Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин та дизельне пальне для транспортної та іншої техніки (за талонами)
Очікувана вартість
1 707 000,00 UAH
UA-2019-08-29-000403-a ● 9fb4288d10c84a4b90ec1f27a006c770
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ольга Целінська +380442920520 tender1@hydro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2019 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 1 707 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60400 літр
Бензин та дизельне пальне для транспортної та іншої техніки (за талонами) (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться Покупцем за фактично поставлену партію Товару протягом трьох банківських днів з моменту затвердження Покупцем Акта виконання заявки на підставі виставленого Постачальником рахунку. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 10:20 |
ТД - паливо за талонами (29.08.2019).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тендерної документації
Дата подання: 03 вересня 2019 14:50
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:40
При вивчені тендерної документації Замовника були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме: відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен мати власну та/або таку, що використовується на договірних умовах мережу автозаправних станцій для відпуску товару за талонами: - не менше чотирьох у м. Київ; - не менше трьох у м. Маріуполь (Донецька обл.); - не менше двох в м. Одеса; - не менше двох в м. Миколаїв; - не менше однієї в кожному з наступник міст: Бердянськ (Запорізька обл.), Черкаси, Дніпро, Кременчук (Полтавська обл.); - не менше однієї в м. Херсон або поблизу м. Херсон (в радіусі 30 км); - не менше однієї в м. Вилкове або поблизу м. Вилкове (в радіусі 30 км) або м. Ізмаїл (Одеська обл.) або поблизу м. Ізмаїл (в радіусі 30 км); - не менше однієї в м. Вознесенськ (Миколаївська обл.); - не менше двох вздовж автотраси Київ-Одеса; - не менше однієї вздовж автотраси Одеса-Миколаїв.
Повідомляємо, що дана вимога являється дискримінаційною, оскільки при вивчені ринку, можна зробити висновок, що досить обмежена кількість учасників може запропонувати таку кількість АЗС.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Оскільки одним із принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, дану закупівлю потрібно розбити по лотах на Харків і райони Харківської області, надавши при цьому можливість прийняти участь у даній закупівлі максимальній кількості учасників, отримавши більшу кількість економічно вигідних пропозицій та заощадити кошти державного бюджету.
З огляду на вище описане, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: розбити дану закупівлю на лоти, розширивши при цьому коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Отже, рішення поділу предмета закупівлі на частини (лоти) належить до повноважень Замовника. У зв’язку з тим, що структурні підрозділи ДУ «Держгідрографії» (далі – установа, Замовник) розташовані у різних регіонах України, було виставлено вимогу в тендерній документації щодо наявності АЗС у відповідних містах та на автотрасах. Водночас Замовником було встановлено мінімальну наявність АЗС та не було встановлено конкретну відстань (кілометраж) відносно розташування до об’єктів Замовника.
Відповідно до пункту 1.1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен мати власну та/або таку, що використовується на договірних умовах мережу автозаправних станцій для відпуску товару за талонами. Тобто будь-який Учасник може укласти партнерські договори з будь-якими власниками (орендарями) АЗС на обслуговування талонів на пальне та відпуску за ними палива.
Замовник не вбачає доцільним і раціональним розбиття предмету закупівлі на частини, виходячи з виробничої необхідності забезпечення потреб Замовника талонами одного постачальника через різні АЗС.
Таким чином, вважаємо вимогу у тендерній документації щодо наявності АЗС у різних регіонах такою, яка не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує конкуренцію
Відповідно до пункту 1.1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен мати власну та/або таку, що використовується на договірних умовах мережу автозаправних станцій для відпуску товару за талонами. Тобто будь-який Учасник може укласти партнерські договори з будь-якими власниками (орендарями) АЗС на обслуговування талонів на пальне та відпуску за ними палива.
Замовник не вбачає доцільним і раціональним розбиття предмету закупівлі на частини, виходячи з виробничої необхідності забезпечення потреб Замовника талонами одного постачальника через різні АЗС.
Таким чином, вважаємо вимогу у тендерній документації щодо наявності АЗС у різних регіонах такою, яка не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує конкуренцію
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 03 вересня 2019 14:59
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:40
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-08-29-000403-a по предмету закупівлі Бензин та дизельне пальне для транспортної та іншої техніки (за талонами) ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника Державна установа "Держгідрографія" зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо повинен становити один рікз моменту поставки товару Замовнику.
При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 1.2 Технічних вимог до предмету закупівлі додатку № 2 до тендерної документації термін дії талонів на пальне для пред’явлення оператору АЗС – не менше 12 місяців з моменту їх одержання від Учасника (Постачальника) (дати видаткової накладної). У разі, якщо Замовник (Покупець) не отримав Товар до закінчення строку дії талонів, Замовник (Покупець) має право звернутися до Учасник (Постачальника) з вимогою замінити дані талони на талони з подовженим строком дії, а Учасник (Постачальник) зобов’язується здійснити таку заміну протягом 2-х днів з дня такого звернення. Якщо Учасник (Постачальник) не виконує дане зобов’язання протягом зазначеного терміну, він повинен повернути Замовнику (Покупцю) кошти, що відповідають вартості Товару, який не може бути отриманий по талонам, термін дії яких завершився, виходячи з вартості Товару, вказаної у видаткових накладних на дані талони.
Талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС. Тобто паливо переходить у власність покупця ще до фактичної заправки автомобіля.
З метою придбання талонів Замовником у тендерній документації до учасників встановлено вимоги щодо марки та виду палива, спосіб отримання (у даному випадку це талони), перелік АЗС, які відпускають паливо, строк дії талонів тощо. Оскільки строк дії договору до 31.05.2020, то Замовником встановлено вимогу щодо дії талонів на пальне не менше 12 місяців з моменту їх одержання від Учасника (Постачальника) (дати видаткової накладної). Умовами тендерної документації передбачено закупівлю палива на АЗС, які провадять роздрібну торгівлю з продажу палива. Замовник не вимагає створення товарного залишку палива для довгострокового зберігання, тому природні втрати нафтопродуктів, про які зазначає Учасник в даній вимозі є не обґрунтованими. Таким чином, вимога Замовника не є дискримінаційною
Відповідно до пункту 1.2 Технічних вимог до предмету закупівлі додатку № 2 до тендерної документації термін дії талонів на пальне для пред’явлення оператору АЗС – не менше 12 місяців з моменту їх одержання від Учасника (Постачальника) (дати видаткової накладної). У разі, якщо Замовник (Покупець) не отримав Товар до закінчення строку дії талонів, Замовник (Покупець) має право звернутися до Учасник (Постачальника) з вимогою замінити дані талони на талони з подовженим строком дії, а Учасник (Постачальник) зобов’язується здійснити таку заміну протягом 2-х днів з дня такого звернення. Якщо Учасник (Постачальник) не виконує дане зобов’язання протягом зазначеного терміну, він повинен повернути Замовнику (Покупцю) кошти, що відповідають вартості Товару, який не може бути отриманий по талонам, термін дії яких завершився, виходячи з вартості Товару, вказаної у видаткових накладних на дані талони.
Талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС. Тобто паливо переходить у власність покупця ще до фактичної заправки автомобіля.
З метою придбання талонів Замовником у тендерній документації до учасників встановлено вимоги щодо марки та виду палива, спосіб отримання (у даному випадку це талони), перелік АЗС, які відпускають паливо, строк дії талонів тощо. Оскільки строк дії договору до 31.05.2020, то Замовником встановлено вимогу щодо дії талонів на пальне не менше 12 місяців з моменту їх одержання від Учасника (Постачальника) (дати видаткової накладної). Умовами тендерної документації передбачено закупівлю палива на АЗС, які провадять роздрібну торгівлю з продажу палива. Замовник не вимагає створення товарного залишку палива для довгострокового зберігання, тому природні втрати нафтопродуктів, про які зазначає Учасник в даній вимозі є не обґрунтованими. Таким чином, вимога Замовника не є дискримінаційною
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 550 898,00
UAH з ПДВ
|
1 550 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
1 555 470,00
UAH з ПДВ
|
1 555 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 703 106,00
UAH з ПДВ
|
1 703 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гепард Ойл" |
1 707 000,00
UAH з ПДВ
|
1 707 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Переможець |
1 550 898,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 15:21
|
Договір №87 19 від 03.10.2019.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 15:19
|