Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код згідно ДК 021:2015 -51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
(«Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту в Комунальному підприємстві «Нікопольський дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Нікополь, вул. Гагаріна, 76»). (Кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
400 921,61 UAH
UA-2019-08-29-001960-a ● 39639b6fc13c49509cabd5844f5a16a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольський дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05494627 |
Місцезнаходження: | 53201, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Гагаріна,76 |
Контактна особа: |
Елена Герасименко +380994777368 kzndsdorzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 400 921,61 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 013,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту в Комунальному підприємстві «Нікопольський дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Нікополь, вул. Гагаріна, 76»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов договору розділ 3. Порядок здійснення оплати 3.1 Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно ст. 23 (частина 1) Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуги здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. 3.2. Оплата за надані послуги проводиться Замовником згідно зі ст. 51 Бюджетного Кодексу України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. 3.3. Замовник має право уточнювати план фінансування протягом року у разі зміни бюджетних призначень, внесення змін у строки надання послуги. 3.4. Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами Акту наданих послуг, який складається та подається Виконавцем на розгляд Замовнику у двох примірниках та рахунку на оплату, але не пізніше ніж через 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання наданих послуг. 3.5. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань. 3.6. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. 3.7. Фінансування здійснюється за рахунок загального фонду. 3.8. Валютою платежу, в якій виконуються платежі Виконавцю, за Договором визначається гривня. 3.9. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 15:45 |
Проект пожежної сигналізації.pdf | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.9.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.8.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.7.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.6.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.5.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.4.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.3.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.2.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.1.jpg | |
30 серпня 2019 13:30 |
л.10.jpg | |
29 серпня 2019 17:05 |
Дефектний акт Системи протипожежного захисту.pdf | |
29 серпня 2019 17:05 |
Тендерна документація.doc |
04 вересня 2019 15:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2019 15:45 |
Проект пожежної сигналізації.pdf
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.9.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.8.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.7.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.6.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.5.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.4.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.3.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.2.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.1.jpg
|
||||||
30 серпня 2019 13:30 |
л.10.jpg
|
||||||
29 серпня 2019 17:05 |
Дефектний акт Системи протипожежного захисту.pdf
|
||||||
29 серпня 2019 17:05 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 2
Дата подання: 30 серпня 2019 09:15
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:07
Згідно Додатку № 2 п. 2 Учасник повинен надати: Копії кваліфікаційних сертифікатів на працівників, наведених у довідці. Шановний Замовник, а що Ви мали на увазі? Це дипломи про навчання?
Відповідь: Мається на увазі підтвердження кваліфікації працівників, згідно ліцензійних умов.
Технічне завдання
Дата подання: 30 серпня 2019 09:19
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:06
Відповідно ДБН В.2.2-9:2018 Ваш заклад віднесений до громадських будівель. Відповідно до п.10.13 ДБН В.2.2-40:2018 громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією не нижче 4-го типу. Відповідно до п.7.2.27 ДБН В.2.5-56:2014 у випадках, коли використовуються системи оповіщення СО4 та СО5, система пожежної сигналізації повинна бути з адресними компонентами. Згідно дефектного акту, який наданий у складі тендерної документації бюджет закупівлі не враховує дотримання вимог нормативного законодавства, а саме - улаштування системи пожежної сигналізації з адресними компонентами та системи оповіщення 4-го типу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектом передбачено оповіщення 4-го типу та система пожежної сигналізації адресного типу. Відповідно обладнання зазначено у дефектній відомості та в специфікації, що додаються. Вкажіть конкретно, що саме Вам не зрозуміло?
Загальне питання
Дата подання: 30 серпня 2019 09:22
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:10
Доброго дня! А Ви маєте проект на об'єкт? Чи має він експертну оцінку? І якщо так, завантажьте будь ласка специфікацію обладнання з проекту.
Відповідь: Доброго дня! Проект на об'єкт є у наявності, без експертної оцінки. Специфікацію з проекту дозавантажимо до тендерної документації.
