Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 -51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» («Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту в Комунальному підприємстві «Нікопольський дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Нікополь, вул. Гагаріна, 76»). (Кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
400 921,61 UAH
UA-2019-08-29-001960-a 39639b6fc13c49509cabd5844f5a16a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Герасименко

+380994777368 kzndsdorzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольський дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05494627
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Гагаріна,76
Контактна особа: Елена Герасименко
+380994777368
kzndsdorzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:58
Очікувана вартість: 400 921,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 013,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту в Комунальному підприємстві «Нікопольський дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Нікополь, вул. Гагаріна, 76»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов договору розділ 3. Порядок здійснення оплати 3.1 Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно ст. 23 (частина 1) Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуги здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. 3.2. Оплата за надані послуги проводиться Замовником згідно зі ст. 51 Бюджетного Кодексу України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. 3.3. Замовник має право уточнювати план фінансування протягом року у разі зміни бюджетних призначень, внесення змін у строки надання послуги. 3.4. Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами Акту наданих послуг, який складається та подається Виконавцем на розгляд Замовнику у двох примірниках та рахунку на оплату, але не пізніше ніж через 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання наданих послуг. 3.5. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань. 3.6. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. 3.7. Фінансування здійснюється за рахунок загального фонду. 3.8. Валютою платежу, в якій виконуються платежі Виконавцю, за Договором визначається гривня. 3.9. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати наданих послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:45
Проект пожежної сигналізації.pdf
30 серпня 2019 13:30
л.9.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.8.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.7.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.6.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.5.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.4.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.3.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.2.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.1.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.10.jpg
29 серпня 2019 17:05
Дефектний акт Системи протипожежного захисту.pdf
29 серпня 2019 17:05
Тендерна документація.doc
04 вересня 2019 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 17:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:45
Проект пожежної сигналізації.pdf
30 серпня 2019 13:30
л.9.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.8.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.7.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.6.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.5.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.4.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.3.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.2.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.1.jpg
30 серпня 2019 13:30
л.10.jpg
29 серпня 2019 17:05
Дефектний акт Системи протипожежного захисту.pdf
29 серпня 2019 17:05
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток № 2
Дата подання: 30 серпня 2019 09:15
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:07
Згідно Додатку № 2 п. 2 Учасник повинен надати: Копії кваліфікаційних сертифікатів на працівників, наведених у довідці. Шановний Замовник, а що Ви мали на увазі? Це дипломи про навчання?
Відповідь: Мається на увазі підтвердження кваліфікації працівників, згідно ліцензійних умов.
Технічне завдання
Дата подання: 30 серпня 2019 09:19
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:06
Відповідно ДБН В.2.2-9:2018 Ваш заклад віднесений до громадських будівель. Відповідно до п.10.13 ДБН В.2.2-40:2018 громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією не нижче 4-го типу. Відповідно до п.7.2.27 ДБН В.2.5-56:2014 у випадках, коли використовуються системи оповіщення СО4 та СО5, система пожежної сигналізації повинна бути з адресними компонентами. Згідно дефектного акту, який наданий у складі тендерної документації бюджет закупівлі не враховує дотримання вимог нормативного законодавства, а саме - улаштування системи пожежної сигналізації з адресними компонентами та системи оповіщення 4-го типу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом передбачено оповіщення 4-го типу та система пожежної сигналізації адресного типу. Відповідно обладнання зазначено у дефектній відомості та в специфікації, що додаються. Вкажіть конкретно, що саме Вам не зрозуміло?
Загальне питання
Дата подання: 30 серпня 2019 09:22
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:10
Доброго дня! А Ви маєте проект на об'єкт? Чи має він експертну оцінку? І якщо так, завантажьте будь ласка специфікацію обладнання з проекту.
Відповідь: Доброго дня! Проект на об'єкт є у наявності, без експертної оцінки. Специфікацію з проекту дозавантажимо до тендерної документації.
Додаток № 2
Дата подання: 30 серпня 2019 13:11
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:25
Дякуємо за відповідь на це питання "Згідно Додатку № 2 п. 2 Учасник повинен надати: Копії кваліфікаційних сертифікатів на працівників, наведених у довідці. Шановний Замовник, а що Ви мали на увазі? Це дипломи про навчання?" ! "" Мається на увазі підтвердження кваліфікації працівників, згідно ліцензійних умов."" Конкретизуйте будь ласка - який саме потрібно надати документ. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь-який документ, що засвідчує кваліфікацію працівників, які будуть проводити мотаж системи протипожежного захисту.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 30 серпня 2019 13:39
Дата відповіді: 02 вересня 2019 14:09
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити у Додатку 5 пункт 8 "Довідка про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в КП «Нікопольський дитячий санаторій» ДОР» за підписом представника Замовника." Адже не кожен учасник має змогу виїхати на огляд об'єкту та витрачати свій час, не знаючи буде він проводити роботи на даному об'єкті чи ні. Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викадена в тендерній документації, дає змогу розрахувати ціну та обсяги робіт. Не обмежуйте коло учасників, які змогли би взяти участь та, у разі перемоги, виконати роботи належним чином.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації вносити не має можливості в зв’язку з тим, що на підприємстві вже діє система протипожежного захисту. Підрядник повинен визначитися на місці чи можливє приєднання до вже існуючої системи не порушуючи умови проекту. Підприємство є лікувально-профілактичною установою для дітей 4-7 років, які перебувають в ньому цілодобово без батьків. На підприємстві проведено капітальний ремонт, під час проведення монтажу системи протипожежного захисту закриття на ремонт не передбачено.

