Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Очікувана вартість
49 375,00 UAH
UA-2019-08-28-002196-a 69d61cae3ad94852bf812c526d53e815
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна

238-31-87 Gruzinova.KV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна
238-31-87
Gruzinova.KV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:58
Очікувана вартість: 49 375,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 493,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 од.
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 25, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданою Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Джерело фінансування: кошти підприємства Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:28
ТД_01_070432_комп'ютерні_аксесуари.doc
28 серпня 2019 16:28
Титульний аркуш.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:22
Дата відповіді: 02 вересня 2019 08:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню:
«Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає предмету закупівлі?»
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначено перелік продукції із технічними характеристиками, що є предметом закупівлі, та заначено наступне «На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
Відтак, Учасник може запропонувати еквівалент, який за своїми технічними характеристиками буде відповідати характеристикам зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації.

По питанню:
«Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Згідно вимог зазначених у Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Учасник повинен зазначити «Назва/модель/марка, виробник, країна виробника» запропонованого товару.

По питанню:
«Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?»
Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

По питанню:
«Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»
З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п.1 Розділі ІІІ тендерної документації.
Згідно п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Запитання
Дата подання: 30 серпня 2019 15:52
Дата відповіді: 02 вересня 2019 08:13
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Ваших питань повідомляємо наступне.
Згідно норм ч.5 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.

Згідно вимог зазначених у Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Учасник в тендерній пропозиції повинен зазначити «Назву/модель/марку, виробника, країну виробника» запропонованого товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 32 915,00
UAH
31 622,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 34 388,30
UAH
31 623,10
UAH
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 39 081,00
UAH
34 300,00
UAH
Документи
ТОВ "ТПК "Анико" 47 548,00
UAH
47 548,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 08:26
Електронний підпис
21 вересня 2019 08:05
Форма 3.pdf
21 вересня 2019 08:05
Форма 5.pdf
21 вересня 2019 08:05
Перерахунок ціни.pdf
19 вересня 2019 11:30
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:28
Dovidka_19253362310340439093.pdf
19 вересня 2019 11:28
Dovidka_19253362310340439093.pdf.p7s
19 вересня 2019 11:28
Довідка ДФС.jpg
12 вересня 2019 12:13
Електронний підпис
12 вересня 2019 12:07
Специфікація.xlsx
12 вересня 2019 12:07
4_Інші документи_.pdf
12 вересня 2019 12:07
3_Технічна частина_.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 11:24
Кваліфікаційна частина.pdf
13 вересня 2019 11:24
Технічна частина.pdf
13 вересня 2019 11:24
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 11:24
Лист несертифікація.pdf
13 вересня 2019 11:24
Статут.pdf
13 вересня 2019 11:24
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 09:27
Tehnichna.pdf
13 вересня 2019 09:27
Kvalifikaciina.zip
13 вересня 2019 09:27
Komerciina.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "ТПК "Анико"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
31 622,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:17
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 16:12
Додаткова угода №1 від 21.10.2019_ФРАЙ (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 15:57
Договір 01-070432-19 від 01-10-2019 ФРАЙ.pdf укладений
07 жовтня 2019 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості товару, керуючись п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 01-070432-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 01 лютого 2020
Сума оплати за договором: 37 946,40
UAH (в тому числі ПДВ 6 324,40 UAH)