Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. II черга. Щити 0,4-0,23 кВ агрегатних власних потреб Г1-Г9, у частині Г-1, Г-2, Г-3 філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Очікувана вартість
10 373 308,80 UAH
UA-2019-08-29-001142-c b0098af7d1f8414f86b0f5046890fc9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:23
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 10 373 308,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 733,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. II черга. Щити 0,4-0,23 кВ агрегатних власних потреб Г1-Г9, у частині Г-1, Г-2, Г-3 філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»

План закупівель № UA-P-2019-08-02-001027-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. II черга. Щити 0,4-0,23 кВ агрегатних власних потреб Г1-Г9, у частині Г-1, Г-2, Г-3 філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». (10². Власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап здійснюється у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 15:27
Додаток №7 зі змінами 2.pdf
02 жовтня 2019 15:26
Тендерна документація зі змінами 3.doc
02 жовтня 2019 15:23
Зміни до тендерної документації 3.pdf
20 вересня 2019 12:39
Зміни до тендерної документації 2.pdf
03 вересня 2019 14:47
Додаток №1 зі змінами.doc
03 вересня 2019 14:46
Зміни до тендерної документації.pdf
29 серпня 2019 16:12
Додаток №2.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №3.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №4.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №5.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №6.doc
02 жовтня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 15:27
Додаток №7 зі змінами 2.pdf
20 вересня 2019 12:41
Додаток №7 зі змінами.pdf
29 серпня 2019 16:12
Додаток №7.pdf
02 жовтня 2019 15:26
Тендерна документація зі змінами 3.doc
20 вересня 2019 12:42
Тендерна документація зі змінами 2.doc
03 вересня 2019 14:46
Тендерна документація зі змінами.doc
29 серпня 2019 16:12
Тендерна документація.doc
02 жовтня 2019 15:23
Зміни до тендерної документації 3.pdf
20 вересня 2019 12:39
Зміни до тендерної документації 2.pdf
03 вересня 2019 14:47
Додаток №1 зі змінами.doc
29 серпня 2019 16:13
Додаток №1.doc
03 вересня 2019 14:46
Зміни до тендерної документації.pdf
29 серпня 2019 16:12
Додаток №2.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №3.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №4.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №5.doc
29 серпня 2019 16:12
Додаток №6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання щодо закупівлі
Дата подання: 02 вересня 2019 15:25
Дата відповіді: 04 вересня 2019 16:16
У зв'язку з недостатністю інформації для розрахунку тендерної пропозиції та вивчення, розуміння які шафи потрібно виготовити і встановити, звертаємося до Вас з проханням надати проектну документацію в електронній формі, або інформацію, яким чином можна з нею ознайомитися. Дякуємо.
Відповідь: Учасник може ознайомитись з проектною документацією на місці проведення робіт а саме філя "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Локальний кошторис № 2-6-5-2/1442-30-С263
Дата подання: 11 вересня 2019 11:17
Дата відповіді: 20 вересня 2019 12:46
У Локальному кошторисі № 2-6-5-2/1442-30-С263 на розкладку кабелів. Кількість силових кабелів (купівля) поз. 23÷27 (1256 м) не відповідає роботі по їх прокладанню поз. 28÷37 (1628 м). Просимо надати роз’яснення.
Відповідь: Замовником внесено зміни відповідні до тендерної документації, а саме:
1. Додаток № 7 тендерної документації викладено у новій редакції.
2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій призначино на 03.10.2019 до 09:00.
Устаткування для тестування автоматичних вимикачів Compact NSX та Masterpact NT/NW
Дата подання: 12 вересня 2019 16:30
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 15:30
Устаткування для тестування автоматичних вимикачів Compact NSX та Masterpact NT/NW (що складається з трьох комплектів: TRV 00910+33595+33594 Позиція 33595 вже не доступна для замовлення і еквівалент завод-виробник не виготовляє. Просимо надати роз’яснення та запропонувати аналогічну позицію.
Відповідь: Згідно отриманої відповіді від офіційного представника виробника обладнання на території України випуск даного обладнання тимчасово призупинено та буде поновлено в першому півріччі в 2020 року, що не виключає наявності зазначеного обладнання на складах інших постачальників. Але, у разі неможливості закупівлі даного обладнання, тендерною документацією передбачено надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ" 10 273 206,88
UAH з ПДВ
10 273 206,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" 10 328 717,70
UAH з ПДВ
10 328 717,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 11:37
СПЕЦИФІКАЦІЯ ОБЛАДНАННЯ.doc
13 листопада 2019 11:37
МВС довідка.pdf
13 листопада 2019 11:37
ДПІ.pdf
13 листопада 2019 11:37
Договір.pdf
13 листопада 2019 11:37
ДОГОВІР.doc
13 листопада 2019 11:37
Довідки.pdf
13 листопада 2019 11:37
графік.xlsx
13 листопада 2019 11:37
АП наказ.pdf
13 листопада 2019 11:37
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА.PDF
10 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
10 жовтня 2019 14:24
Електронний підпис
10 жовтня 2019 14:22
Комерційна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
10 жовтня 2019 13:37
Технічна частина.pdf
10 жовтня 2019 13:37
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 17:01
ІСГ _ 18733.zip
10 жовтня 2019 17:01
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"
#39139346
Переможець 10 273 206,88
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"
#39139346
10 273 206,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 11:41
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:44
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ДОДАТКОВА УГОДА №4 від 21.01.2021.PDF зміни до договору
21 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:16
ДОДАТКОВА УГОДА № 3 ВІД 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 18:18
БХ Шевченківський д.у. №2 від 26.10.2020 до №865Ш_2019_SCAN_27617.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:57
Додаткова угода №1 від 07.09.2020 .pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:52
1 Підписаний договір № 865Ш_2019 від 27.11.2019.PDF укладений
27 листопада 2019 16:32
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 16:32
1 Підписаний договір № 865Ш_2019 від 27.11.2019.PDF укладений
27 листопада 2019 16:29
Звіт про укладений договір.pdf укладений
27 листопада 2019 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились з "28" липня 2020 р. тимчасово призупинити дію Договору у зв’язку з внесенням змін до проектної документації. 2. Сторони домовились, що на період тимчасового призупинення дії Договору з "28" липня 2020 р. усі зобов'язання Сторін за Договором призупиняються до моменту відновлення дії Договору шляхом оформлення додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди, що на період тимчасового призупинення дії Договору з "28"липня 2020 р. кожна із Сторін зобов'язується утримуватися від дій, які могли б перешкодити поновленню дії Договору. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору. Керуючись ч.3. ст. 631 ЦКУ Сторони погодили, що умови п. 1–3 цієї Додаткової угоди застосовуються з "28" липня 2020 р. 6. Ця Додаткова угода №1 до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 865Ш/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися з 26.10.2020 року відновити дію Договору. 2. Сторони домовилися викласти Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 3. Сторони домовилися викласти Додаток № 2 до Договору «Локальний кошторис з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 4. Сторони домовилися викласти Додаток № 8 до Договору «Календарний графік» в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 6. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін, діє протягом строку дії Договору. 7. Дана Додаткова Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 8. До даної Додаткової угоди додаються та є невід’ємними частинами Договору: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток №1 до Договору № 865Ш/2019 від 27.11.2019 року) в новій редакції; - Локальний кошторис з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2 до Договору № 865Ш/2019 від 27.11.2019 року) в новій редакції; - Календарний графік - (Додаток № 8 до Договору № 865Ш/2019 від 27.11.2019 року) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 865Ш/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 16.2. у наступній редакції: «16.2. Цей Договір діє до 31.01.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору № 865Ш/2019 від 27.11.2019 року. 4. Ця Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до закінчення терміну дії даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 865Ш/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, а кожна окремо – Сторона), керуючись п.2.4 Договору уклали зазначену Додаткову угоду № 4 (надалі – Додаткова угода) до Договору № 865Ш/2019 від 27.11.2019 року (надалі – Договір) про наступне: 1. Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі сумарного підрахування цін, вказаних у пунктах 2.2.1. – 2.2.2. цього Договору, та становить: 8 482 982,88 грн. (Вісім мільйонів чотириста вісімдесят дві тисячі дев’ятсот вісімдесят дві грн. 88 коп.), крім того ПДВ - 20%: 1 696 596, 58 грн. (Один мільйон шістсот дев’ятсот шість тисяч п’ятсот дев’яносто шість грн. 58 коп.). Загальна ціна Договору разом з ПДВ становить: 10 179 579,46 грн. (десять мільйонів сто сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять грн 46 коп. ). 2.2.1. Ціна обладнання становить 7 073 790.00 грн. (Сім мільйонів сімдесят три тисячі сімсот дев’яносто грн. 00 коп.), крім того ПДВ – 20%: 1 414 758,00 (Один мільйон чотириста чотирнадцять тисяч сімсот п’ятдесят вісім тисяч 00 коп.) Ціна разом з ПДВ становить: 8 488 548,00 (Вісім мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот сорок вісім грн. 00 коп.) 2.2.2. Ціна Робіт, що є предметом цього Договору, становить: 1 409 192,88 грн. (один мільйон чотириста дев’ять тисяч сто дев’яносто дві грн.88 коп.), крім того ПДВ -20%: 281 838, 58 грн. (двісті вісімдесят одна тисяча вісімсот тридцять вісім грн., 58 коп.). Ціна разом з ПДВ становить: 1 691 031,46 грн. (Один мільйон шістсот дев’ятсот одна тисяча тридцять одна грн., 46 коп.) (Додаток № 1). 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013-(Додаток №1); - Локальний кошторис з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін, діє протягом строку дії Договору. 5. Дана Додаткова Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. Додатки до Додаткової угоди (є невід´ємними частинами Договору): Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013-(Додаток №1); Локальний кошторис з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2).
Номер договору про закупівлю: 865Ш/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 10 179 579,46
UAH (в тому числі ПДВ 1 696 596,58 UAH)