вимога
Дата подання: 02 вересня 2019 16:45
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:14
Підрядник повинен визначитися на місці чи можливє приєднання до вже існуючої системи не порушуючи умови проекту. - Приєднання до інснуючої системи повинно бути передбачено проектувальник в робочому проекті, а не монтувальною організацією. Так як ви виставляєте тендер на послуги з монтажу, то у вас повинні вже бути виконанні проектні роботи на встановлення пожежної сигналізації та проходження проекту екпертизи або погодження. Тому вимагаємо прикріпити розроблений проект та видалити обов"язкову вимогу щодо обстеження об"єкту. Ви обмежуєте коло учасників навмисно, не надаєте навмисно інформацію в електронному вигляді, прослідковуються корупційні дії та змова замовника з конкретним учасником фаворитом!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками "Довідки про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в КП "Нікопольський дитячий санаторій" ДОР" за підписом представника Замовника" . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.(Підстава: ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час підприємства. Проект може містити помилки або неточності, які необхідно виявити ще до початку монтажа, щоб уникнути збільшення вартості робіт після проведення тендеру. Підприємство не може укладати додаткові договора на збільшення вартості робіт. Тому, запрошуємо оглянути наш об’єкт перед формуванням своєї тендерної пропозиції. З повагою, тендерний комітет КП "Нікопольський дитячий санаторій" ДОР".
Технічне завдання
Дата подання: 04 вересня 2019 11:57
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:11
Доброго дня! Ми так розуміємо, що частина системи пожежної сигналізації вже існує і Учасник повинен смонтувати ще якусь частину. А що робити Учаснику, який після огляду об'єкта зрозуміє, що ця частина, яка вказана у дефектному акті і частина яка вже існує не сумісна і потребує додаткового обладнання, яке ніде не зазначене? Технічна частина данної закупівлі є фіксованною
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В робочому проекті передбачено всі технічні рішення данної закупівлі, щодо монтажу та пусконалагоджувальних робіт. Всі матеріали і роботи зазначені в дефектному акті, специфікації які опрелюднені. Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту в КП «Нікопольський дитячий санаторій» ДОР" мають бути виконані згідно оприлюдненого проекту. З повагою тендерний комітет.
Технічна частина
Дата подання: 04 вересня 2019 14:41
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:02
Доброго дня! На якому приймально - контрольному приладі базуєтся вже існуюча система пожежного захисту? Вкажіть будь ласка модель. Дякуємо!
Відповідь: ТІРАС -16П
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАГНЕТТО" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДП ЗАХИСТ" 384 996,87
UAH з ПДВ
345 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 392 000,00
UAH з ПДВ
346 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:59
Витяг эдиний податок.pdf
13 вересня 2019 15:59
Витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2019 15:59
виписка.pdf
13 вересня 2019 15:59
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 12:37
Оновлена пропозиція
23 вересня 2019 12:37
Оновлена пропозиція
23 вересня 2019 12:37
Оновлена пропозиція
23 вересня 2019 12:37
Оновлена пропозиція
23 вересня 2019 12:36
Оновлена пропозиція
18 вересня 2019 12:09
Оновлена пропозиція
18 вересня 2019 12:09
Оновлена пропозиція
18 вересня 2019 12:09
Оновлена пропозиція
18 вересня 2019 12:09
Оновлена пропозиция
10 вересня 2019 14:01
14 Статут 2.pdf
10 вересня 2019 14:01
14 Статут 1.pdf
10 вересня 2019 14:01
14 Статут.pdf
10 вересня 2019 14:01
23 Кошторис.pdf
10 вересня 2019 14:01
22 Проект договору.pdf
10 вересня 2019 14:01
21 Довідка-анкета.pdf
10 вересня 2019 14:01
20 Гарантийні листи.pdf
10 вересня 2019 14:01
19 Довідка про огляд.pdf
10 вересня 2019 14:01
17 Ліцензія і довідка.pdf
10 вересня 2019 14:01
13 Дефектний акт.pdf
10 вересня 2019 14:01
12 Техзавдання.pdf
10 вересня 2019 14:01
6 Довідка про обладнання.pdf
10 вересня 2019 14:01
12 Навколишне середовище.pdf
10 вересня 2019 14:01
11 Довідки ст.17.pdf
10 вересня 2019 14:01
10 Лист-відгук.pdf
10 вересня 2019 14:01
4 Копія протоколу.pdf
10 вересня 2019 14:01
10 Аналогічний договор.pdf
10 вересня 2019 14:01
2 Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2019 14:01
1 Перелік документів.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:13
тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 15:13
статут СКМ МОНТАЖ.pdf
13 вересня 2019 15:13
ст 17.pdf
13 вересня 2019 15:13
проект договору.pdf
13 вересня 2019 15:13
Посвідчення Порощай В.В..pdf
13 вересня 2019 15:13
паспорт директор.pdf
13 вересня 2019 15:13
наказ на призначення.pdf
13 вересня 2019 15:13
наказ ДСНС.pdf
13 вересня 2019 15:13
лист відгук.pdf
13 вересня 2019 15:13
контактні данні.pdf
13 вересня 2019 15:13
Договора ЦПД, згода.pdf
13 вересня 2019 15:13
договір №91.pdf
13 вересня 2019 15:13
довідка МТБ.pdf
13 вересня 2019 15:13
Витяг.pdf
13 вересня 2019 15:13
Витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2019 15:13
Виписка.pdf
13 вересня 2019 15:13
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАГНЕТТО"

ТОВ "ДП ЗАХИСТ"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 11:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДП ЗАХИСТ"
#42282964
Переможець 345 999,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 11:28

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "МАГНЕТТО" #35360336

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

18 вересня 2019 11:51
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:49
Протокол № 92.pdf
16 вересня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДП ЗАХИСТ"
#42282964
345 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 11:40
Договір № 151-МП від 08.10.2019.pdf укладений
08 жовтня 2019 11:16
Додатки до Договору № 151-МП.pdf укладений
08 жовтня 2019 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 345 999,00
UAH