Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина). (Персональні комп’ютери в комплекті).
Очікувана вартість
1 688 200,00 UAH
UA-2019-08-28-001076-c ab4b8cde43114373b835738dac6618c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задериголова Дмитро Андрійович

380472370303 gbuh1ml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004947
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська, 32
Контактна особа: Задериголова Дмитро Андрійович
380472370303
gbuh1ml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:37
Очікувана вартість: 1 688 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 441,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Персональні комп’ютери в комплекті
Джерело фінансування місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Дахнівська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:33
Зміни.docx
06 вересня 2019 15:33
Тендерна документація зі змінами.docx
06 вересня 2019 15:33
Проект договору зі змінами.docx
06 вересня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:33
Зміни.docx
06 вересня 2019 15:33
Тендерна документація зі змінами.docx
28 серпня 2019 16:12
Тендерна документація.docx
06 вересня 2019 15:33
Проект договору зі змінами.docx
28 серпня 2019 16:12
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:39
Дата відповіді: 02 вересня 2019 15:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У вимогах до закупівлі зазначено, що всі найменування вживаються у значенні «або еквівалент».
2. У вимогах до закупівлі зазначено, що учасники повинні надати (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, що передбачає наявність конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
3. Участь у закупівлі можуть приймати усі Учасники незалежно від форми оподаткування, які відповідають вимогам Замовника.
Версія Windows
Дата подання: 02 вересня 2019 15:45
Дата відповіді: 06 вересня 2019 15:35
Доброго дня! Зробіть уточнення в ТЗ щодо версії Windows 10, є різниця в ціні та в використуванні. Ось повний перелік, чим відрізняються обидві версіі Windows https://www.microsoft.com/uk-ua/windows/compare-windows-10-home-vs-pro Також в проекті договору п. 2 ЯКІСТЬ ТОВАРУ вказана кількість у 1000шт, виправте будь ласка на 100 або підтвердіть кількість у 1000шт. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Медична інформаційна система може функціонувати на будь-якій версії Windows 10
Щодо другого питання в документацію внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 680 024,00
UAH з ПДВ
1 670 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Салон "Софт" 1 687 990,00
UAH з ПДВ
1 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 17:03
Електронний підпис
25 вересня 2019 17:01
МВС 2.jpg
25 вересня 2019 17:01
МВС 1.jpg
25 вересня 2019 17:01
ДФС.jpg
16 вересня 2019 15:59
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:57
Доручення ЕЦП.pdf
13 вересня 2019 15:57
Довіреність.pdf
13 вересня 2019 15:57
Інші сертифікати.pdf
13 вересня 2019 15:33
Технічні умови ПК 2018.pdf
13 вересня 2019 15:33
Инструкция_2018.pdf
13 вересня 2019 15:33
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
13 вересня 2019 15:33
Сертифікати ПК.pdf
13 вересня 2019 15:33
Статут, наказ, протокол.pdf
13 вересня 2019 15:33
Витяг Комел 07.08.2019.pdf
13 вересня 2019 15:33
Сокол, Доктор Елекс.pdf
13 вересня 2019 15:33
Сокол, Microsoft Certified Professional.pdf
13 вересня 2019 15:32
MS_Learning_Transcript.PDF.pdf
13 вересня 2019 15:32
Накази працівники.pdf
13 вересня 2019 15:32
Договір спеціаліст.pdf
13 вересня 2019 14:57
Авторизаційний лист ПО.pdf
13 вересня 2019 14:57
32 Лист виробника.pdf
13 вересня 2019 14:57
30 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
13 вересня 2019 14:57
14 Лист-згода.pdf
13 вересня 2019 14:57
13 Лист-згода.pdf
13 вересня 2019 14:57
07 Довідка про судимість.pdf
13 вересня 2019 14:57
03 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 вересня 2019 14:57
01 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ПП "Салон "Софт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 1 670 070,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
1 670 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 17:34
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 17:33
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:41
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 11:37
Договір 189.pdf укладений
07 жовтня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) не проведення казначейством України платежів в зв'язку з закінченням бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML