Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
робочий проект на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт по утепленню фасадів частини адміністративної будівлі регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області по вул. Ботанічна, 24 в м. Вінниця»
Очікувана вартість
77 020,50 UAH
UA-2019-08-29-000906-a ● 81b5e3ade08f43c4b0077787271be0ed
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 серпня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40112249 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Контактна особа: |
Капітанчук Костянтин +380432661596 kkapitan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Проектно-кошторисна документація надається Замовнику із позитивним експертним висновком експертизи, вартість якої входить в загальну вартість проектно-кошторисної документації у чотирьох примірниках на паперових носіях та один примірник в електронному вигляді.
1.5. Підрядник до проходження експертизи надає Замовнику проектно-кошторисну документацію на попереднє узгодження.
1.6. Підрядник підтверджує, що укладення та виконання ним даного Договору не суперечить нормам діючого законодавства України та відповідає його вимогам, а також підтверджує, що укладення і виконання даного Договору не суперечить меті його діяльності, положенням та локальним нормативним актам.
Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Підрядник приступає до виконання робіт.
3.2. Загальний строк виконання робіт не може перевищувати 30 (тридцять) календарних днів з моменту підписання Договору.
3.3. По закінченню робіт Підряднику передає Замовнику Робочий проект у 4-х (чотирьох) примірниках в паперовому вигляді по акту здачі-приймання робіт.
3.4 Замовник на протязі 10 днів з дня отримання акту здачі-приймання робіт зобов'язаний направити Підряднику підписаний акт здачі-приймання Робочого проекту чи мотивовану відмову приймання робіт.
3.5 При неотриманні Підрядником підписаного акту здачі-приймання протягом 10 днів з дня відправлення Замовнику, проектно-кошторисна документація рахується прийнятою з виконанням всіх умов Договору.
3.6 У випадку мотивованої відмови від приймання робіт, одночасно з відмовою, Замовник направляє Підряднику робіт лист з переліком необхідних доробок, що належить узгодити з Підрядником.
3.7 У випадку дострокового виконання робіт, Замовник зобов'язаний достроково їх прийняти та оплатити роботи згідно договору.
Розгорнути
Згорнути
1.5. Підрядник до проходження експертизи надає Замовнику проектно-кошторисну документацію на попереднє узгодження.
1.6. Підрядник підтверджує, що укладення та виконання ним даного Договору не суперечить нормам діючого законодавства України та відповідає його вимогам, а також підтверджує, що укладення і виконання даного Договору не суперечить меті його діяльності, положенням та локальним нормативним актам.
Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Підрядник приступає до виконання робіт.
3.2. Загальний строк виконання робіт не може перевищувати 30 (тридцять) календарних днів з моменту підписання Договору.
3.3. По закінченню робіт Підряднику передає Замовнику Робочий проект у 4-х (чотирьох) примірниках в паперовому вигляді по акту здачі-приймання робіт.
3.4 Замовник на протязі 10 днів з дня отримання акту здачі-приймання робіт зобов'язаний направити Підряднику підписаний акт здачі-приймання Робочого проекту чи мотивовану відмову приймання робіт.
3.5 При неотриманні Підрядником підписаного акту здачі-приймання протягом 10 днів з дня відправлення Замовнику, проектно-кошторисна документація рахується прийнятою з виконанням всіх умов Договору.
3.6 У випадку мотивованої відмови від приймання робіт, одночасно з відмовою, Замовник направляє Підряднику робіт лист з переліком необхідних доробок, що належить узгодити з Підрядником.
3.7 У випадку дострокового виконання робіт, Замовник зобов'язаний достроково їх прийняти та оплатити роботи згідно договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
розробка робочого проекту на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт по утепленню фасадів частини адміністративної будівлі регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області по вул. Ботанічна, 24 в м. Вінниця»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ботанічна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 серпня 2019 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ" #39288243 |
Переможець |
77 020,50
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 13:00
|