Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 3 176 467,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 882,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15880 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс на виконання робіт в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором. Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 15:36 |
Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-27-000004 ● 1aec9c2d11154323a4a1b54b7b1c95db
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2021 № 277
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2021 № 277
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2019-08-28-000939-c 28.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 12:14:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» очікуваною вартістю 3176467,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-28-000939-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог пункту 2.2 розділу 5 тендерної документації «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи за адресою: 33013, Україна, Рівненська обл., м.Рівне, вул. Кавказька, 9-А, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та інші документи згідно додатку 3 до тендерної документації».
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» при наданні документів переможцем торгів (з наданням підтверджуючих документів)?
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) укладено з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» договір підряду від 11.11.2019 № 112, строком дії до 31.12.2020.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
У зв’язку з цим :
1) просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 11.11.2019 № 112 (в частині розрахунків та отримання виконаного комплексу робіт), укладеного з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг»;
2) чи укладались додаткові угоди до договору від 11.11.2019 № 112 з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг»? При цьому надати підтверджуючі документи;
3) надати пояснення у зв’язку з чим станом на 28.04.2021 Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору у строк, визначений законодавством?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-29 14:43:18
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000939-c) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог пункту 2.2 розділу 5 тендерної документації «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи за адресою: 33013, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Кавказька, 9-А, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та інші документи згідно додатку 3 до тендерної документації». У зв’язку з цим ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» надані документи переможцем торгів згідно листа № 0111-01 від 01.11.2019р., який отримано Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації 04.11.2019р.
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації повідомляє про стан виконання договору від 11.11.2019 № 112 (в частині розрахунків та отримання виконаного комплексу робіт), укладеного з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг», а саме виконані роботи (прокладена труба ПЕ діаметром 100 мм) – 800 метрів, та виконані роботи (прокладена труба ПЕ діаметром 63 мм) – 140 метрів. Даний вид робіт зазначений у формі КБ2. Згідно даної форми здійснено оплату 26.12.2019р. у сумі 693630,00 грн.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 11.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.
До наданих пояснень надаємо копії:
- договір підряду № 112 від 11.11.2019 року;
- лист ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» № 0111-01 від 01.11.2019 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-06 15:18:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» очікуваною вартістю 3176467,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-28-000939-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Що є причиною незавершення виконання робіт згідно пункту 11.1 розділу 11 договору від 11.11.2019 № 112 по об’єкту «Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області»? Надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 16:08:50
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000939-c) пояснюємо слідуюче.
Причиною незавершення виконання робіт згідно пункту 11.1 розділу 11 договору від 11.11.2019 № 112 по об’єкту «Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області», являється те, що замовником у визначені договором підряду строки не передано підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, а підрядник – припинив їх виконання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
2 799 975,60
UAH з ПДВ
|
1 789 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газспецбуд" |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Вельбой А.М. |
2 812 861,00
UAH з ПДВ
|
2 796 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг |
2 875 000,00
UAH з ПДВ
|
2 875 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕПЛО-СВІТ |
3 095 442,00
UAH з ПДВ
|
3 095 442,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК Домінант" |
3 120 870,00
UAH з ПДВ
|
3 120 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Відхилено |
1 789 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 14:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газспецбуд" #38376836 |
Відхилено |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 12:07
|
|
ФОП Вельбой А.М. #2721203035 |
Відхилено |
2 796 978,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 16:07
|
|
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг #32617896 |
Переможець |
2 875 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:27
|
SCAN0006.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:27
|
д.у 4 Глибочок.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 12:28
|
ду 3 до 112.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:02
|
прок.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:01
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 14:40
|
Договір №112 Глибочок.PDF | укладений |
11 листопада 2019 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |