Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу Маріупольської міської ради шляхом постачання розробленої програмної продукції
Очікувана вартість
262 500,00 UAH
UA-2019-08-29-000214-a ● 9169e1cc16c34847a2a232f1137b25ae
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Виконавцем послуг з впровадження СЕД є АТ «ІнфоПлюс», якому належать виключні майнові права на ліцензійне програмне забезпечення АСКОД. У зв’язку з потребою здійснити розширення функціональних можливостей СЕД, виникла необхідність у закупівлі таких послуг у розробника та власника виключних майнових прав на ліцензійне програмне забезпечення АСКОД – АТ «ІнфоПлюс». Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва. АТ «ІнфоПлюс», відповідно до статей 15 та 16 Закону України «Про авторське право і суміжні права», належать виключні майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення АСКОД, на основі якого створено СЕД. Закупівля послуг з розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу Маріупольської міської ради шляхом постачання розробленої програмної продукції можлива виключно у власника виключних майнових прав на ліцензійне програмне забезпечення АСКОД – АТ “ІнфоПлюс”.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2019 09:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу Маріупольської міської ради шляхом постачання розробленої програмної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, 26/2, каб. 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 серпня 2019 09:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс” #16400836 |
Переможець |
230 000,00
UAH
|
29 серпня 2019 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 11:19
|
Звіт про виконання договору | укладений |
23 грудня 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 15:22
|
Повідомлення про внесення змін до договору | зміни до договору |
24 жовтня 2019 15:17
|
Додаткова угода | зміни до договору |
24 жовтня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 12:39
|
Договір | укладений |
27 вересня 2019 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.11.1 Договору 228/2019 щодо надання послуг від 27.09.2019 р. та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 12.1. розділу 12 Договору та викласти його у наступній редакції: 12.1. «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, а в частині фінансових зобов’язань - до повного їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 228/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |