Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для санвузлів(швабра, корзина для сміття, МОП, дозатор для мила)
Очікувана вартість
19 243,78 UAH
UA-2019-08-28-000329-b b0d6001afc4b4875818d94d9c795dc55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наумова Олена

+380444651998 ENAUMOVA@UZ-CARGO.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр транспортної логістики" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123465
Вебсайт: http://www.uz-cargo.com/
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. Федорова, буд. 32
Контактна особа: Наумова Олена
+380444651998
ENAUMOVA@UZ-CARGO.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 12:35
Очікувана вартість: 19 243,78 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 шт
Вироби для санвузлів(швабра, корзина для сміття, МОП, дозатор для мила)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03032, Україна, Київська обл., Київ, Федорова 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:51
Дата відповіді: 02 вересня 2019 12:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації не зазначено конкретну торгову марку. Зазначаємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
3. Фізичні особи підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на рівних умовах з платниками ПДВ, оскільки відповідно до умов тендерної документації визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється електронною системою на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 16 588,25
UAH
16 588,25
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД" 18 550,60
UAH
18 550,60
UAH
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 18 589,45
UAH
18 589,45
UAH
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 09:41
ID KOD.PDF
12 вересня 2019 09:41
Dovidka SCHET.PDF
12 вересня 2019 09:41
Гарантія на документи.pdf
12 вересня 2019 09:41
Vipiska.PDF
12 вересня 2019 09:41
Pasport 1ST.PDF
12 вересня 2019 09:41
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
12 вересня 2019 09:41
Vityag.PDF
12 вересня 2019 09:41
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
12 вересня 2019 09:41
ДОВІДКА документи.pdf
12 вересня 2019 09:41
Витяг розширений.pdf
12 вересня 2019 09:41
Pasport 12-13ST.PDF
12 вересня 2019 09:41
Vipiska2.PDF
12 вересня 2019 09:41
Pasport 2ST.PDF
12 вересня 2019 09:41
Технічні вимоги.pdf
12 вересня 2019 09:41
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 16 588,25
UAH
19 вересня 2019 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
16 588,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:18
№42ЦТЛ-2019_швабри, корзини.PDF укладений
01 жовтня 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 588,25
UAH