції пропонувати PDU? Чи в Замовника є в наявності необхідна кількість точок підключення в існуючих PDU? Вкажіть будь ласка тип з’єднання (SCHUKO (CEE 7/4, CEE 7/7), чи C13, чи С19) та максимальну довжину кабелю. 2. Чи зарезервовані необхідні потужності наявного ДБЖ? Чи потрібно запропонувати ДБЖ? 3. Чи потрібно у складі пропозиції пропонувати сервер (апаратне забезпечення) для розгортання системи NMS? Чи у Замовника вже є необхідне серверне обладнання (чи віртуальне середовище) на якому Виконавець зможе розгорнути систему NMS? 4. Просимо також розкрити більш детально перелік послуг, робіт, стосовно впровадження та інтеграції з існуючою інфраструктурою банку. Що конкретно передбачається зробити в рамках цього проекту? З яким обладнанням крім запропонованого? 5. Якими документами має бути підтверджено: - Напрацювання на відмову (MTBF); - Термін служби обладнання, включаючи наявність запасних частин (відповідного супроводу з боку Виробника) повинен становити не менше ніж 10 років; - Фактор доступності не менше 0,999. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове, доброго дня!
1. У складі пропозиції пропонувати PDU не потрібно. У замовника є в наявності необхідна кількість точок підключення в існуючих PDU. Тип з’єднання EU Plug (CEE 7/7). Максимальна довжина кабелю 2,5м.
2. Необхідні потужності наявного ДБЖ зарезервовані. Пропонувати ДБЖ у складі пропозиції не потрібно.
3. Пропонувати у складі пропозиції сервер (апаратне забезпечення) для розгортання системи NMS не потрібно. У замовника вже є необхідне серверне обладнання (віртуальне середовище).
4. Встановлення, налаштування та введення в експлуатацію оптичних мультиплексорів DWDM, створення комплекту документів, передача базових знань співробітникам Банку. Більш детально з переліком послуг можна ознайомитись у п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Потрібна інтеграція з існуючими SAN комутаторами IBM та існуючими Ethernet комутаторами Cisco.
5. Напрацювання на відмову (MTBF), Термін служби обладнання, включаючи наявність запасних частин (відповідного супроводу з боку Виробника) повинен становити не менше ніж 10 років – може бути підтверджений посиланням на відповідний документ Виробника (на web-сайті Виробника), або листом від Виробника.
“Фактор доступності не менше 0,999” це три дев'ятки 0,999 (або 99,9%) показника доступності, а саме імовірності того, що система та обладнання DWDM опиняться у працездатному стані в довільний момент часу, окрім планованих періодів, протягом яких застосування їх за призначенням не передбачається.
Фактор доступності розраховується за формулою:
доступність = (Д — П) / Д, де:
час заявленої доступності (Д), час простою (П).
Шановні панове, доброго дня!
1. У складі пропозиції пропонувати PDU не потрібно. У замовника є в наявності необхідна кількість точок підключення в існуючих PDU. Тип з’єднання EU Plug (CEE 7/7). Максимальна довжина кабелю 2,5м.
2. Необхідні потужності наявного ДБЖ зарезервовані. Пропонувати ДБЖ у складі пропозиції не потрібно.
3. Пропонувати у складі пропозиції сервер (апаратне забезпечення) для розгортання системи NMS не потрібно. У замовника вже є необхідне серверне обладнання (віртуальне середовище).
4. Встановлення, налаштування та введення в експлуатацію оптичних мультиплексорів DWDM, створення комплекту документів, передача базових знань співробітникам Банку. Більш детально з переліком послуг можна ознайомитись у п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Потрібна інтеграція з існуючими SAN комутаторами IBM та існуючими Ethernet комутаторами Cisco.
5. Напрацювання на відмову (MTBF), Термін служби обладнання, включаючи наявність запасних частин (відповідного супроводу з боку Виробника) повинен становити не менше ніж 10 років – може бути підтверджений посиланням на відповідний документ Виробника (на web-сайті Виробника), або листом від Виробника.
“Фактор доступності не менше 0,999” це три дев'ятки 0,999 (або 99,9%) показника доступності, а саме імовірності того, що система та обладнання DWDM опиняться у працездатному стані в довільний момент часу, окрім планованих періодів, протягом яких застосування їх за призначенням не передбачається.
Фактор доступності розраховується за формулою:
доступність = (Д — П) / Д, де:
час заявленої доступності (Д), час простою (П).
Питання щодо усунення дискримінаційних вимог в ТЗ
Дата подання: 17 вересня 2019 17:43
Дата відповіді: 19 вересня 2019 18:09
Панове, доброго дня! Додаток 1; "Технічні характеристики та вимоги до шасі"; "Інтерфейси для підключення зовнішнього обладнання": Цитата ТЗ: "Не менше 2 USB 3.0 (inventory and management); Не менше 8 USB 2.0 (inventory and management); - Не менше 6 RJ-45 (Multishelf management);" Питання: В порушення вимог статті 3-ї ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник в умовах тендерної документації встановив дискримінаційні вимоги до учасників які пропонують продукцію виробництва відмінного від компанії Cisco і не передбачають можливості надання еквіваленту. Таку комбінацію інтерфейсів підтримує в рамках одного шасі тільки один виробник - Cisco. Який реальний сценарій використання 10 інтерфейсів USB? Реалізація усіх інших виробників щодо кількості інтерфейсів керування та інвентаризації відрізняється. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації. Дякуємо заздалегідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваші вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації.
Питання щодо усунення дискримінаційних вимог в ТЗ - блоки живлення
Дата подання: 18 вересня 2019 10:23
Дата відповіді: 19 вересня 2019 18:04
Панове, доброго дня! Додаток 1; "Технічні характеристики та вимоги до шасі"; "Шасі": Цитата ТЗ: "- Наявність не менше 2 блоків живлення Hot Spare потужністю не менше 1600 Вт та два електричних кабелі;" Просимо надати коментар, щодо встановлення у ТЗ мінімальної потужності БЖ. Якщо блоки живлення в рішенні, відмінного від рішення виробництва Cisco, будуть мати меншу потужність, але при цьому забезпечиватимуть нормальну роботу системи при максимальному використанні усіх слотів в шасі – постачальник буде дискваліфікований? Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації. Дякуємо заздалегідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваші вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації.
Інтерфейси для підключення зовнішнього обладнання. Інтерфейс синхронізації часу "timing"
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:51
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 10:49
Шановні Панове, доброго дня! Просимо надати роз‘яснення, щодо замовлених інтерфейсів синхронізації: - для яких типів підключення планується використовуватись (синхронізація транспортної мережі, інших мереж та ін.); - яка необхідна кількість портів на одному шасі; - які типи джерел синхронізації повинені підтримуватись ( лінійний сигнал, вхід для зовнішньої синхронізації, клієнтський порт, внутрішнє джерело синхронізації); - який тип вихідного сигналу (2кГц , 2Мбіт/с та ін.); - який тип роз‘єма для входу і виходу синхросигналу? RJ-45?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! Наявність інтерфейсів синхронізації необхідна для забезпечення синхронізації у випадку використання TDM та інших сервісів, які вимагають сполучення із зовнішніми джерелами через мережу DWDM. Необхідна наявність не менш ніж одного порта входу та одного порта виходу BITS на кожне шасі.

DWDM платформа має підтримувати наступні типи джерел синхронізації:
-зовнішній;
-внутрішній;
-BITS.

Тип вихідного сигналу: 1 E1 BITS output DIN-1.0/2.3
Тип конектора для входа та вихода: 1 E1 BITS input DIN-1.0/2.3
Технічні вимоги у останній редакціі ТЗ
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:46
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 16:22
В порушення вимог статті 3-ї ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник в умовах зміненої тендерної документації від 03.10.2019 встановив дискримінаційні вимоги до учасників які пропонують продукцію виробництва відмінного від компанії Cisco і не передбачають можливості надання еквіваленту у частині «Функціональні та архітектурні вимоги до транспондерів/ мукспондерів», розділ «Функціональні вимоги», Додаток 1 до тендерної документації, а саме: - Не менше 6 клієнтських портів QSFP+ (для включення трансіверів 16 Гбіт/с FC, 40 Гбіт/с, 4x 10 Гбіт/с); - Не менше 4 клієнтських портів QSFP28/QSFP+ (для включення трансіверів 100 Гбіт/с, 40 Гбіт/с та 4x 10 Гбіт/с). - 100 Гбіт/с Coherent polarization-multiplexed Quadrature Phase Shift Keying (QPSK); - 150 Гбіт/с s Coherent polarization 8-state Quadrature Amplitude Modulation (8-QAM); - 200 Гбіт/с Coherent polarization 16-state Quadrature Amplitude Modulation (16-QAM). Даний фрагмент технічного завдання є перекладом технічної документації виробника Cisco: https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/optical-networking/network-convergence-system-2000-series/datasheet-c78-736916.html?referring_site=RE&pos=2&page=https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/optical-networking/network-convergence-system-2000-series/data_sheet_c78-729221.html Прохання видалити дану дискримінаціну вимогу, адже жоден виробник окрім Cisco не зможе відтворити дану комбінацію, кількість та параметри інтерфейсів у своєму технічному рішенні. Окрім того, в останній редакціі технічного завдання від 03.10.2019 від учасників вимагається надати пропозиції на обладнання згідно із специфікацією виробника Cisco (конкрентна модель із переліком компонентів) або еквівалент. Дана вимога носить дискримінаційний характер, оскільки жоден із виробників не в змозі повторити на 100% чітку конфігурацію іншого виробника (надати еквівалент кожній позиції). Натомість, замовник мав би чітко визначити вимоги до обладнання та функціоналу, базуючись на технічній задачі без посилань на жодного із виробників. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваші вимоги у найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-29-002138-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33332092
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:56
Специфікація обладнання, технічні вимоги до обладнання та опис послуг.
Шановні Панове, доброго дня.
Стосовно Відповіді Організатора: 16.09.2019 10:47:33
У складі пропозиції не потрібно враховувати монтажні шафи/телеком стойки. Необхідні монтажні шафи є у наявності. В наявності існують стойки ANSI 19” (42RU). Обладнання DWDM (далі – Обладнання) повинно займати не більше 6RU на комплект Обладнання. Для монтажу 1 комплекту Обладнання необхідно передбачити не менше 6 комплектів кріплення «Гвинт, шайба, гайка».

1.Обмеження розміру обладнання до 6RU є дискримінаційною вимогою, так як даний розмір повністю відповідає обладнанню виробника Cisco, що не дає змоги запропонувати обладнання іншого виробника. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги стосовно обмеження розміру шасі 6U з умов тендерної документації. Та збільшити обмеження до 16U.


2. Наявність LCD дисплей NCS 2006 LCD Display with Backup Memory або еквівалент
Таку комбінацію плат підтримує в рамках одного шасі тільки один виробник – Cisco, що не дає змоги запропонувати обладнання іншого виробника. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.

Дякуюємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2019 16:23
Доброго дня! На ваші вимоги у найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-29-002138-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ", Код ЄДРПОУ:38129960
Дата подання: 25 вересня 2019 16:28
СКАРГА ЩОДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ в порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Найменування замовника: Національний Банк України Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-29-002138-a Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання; "Оптичні мультиплексори DWDM"
Дискримінація учасників.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2019 21:08
Рішення від 27.09.2019 № 13783 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 21:08
Рішення від 17.10.2019 № 14933.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 23:06
Номер скарги: UA-2019-08-29-002138-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ", Код ЄДРПОУ:38129960
Дата подання: 26 листопада 2019 16:03
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Найменування замовника: Національний Банк України Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-29-002138-a Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання; "Оптичні мультиплексори DWDM"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 19:54
рішення від 28.11.2019 № 17554 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 19:54
рішення від 13.12.2019 № 18575.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 20:57
Номер скарги: UA-2019-08-29-002138-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 26 листопада 2019 20:51
Оскарження рішення прекваліфікації
Порушення на етапі прийняття рішень
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 19:55
рішення від 28.11.2019 № 17555 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 19:55
рішення від 13.12.2019 № 18574.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 20:58

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 16:28
Скарга АМКУ (IT-Dialog) 25.09.2019.pdf
25 вересня 2019 16:28
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

26 листопада 2019 16:03
Скарга DWDM НБУ 26.11.2019.pdf

Документи подані скаржником

26 листопада 2019 20:51
Скарга 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 20:51
Платіжне доручення 26.11.2019.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-08-29-002138-a07a3708cb5374ff6831ae59b327d9fa4
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:13
Кобець МВС _09.12.2019.pdf
24 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:06
9. Статут.pdf
24 жовтня 2019 15:06
7. Довідка санкції.pdf
24 жовтня 2019 15:06
2. Таблиця цін.pdf
24 жовтня 2019 15:06
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 15:06
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:03
Гарантия 14079.zip
24 жовтня 2019 17:03
9. Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 17:03
8. Статут+опис 06.08.2019.pdf
24 жовтня 2019 17:03
5.3 Парнерстово Cisco.pdf
24 жовтня 2019 17:03
5. Технічні вимоги дод.1.pdf
24 жовтня 2019 17:03
3.1 Довідка про МТБ.pdf

Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
24 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
24 жовтня 2019 18:02
Статут та опис.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Протокол_24-19_ТендНБУ.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Д-ка ст.17.pdf
24 жовтня 2019 18:02
MAF SI BIS - НБУ - 30.09.2019.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Cisco Premier_до 04.2020.pdf
24 жовтня 2019 18:02
CER SI BIS - НБУ - 30.09.2019.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Таблиця цін.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Технічна частина.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Д-ка про працівників.pdf

Документи

Конфіденційні документи

25 жовтня 2019 10:27
5.2 Авторизаційний лист + Статус Ай_Ті_Діалог від Huawei.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
Довідка про відсутність заборгованості.rar

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
7. Довідка про відсутність підстав для застосування санкцій.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
4. Інформація щодо відповідності вимогам статті 17.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
10. Свідоцтво платника ПДВ.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
9. Статут.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
8. Банківська гарантія.rar

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
6.2 Розпорядження на директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
6.1 Протокол загальних зборів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
5.5 Лист-підтвердження від Виробника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
5.4 Декларація відповідності Huawei OSN1800 (RoHS).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
5.3 Декларація відповідності Huawei OSN1800 (EMC).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
5.2 Авторизаційний лист + Статус Ай_Ті_Діалог від Huawei.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
5.1 Статус Huawei_IT-Dialog.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
5. Інформація про технічні, якісні та кільк. характеристики.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
3.3 Кваліф. критерії - Довідка (аналогічні договори).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
3.2 Кваліф. критерії - Довідка (наявність спец.).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

25 жовтня 2019 09:52
3.1 Кваліфікаційні критерії - наявність обладнання та М-Т бази.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація у даному документі призначена лише для Замовника.

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:06
4_Статут.pdf
25 жовтня 2019 10:06
2_Витяг_ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 10:06
1_Протокол.PDF
25 жовтня 2019 10:06
1_Наказ.pdf
25 жовтня 2019 10:06
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:06
Таблиця цін.pdf
25 жовтня 2019 10:06
БГ.7z

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:14
Аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2019 10:14
Статут.pdf
25 жовтня 2019 10:14
Тендерна документація.pdf

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:48
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:47
FSP3000R7_R18.2_Hardware_Description_IssA.pdf
25 жовтня 2019 10:47
FSP3000C_System Overview.pdf
25 жовтня 2019 10:47
FSP3000C_R3.1_Hardware_Guide_IssA.pdf
25 жовтня 2019 10:47
Ensemble_Controller_User_Manual.pdf
25 жовтня 2019 10:47
ENC - Ensemble Controller Data Sheet_NMS.pdf
25 жовтня 2019 10:47
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:47
Таблиця цін.doc.pdf
25 жовтня 2019 10:47
Таблиця характеристик.pdf
25 жовтня 2019 10:46
Статут.pdf
25 жовтня 2019 10:46
Протокол 64.pdf
25 жовтня 2019 10:46
Довідка ст. 17.pdf
25 жовтня 2019 10:46
Витяг ЭДРПОУ.pdf
25 жовтня 2019 10:46
Авторізаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ"

ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 34 934 845,60
UAH з ПДВ
32 643 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 35 383 183,76
UAH з ПДВ
32 643 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" 36 036 254,90
UAH з ПДВ
33 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:13
Кобець МВС _09.12.2019.pdf
24 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:06
9. Статут.pdf
24 жовтня 2019 15:06
7. Довідка санкції.pdf
24 жовтня 2019 15:06
2. Таблиця цін.pdf
24 жовтня 2019 15:06
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 15:06
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
24 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
24 жовтня 2019 18:02
Статут та опис.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Протокол_24-19_ТендНБУ.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Д-ка ст.17.pdf
24 жовтня 2019 18:02
MAF SI BIS - НБУ - 30.09.2019.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Cisco Premier_до 04.2020.pdf
24 жовтня 2019 18:02
CER SI BIS - НБУ - 30.09.2019.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Таблиця цін.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Технічна частина.pdf
24 жовтня 2019 18:02
Д-ка про працівників.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:06
4_Статут.pdf
25 жовтня 2019 10:06
2_Витяг_ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 10:06
1_Протокол.PDF
25 жовтня 2019 10:06
1_Наказ.pdf
25 жовтня 2019 10:06
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:06
Таблиця цін.pdf
25 жовтня 2019 10:06
БГ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 32 643 828,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
32 643 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 00:19
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 11:19
Д_101841 від 13.01.2020_ТОВ_ІТ-ІНТЕГРАТОР.pdf укладений
14 січня 2020 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 32 643 828,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 440 638,00 UAH)