Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
21 440,00 UAH
UA-2019-08-29-001018-c aff50973b814441abb8c82adae1ec4c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кручок Максим Вікторович

380442070955 m.kruchok@solor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205
Контактна особа: Кручок Максим Вікторович
380442070955
m.kruchok@solor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:59
Очікувана вартість: 21 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Згідно з тендерною документацією та додатками до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп`ютерне обладнання (жорсткі диски внутрішні, жорсткий диск зовнішній, оперативна пам`ять для системних блоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 15:13
Тендерна документація.pdf
29 серпня 2019 15:13
Додаток 3.pdf
29 серпня 2019 15:12
Додаток 2.pdf
29 серпня 2019 15:12
Додаток 1.pdf
29 серпня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 30 серпня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У вимогах Замовника торгову марку або модель предмету закупівлі не вказано. 2) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено вимоги до предмету закупівлі, які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата. 3) Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований в електронній системі закупівель; Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Пропозиція Учасника неплатника ПДВ прирівнюється до пропозиції Учасника платника ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО" 15 054,00
UAH з ПДВ
15 054,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 326,00
UAH з ПДВ
19 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"
#25405152
Переможець 15 054,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"
#25405152
15 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 15:00
договір 159.pdf укладений
07 жовтня 2019 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 054,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 509,00 UAH)