Додаток № 2
Дата подання: 30 серпня 2019 13:11
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:25
Дякуємо за відповідь на це питання "Згідно Додатку № 2 п. 2 Учасник повинен надати: Копії кваліфікаційних сертифікатів на працівників, наведених у довідці. Шановний Замовник, а що Ви мали на увазі? Це дипломи про навчання?" ! "" Мається на увазі підтвердження кваліфікації працівників, згідно ліцензійних умов."" Конкретизуйте будь ласка - який саме потрібно надати документ. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будь-який документ, що засвідчує кваліфікацію працівників, які будуть проводити мотаж системи протипожежного захисту.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 30 серпня 2019 13:39
Дата відповіді: 02 вересня 2019 14:09
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити у Додатку 5 пункт 8 "Довідка про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в КП «Нікопольський дитячий санаторій» ДОР» за підписом представника Замовника." Адже не кожен учасник має змогу виїхати на огляд об'єкту та витрачати свій час, не знаючи буде він проводити роботи на даному об'єкті чи ні. Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викадена в тендерній документації, дає змогу розрахувати ціну та обсяги робіт. Не обмежуйте коло учасників, які змогли би взяти участь та, у разі перемоги, виконати роботи належним чином.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації вносити не має можливості в зв’язку з тим, що на підприємстві вже діє система протипожежного захисту. Підрядник повинен визначитися на місці чи можливє приєднання до вже існуючої системи не порушуючи умови проекту. Підприємство є лікувально-профілактичною установою для дітей 4-7 років, які перебувають в ньому цілодобово без батьків. На підприємстві проведено капітальний ремонт, під час проведення монтажу системи протипожежного захисту закриття на ремонт не передбачено.
вимога
Дата подання: 02 вересня 2019 16:45
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:14
Підрядник повинен визначитися на місці чи можливє приєднання до вже існуючої системи не порушуючи умови проекту. - Приєднання до інснуючої системи повинно бути передбачено проектувальник в робочому проекті, а не монтувальною організацією. Так як ви виставляєте тендер на послуги з монтажу, то у вас повинні вже бути виконанні проектні роботи на встановлення пожежної сигналізації та проходження проекту екпертизи або погодження. Тому вимагаємо прикріпити розроблений проект та видалити обов"язкову вимогу щодо обстеження об"єкту. Ви обмежуєте коло учасників навмисно, не надаєте навмисно інформацію в електронному вигляді, прослідковуються корупційні дії та змова замовника з конкретним учасником фаворитом!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками "Довідки про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в КП "Нікопольський дитячий санаторій" ДОР" за підписом представника Замовника" . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.(Підстава: ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час підприємства. Проект може містити помилки або неточності, які необхідно виявити ще до початку монтажа, щоб уникнути збільшення вартості робіт після проведення тендеру. Підприємство не може укладати додаткові договора на збільшення вартості робіт. Тому, запрошуємо оглянути наш об’єкт перед формуванням своєї тендерної пропозиції. З повагою, тендерний комітет КП "Нікопольський дитячий санаторій" ДОР".
Технічне завдання
Дата подання: 04 вересня 2019 11:57
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:11
Доброго дня! Ми так розуміємо, що частина системи пожежної сигналізації вже існує і Учасник повинен смонтувати ще якусь частину. А що робити Учаснику, який після огляду об'єкта зрозуміє, що ця частина, яка вказана у дефектному акті і частина яка вже існує не сумісна і потребує додаткового обладнання, яке ніде не зазначене? Технічна частина данної закупівлі є фіксованною
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В робочому проекті передбачено всі технічні рішення данної закупівлі, щодо монтажу та пусконалагоджувальних робіт. Всі матеріали і роботи зазначені в дефектному акті, специфікації які опрелюднені. Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту в КП «Нікопольський дитячий санаторій» ДОР" мають бути виконані згідно оприлюдненого проекту. З повагою тендерний комітет.
Технічна частина
Дата подання: 04 вересня 2019 14:41
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:02
Доброго дня! На якому приймально - контрольному приладі базуєтся вже існуюча система пожежного захисту? Вкажіть будь ласка модель. Дякуємо!
Відповідь: ТІРАС -16П
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МАГНЕТТО" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДП ЗАХИСТ" |
384 996,87
UAH з ПДВ
|
345 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
392 000,00
UAH з ПДВ
|
346 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МАГНЕТТО" #35360336 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 11:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ДП ЗАХИСТ" #42282964 |
Переможець |
345 999,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 11:40
|
Договір № 151-МП від 08.10.2019.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 11:16
|
Додатки до Договору № 151-МП.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 11:16
|