Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області
Очікувана вартість
3 176 467,00 UAH
UA-2019-08-28-000939-c d6ab934232744dc7bc0ed4c78f1924b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:05
Очікувана вартість: 3 176 467,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 882,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15880 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області
Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35454, Україна, Рівненська область, с.Глибочок, по вулицях
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс на виконання робіт в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором. Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-27-000004 ● 1aec9c2d11154323a4a1b54b7b1c95db
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2021 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
23.04.2021 № 277
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2021 № 277

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2019-08-28-000939-c 28.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 12:14:28

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» очікуваною вартістю 3176467,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-28-000939-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог пункту 2.2 розділу 5 тендерної документації «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи за адресою: 33013, Україна, Рівненська обл., м.Рівне, вул. Кавказька, 9-А, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та інші документи згідно додатку 3 до тендерної документації».
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» при наданні документів переможцем торгів (з наданням підтверджуючих документів)?
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) укладено з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» договір підряду від 11.11.2019 № 112, строком дії до 31.12.2020.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
У зв’язку з цим :
1) просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 11.11.2019 № 112 (в частині розрахунків та отримання виконаного комплексу робіт), укладеного з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг»;
2) чи укладались додаткові угоди до договору від 11.11.2019 № 112 з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг»? При цьому надати підтверджуючі документи;
3) надати пояснення у зв’язку з чим станом на 28.04.2021 Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору у строк, визначений законодавством?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-29 14:43:18

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000939-c) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог пункту 2.2 розділу 5 тендерної документації «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи за адресою: 33013, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Кавказька, 9-А, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та інші документи згідно додатку 3 до тендерної документації». У зв’язку з цим ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» надані документи переможцем торгів згідно листа № 0111-01 від 01.11.2019р., який отримано Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації 04.11.2019р.
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації повідомляє про стан виконання договору від 11.11.2019 № 112 (в частині розрахунків та отримання виконаного комплексу робіт), укладеного з ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг», а саме виконані роботи (прокладена труба ПЕ діаметром 100 мм) – 800 метрів, та виконані роботи (прокладена труба ПЕ діаметром 63 мм) – 140 метрів. Даний вид робіт зазначений у формі КБ2. Згідно даної форми здійснено оплату 26.12.2019р. у сумі 693630,00 грн.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 11.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.
До наданих пояснень надаємо копії:
- договір підряду № 112 від 11.11.2019 року;
- лист ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» № 0111-01 від 01.11.2019 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-06 15:18:53

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» очікуваною вартістю 3176467,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-28-000939-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Що є причиною незавершення виконання робіт згідно пункту 11.1 розділу 11 договору від 11.11.2019 № 112 по об’єкту «Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області»? Надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-06 16:08:50

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000939-c) пояснюємо слідуюче.
Причиною незавершення виконання робіт згідно пункту 11.1 розділу 11 договору від 11.11.2019 № 112 по об’єкту «Реконструкція мережі водопостачання с.Глибочок Гощанського району Рівненської області», являється те, що замовником у визначені договором підряду строки не передано підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, а підрядник – припинив їх виконання.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 2 799 975,60
UAH з ПДВ
1 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газспецбуд" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вельбой А.М. 2 812 861,00
UAH з ПДВ
2 796 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг 2 875 000,00
UAH з ПДВ
2 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО-СВІТ 3 095 442,00
UAH з ПДВ
3 095 442,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 3 120 870,00
UAH з ПДВ
3 120 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 16:27
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:46
кошторис Глибочок.7z
13 вересня 2019 15:46
Гарантия 13058.zip

Публічні документи

13 вересня 2019 15:22
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:18
2.pdf
13 вересня 2019 15:17
2.pdf
13 вересня 2019 15:15
2.pdf
13 вересня 2019 15:15
2.pdf
13 вересня 2019 14:49
гарантия.zip
13 вересня 2019 14:49
1.pdf
13 вересня 2019 14:49
2.pdf
13 вересня 2019 14:49
3.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 11:54
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:45
15289 ФО-П Вельбой А.М. p7s.zip
13 вересня 2019 11:45
6. Про субпідрядника.pdf
13 вересня 2019 11:45
4. додаток 4.pdf
13 вересня 2019 11:45
3. Про право підпису.pdf
13 вересня 2019 11:45
2.12. Ліцензія.pdf
13 вересня 2019 11:45
2.11. Про довкілля.pdf
13 вересня 2019 11:45
2.10.розяснення.pdf
13 вересня 2019 11:45
2.10. графік.pdf
13 вересня 2019 11:45
1.5. ст.17 довідки в ДФ.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 18:16
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:42
Статут підприємства.pdf
12 вересня 2019 17:42
Ліцензія з додатком.pdf
12 вересня 2019 17:42
Витяг платника ПДВ.pdf
12 вересня 2019 17:42
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 14:53
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:47
15282 НВП ТЕПЛО-СВІТ p7s.zip
13 вересня 2019 14:47
статут.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.17 Розрахунок дог.ціни.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.16 Субпідрядник.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.15 Про право підпису.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.13 Про довкілля.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.12 Пропозиція учасника.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.9 Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.8 Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.7Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.6 Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.5 Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 14:47
1.2 Обладнання (форма 1).pdf
13 вересня 2019 14:47
1.1 МТБ.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 12:18
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:17
64-69. Кошторис Глибочок.pdf
13 вересня 2019 12:17
70. Глибочок52.imd
13 вересня 2019 12:17
70. Глибочок52.bdcu
13 вересня 2019 12:17
27-55. документи.pdf
13 вересня 2019 12:17
56-58. Аналог дог мережі.pdf
13 вересня 2019 12:17
59-63 Глибочок.pdf
13 вересня 2019 12:17
1. Реєстр.pdf
13 вересня 2019 12:16
26. Витяг 11 09.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газспецбуд"

ФОП Вельбой А.М.

ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг

ТОВ ТЕПЛО-СВІТ

ТОВ "БК Домінант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Відхилено 1 789 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газспецбуд"
#38376836
Відхилено 1 790 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 12:07
ФОП Вельбой А.М.
#2721203035
Відхилено 2 796 978,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 16:07
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
Переможець 2 875 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 12:22

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

10 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:05
Протокол № 150-1-1.pdf

Документи

17 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:05
Протокол №151-1-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
2 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 11:27
SCAN0006.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 11:27
д.у 4 Глибочок.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 12:28
ду 3 до 112.PDF зміни до договору
12 грудня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:02
прок.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:01
ду 2.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 14:40
Договір №112 Глибочок.PDF укладений
11 листопада 2019 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2023 року
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML