Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби (системи, шприци)
Очікувана вартість
21 310,00 UAH
UA-2019-08-28-002387-a 550037359f4c4adeae0756c2d043bacb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Олешко

+380577255468 likarnya28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003735
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Михайла Гуревича, буд. 14
Контактна особа: Марина Миколаївна Олешко
+380577255468
likarnya28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 15:41
Очікувана вартість: 21 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова та власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штука
Системи для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів ПР без ДЕГФ (НК 024:2019: 16649 Основний набір внутрішньовенного введення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штука
Шприц 5 мл. двохкомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38мм (22Gх1 1/2) (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Шприц 5 мл луер двохкомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками: 0,7 х 38 мм (22Gx1 ½”) / 0,7 х 38 мм (22Gx1 ½”) (безпечна голка) (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штука
Шприц 10 мл. двохкомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою 21Gx1 1/2" (0.8х38мм) (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 штука
Шприц 20 мл. двохкомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою 21Gx1 1/2" (0.8х38мм) (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару Покупцем на підставі підписаної накладної. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 17:17
Оголошення, тех. вимоги товари мед призначення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 11 634,00
UAH з ПДВ
11 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 21 208,00
UAH з ПДВ
18 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 11:37
ViewFile_p121-155.pdf
05 вересня 2019 11:37
ViewFile_p081-120.pdf
05 вересня 2019 11:37
ViewFile_p041-080.pdf
05 вересня 2019 11:37
ViewFile_p001-040.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:19
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:16
6. Проект договору.pdf
03 вересня 2019 15:16
4. Установчі документи.pdf
03 вересня 2019 15:16
3. Відповідність мтв.pdf
03 вересня 2019 15:16
2. Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 15:16
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 11 634,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 15:10

Документи

12 вересня 2019 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
11 634,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 16:03
Договор шприци.pdf укладений
19 вересня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 634,00
UAH (в тому числі ПДВ 766,00 UAH)