Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров'я та його впровадженння
Очікувана вартість
752 000,00 UAH
UA-2019-08-28-001710-a c55522c09eb443bba2dbe8ffacd90602
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Володимир Васильович

+380646620195 bolnicca@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Біловодська багатопрофільна лікарня" Біловодської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 37336064
Місцезнаходження: 92801, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Петровського, 32
Контактна особа: Барабаш Володимир Васильович
+380646620195
bolnicca@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 15:06
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 15:06
Початок аукціону: 20 вересня 2019 12:16
Очікувана вартість: 752 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров'я та його впровадженння (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92801, Україна, Луганська область, Біловодськ, Петровського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата після надання послуги Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:43
Перелік змін.doc
11 вересня 2019 15:43
ТД-7226-змінена.doc
11 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:43
Перелік змін.doc
11 вересня 2019 15:43
ТД-7226-змінена.doc
28 серпня 2019 15:01
ТД-7226.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000027 ● b3a64d924ec94b6f9f867cb67ee2b88b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.09.2019 № 43
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.09.2019 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-28-001710-a 28.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-18 12:07:31

Роз'яснення щодо висновку

Інформація, яка повинна надатися учасником-переможцем – це повністю скопійований абз.2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, ми, як замовник, не порушили норм законодавства, в частині надання інформації від учасника-переможця.
Ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить ніяких вимог до учасника-переможця.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОВЕНКО ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ 700 000,00
UAH з ПДВ
688 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАЙКОМ-ХАБ" 752 000,00
UAH з ПДВ
691 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 15:04
ТП [Яковенко П.В.] (дубль).pdf
19 вересня 2019 15:04
ТП [Яковенко П.В.].pdf
19 вересня 2019 14:34
Довідка №11092019-4.pdf
19 вересня 2019 14:34
Довідка №11092019-2.pdf
19 вересня 2019 14:34
Довідка №11092019-1.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 18:40
Електронний підпис
24 вересня 2019 18:38
Документи переможця.pdf
19 вересня 2019 11:35
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:33
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 11:33
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОВЕНКО ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "ДАЙКОМ-ХАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОВЕНКО ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#3051603516
Відхилено 688 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 12:13
ТОВ "ДАЙКОМ-ХАБ"
#40835997
Переможець 691 900,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙКОМ-ХАБ"
#40835997
691 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:08
додаткова.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:39
додаткова.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:31
додаткова.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 09:05
додаткова.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 08:34
додаткова4.pdf зміни до договору
02 червня 2020 08:27
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:06
додаткова 3.pdf зміни до договору
31 березня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:40
додаткова1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:29
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 13:35
договір укладений
08 жовтня 2019 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, зміна реквізитів (кількість товару - незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору (кількість послуг незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору (кількість незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору, зміна специфікації (кількість послуг незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів (кількість послуг незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору (кількість послуг незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору (кількість незмінна)
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML