Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмної продукції
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000234-b a162d60125a644a0a24aa8e3c46f8686
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 11:42
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 11:42
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Кількість: 1 послуга (для захисту 197 робочих станцій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмної продукції (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом семи банківських днів після підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін актів прийому-передачі наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 11:38
ТД Програмне забезпечення 28.08.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:57
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Будь-яке посилання зазначене в технічних вимогах на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Згідно п.п. 1 п. 1 додатку 3 до Тендерної документації, «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа, що підтверджує статус Учасника як офіційного представника (партнера) виробника в Україні. На підтвердження надати копію авторизацiйного листа від виробника або його ексклюзивного офіційного представництва в Україні для даної закупівлі».
Зазначений лист обов’язково містить інформацію про торгову марку запропонованого товару.
3. До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі взяти участь у торгах. Замовник торгів розглядатиме всі цінові пропозиції як остаточні з ПДВ чи без ПДВ. Замовник розглядатиме ціну ФО-П не платника ПДВ як остаточну.

Дякуємо за запитання.
Щодо ліцензії
Дата подання: 29 серпня 2019 09:33
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:26
Це поновлення діючої ліцензії чи придбання нової?
Відповідь: Придбання нової ліцензії.

Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУБІТ" 60 069,24
UAH з ПДВ
60 069,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 14:56
Електронний підпис
09 вересня 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 14:54
Статут_2015_ТОВ_Кубіт.pdf
09 вересня 2019 14:54
Протокол1_Кубіт.pdf
09 вересня 2019 14:54
Проект договору.pdf
09 вересня 2019 14:54
Наказ1_Кубіт.pdf
09 вересня 2019 14:54
Наказ_ACP_v.1.0.PDF
09 вересня 2019 14:54
Лист-згода.pdf
09 вересня 2019 14:54
Лист-гарантія.pdf
09 вересня 2019 14:54
Довідка ст.17.pdf
09 вересня 2019 14:54
Гарантійний лист.pdf
09 вересня 2019 14:54
Витяг_Qubit.PDF
09 вересня 2019 14:54
Аналогічний договір 3.pdf
09 вересня 2019 14:54
Аналогічний договір 2.pdf
09 вересня 2019 14:54
Аналогічний договір 1.pdf
09 вересня 2019 14:54
Авторизаційний лист.pdf
09 вересня 2019 14:54
Anti-corruption_program_Qubit_v.1.0.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУБІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 вересня 2019 11:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій