Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
489 390,00 UAH
UA-2019-08-29-000674-a 84ad9c0fbbff41a0ba61c322f1a3f299
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Залевська

+380972765284 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Світлана Залевська
+380972765284
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 08:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:48
Очікувана вартість: 489 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 446,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля за залишок коштів, який утворився в результаті економії після проведення процедури відкритих торгів. Придбання персональних комп'ютерів - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету. Придбання персональних комп'ютерів - на забезпечення співфінансування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штука
Персональний комп'ютер (джерело фінансування закупівлі - кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти міського бюджету на забезпечення співфінансування.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, заклади загальної середньої освіти підвідомчі управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності фінансового підкріплення видатків замовника. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти міського бюджету на забезпечення співфінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 11:35
ТД.doc
29 серпня 2019 11:35
Додаток 9 цінова пропозиція.docx
29 серпня 2019 11:35
Додаток 8 заклади.docx
29 серпня 2019 11:35
Додаток 7 для переможця.doc
29 серпня 2019 11:35
Додаток 6 персон.дані.docx
29 серпня 2019 11:35
додаток 5 заг.відомості.docx
29 серпня 2019 11:35
Додаток 4 технічні.docx
29 серпня 2019 11:35
Додаток 3 Договір.docx
29 серпня 2019 11:35
додаток 2 ст.17.docx
29 серпня 2019 11:35
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 30 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 02 вересня 2019 10:06
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!я
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що Додатком 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації визначено наступне: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент"». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам». Враховуючи вище викладене, до розгляду Замовником допускаються всі Тендерні пропозиції, незалежно від виробника товару, з технічними характеристиками, що відповідають або є кращими вказаними в Додатку 4 Тендерної документації. В Додатку 4 Тендерної документації у вимогах зазначені всі необхідні параметри, по ним і буде визначатись еквівалент товару (його технічні показники мають бути кращими або відповідати встановленим вимогам).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 серпня 2019 11:31
Дата відповіді: 02 вересня 2019 10:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне: п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». На виконання вищезазначеної статті, Тендерним комітетом було розроблено та затверджено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для Замовника. Крім того Тендерна документація передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням. Повідомляємо, що Додатком 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації визначено наступне: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент"». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам». Враховуючи вище викладене, до розгляду Замовником допускаються всі Тендерні пропозиції, незалежно від виробника товару, з технічними характеристиками, що відповідають або є кращими вказаними в Додатку 4 Тендерної документації. 2) Додатком 4 Тендерної документації визначено вичерпний перелік документів, які має надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зазначимо, що п.2 визначено"Учасник у складі тендерної пропозиції має вказати виробника та модель персонального комп’ютера та надати посилання на цей пристрій на інтернет-сайті виробника для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним та програмним вимогам Замовника". 3) Додатком 1 Тендерної документації передбачено перелік документів, які зобов’язані подати у складі Тендерної пропозиції фізичні особи – підприємці незалежно від того, на якій системі оподаткування вони перебувають. Додатком 9 «РЕКОМЕНДАЦІЙНА ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації визначено наступне: «Примітка: без ПДВ – для Учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України; якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено «без ПДВ». Вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати всі витрати на транспортування товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Тендерною документацією, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням ПДВ, якщо Учасник платник ПДВ, або без нього – якщо Учасник неплатник ПДВ). Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 485 581,14
UAH з ПДВ
474 538,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 489 180,78
UAH з ПДВ
474 542,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович 488 994,00
UAH з ПДВ
481 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович 489 250,00
UAH з ПДВ
489 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 10:46
Довідка МВС 16.09..rar
13 вересня 2019 16:03
Монітор LG.rar
13 вересня 2019 16:03
09. Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 16:03
06. Персональні дані.pdf
13 вересня 2019 16:03
04. Технічна частина.pdf
13 вересня 2019 16:03
02. ст 17.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:34
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:33
Авторизаційний лист.pdf
13 вересня 2019 11:55
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:51
Довідка щодо санкцій.pdf
13 вересня 2019 11:48
Цінова пропозиція 32723.pdf

Публічні документи

14 вересня 2019 17:43
Аналогічні.pdf
14 вересня 2019 17:43
СЕС Philips.pdf
14 вересня 2019 17:43
Проект договору.pdf
14 вересня 2019 17:43
Повідомлення.PDF
14 вересня 2019 17:42
Лист-згода.pdf
14 вересня 2019 17:42
Документи.pdf
14 вересня 2019 17:42
Довідки-листи.pdf
14 вересня 2019 17:42
Довідка стаття 17.pdf
14 вересня 2019 17:42
Декларація Philips.pdf
14 вересня 2019 17:42
Гарантійний лист.pdf
14 вересня 2019 17:42
Відомості про учасника.pdf
14 вересня 2019 17:42
Витяг.pdf
14 вересня 2019 17:42
Автор.-лист.pdf
14 вересня 2019 17:42
Технічні вимоги.pdf
14 вересня 2019 17:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 16:01
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Невінський Олег Миколайович

ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
474 538,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 09:55
ду1 пк ціна за одиницю.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 10:37
договір пк2.pdf укладений
04 жовтня 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.1 та викласти його в новій редакції: Ціна даного Договору становить 474 530,76 грн. (Кількість товару: 33 шт.)
Номер договору про закупівлю: 587
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 474 530,76
UAH (в тому числі ПДВ 79 088,46 UAH)