Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання програмної продукції
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000234-b ● a162d60125a644a0a24aa8e3c46f8686
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 34984907 |
Вебсайт: | http://obljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380562467014 obljust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 11:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 63 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів
Кількість: 1 послуга (для захисту 197 робочих станцій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмної продукції (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом семи банківських днів після підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін актів прийому-передачі наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 11:38 |
ТД Програмне забезпечення 28.08.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:57
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Будь-яке посилання зазначене в технічних вимогах на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Згідно п.п. 1 п. 1 додатку 3 до Тендерної документації, «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа, що підтверджує статус Учасника як офіційного представника (партнера) виробника в Україні. На підтвердження надати копію авторизацiйного листа від виробника або його ексклюзивного офіційного представництва в Україні для даної закупівлі».
Зазначений лист обов’язково містить інформацію про торгову марку запропонованого товару.
3. До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі взяти участь у торгах. Замовник торгів розглядатиме всі цінові пропозиції як остаточні з ПДВ чи без ПДВ. Замовник розглядатиме ціну ФО-П не платника ПДВ як остаточну.
Дякуємо за запитання.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Будь-яке посилання зазначене в технічних вимогах на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Згідно п.п. 1 п. 1 додатку 3 до Тендерної документації, «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа, що підтверджує статус Учасника як офіційного представника (партнера) виробника в Україні. На підтвердження надати копію авторизацiйного листа від виробника або його ексклюзивного офіційного представництва в Україні для даної закупівлі».
Зазначений лист обов’язково містить інформацію про торгову марку запропонованого товару.
3. До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі взяти участь у торгах. Замовник торгів розглядатиме всі цінові пропозиції як остаточні з ПДВ чи без ПДВ. Замовник розглядатиме ціну ФО-П не платника ПДВ як остаточну.
Дякуємо за запитання.
Щодо ліцензії
Дата подання: 29 серпня 2019 09:33
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:26
Це поновлення діючої ліцензії чи придбання нової?
Відповідь: Придбання нової ліцензії.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Інформація про відміну
Дата відміни
12 вересня 2019 11:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій