Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з контролю визначення якості і кількості вугільної продукції
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000614-c ● 1f9a3c8b64b44dd2a3edd3d4601051d3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» |
Код ЄДРПОУ: | 40695853 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька обл., Вугледар, Вугледар |
Контактна особа: |
Сівцов Сергій Валентинович 380627364177 postmaster@udon3.donetsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 2 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
545300 тони
Послуги з контролю якості вугільної продукції, що надходить на теплові електростанції, які включають в себе контроль за відбором і підготовкою проб та контроль за проведенням хімічного аналізу вугільної продукції, узгодження та підписання актів звіряння вугільної продукції за кількістю та якістю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Вугледар
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 14:10 |
ТД послуги контролю якості.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість персоналу
Дата подання: 28 серпня 2019 18:00
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:11
Шановний замовнику, прошу уточнити всі адреси Вантажоотримувачів для розуміння яку кількість персоналу необхідно задіяти одночасно для виконання завдання.
Відповідь: Вуглегірська ТЕС та Змієвська ТЕС. В зміну 1 майстер контрольний, 1 контрольор, та 1 лаборант.
Детальна інформація щодо предмета Закупівлі.
Дата подання: 29 серпня 2019 13:31
Дата відповіді: 30 серпня 2019 10:34
Шановний замовник, згідно проекту Договору (Додаток 4 то ТД), зокрема, п.п.2.1.1, п.2.1 "По заявці «Замовника» надати послуги з контролю рядового вугілля, що постачається на збагачувальні фабрики, які включають в себе контроль за відбором і підготовкою проб та контроль за проведенням хімічного аналізу рядового вугілля". При цьому, п.п. 2.1.4, п.2.1 визначає "Забезпечити присутність у вантажоодержувачів вугілля своїх спеціалістів у кількості, достатній для проведення безпосереднього контролю якості та кількості вугільної продукції, а саме: 2 майстра на місяць, 2 контролера та 1 лаборант в зміну". Питання наступне : Предметом договору є виключно КОНТРОЛЬ за проведенням процедури відбору і підготовки проб та проведенням хімічного аналізу? Чи у деяких випадках обов'язок виконання робіт по відбору та підготовку проб, проведення хімічного аналізу буде покладено на Виконавця договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виключно контроль за проведенням процедури відбору і підготовки проб та проведенням хімічного аналізу.
Щодо матеріально-технічної бази.
Дата подання: 30 серпня 2019 11:21
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:29
Шановний замовник, згідно п.п.1.1, п.1 Додатку 2 то ТД : Учасник має подати довідку в довільній формі про наявність матеріально - технічної бази (з зазначенням - власне/орендоване) необхідної для виконання Договору за предметом закупівлі. (Довідка має містити деталізований перелік з зазначенням місця-знаходження матеріально-технічної бази).
Про яке саме обладнання йде мова, якщо у нашому випадку предметом Закупівлі є лише контроль за відбором та підготовкою проб та вироблення хімічного аналізу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Матеріально-технічна база якою володіє товариство у провадженні діяльності - офісні приміщення, транспортні засоби, оргтехніка, тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОРСЬКА СЮРВЕЙЕРСЬКА КОМПАНІЯ" |
2 290 260,00
UAH з ПДВ
|
2 267 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІСС ГРУПП УКРАЇНА" |
2 290 260,00
UAH з ПДВ
|
2 290 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОРСЬКА СЮРВЕЙЕРСЬКА КОМПАНІЯ" #42587774 |
Відхилено |
2 267 260,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 15:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІСС ГРУПП УКРАЇНА" #40892217 |
Відхилено |
2 290 260,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 15:05
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 вересня 2019 15:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі