Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої друку етикеток, сканери штрих-кодів
Очікувана вартість
287 886,00 UAH
UA-2019-08-27-002454-a b306a4df6b8e4294a58799a73ebbae05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Співак

+380442540108 kateryna.spivak@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Катерина Співак
+380442540108
kateryna.spivak@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 13:53
Очікувана вартість: 287 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місце поставки товару – склад, м. Київ, вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02222.
Обсяги поставки товару та інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація товару, технічні вимоги до товару”.
Строк поставки товарів в повному обсязі: не більше 30 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Пристрої друку етикеток, сканери штрих-кодів
(Джерело фінансування: кошти Національного Банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ , вул. Пухівська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично поставлений товар протягом 10 робочих днів з дати підписання акту про приймання-передавання товару в повному обсязі, підписаного уповноваженими особами обох сторін Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 18:13
Електронний підпис
27 серпня 2019 18:12
Додаток 4_проект Договору.docx
27 серпня 2019 18:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 09:29
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, у тендерній документації на закупівлю Пристроїв друку етикеток, сканерів штрих-кодів у Додатку 1 до тендерної документації "Специфікація товару, технічні вимоги до товару" зазначено вираз "або еквівалент". 2) В складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати (завантажити) документ “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, у якому зазначається: найменування та опис товару, виробник, код товару виробника, технічні, якісні характеристики та вимоги до товару, що пропонується учасником. 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? - так. Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?- Остаточна ціна учасника - остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" 231 500,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 189 600,00
UAH з ПДВ
182 991,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІНКС ІНВЕСТІНГ" 210 000,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 253 380,00
UAH з ПДВ
253 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 15:58
Очікування довідки ДФС.pdf
24 вересня 2019 15:58
Не судимість.pdf
24 вересня 2019 15:58
Корупція РИФ.pdf
24 вересня 2019 15:58
Корупція директор.pdf
24 вересня 2019 15:58
Dovidka_МВС.pdf
12 вересня 2019 10:00
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
12 вересня 2019 10:00
Рекомендація ФМ Лодж.pdf
12 вересня 2019 10:00
Рекомендація Сав-дистр.jpg
12 вересня 2019 10:00
Рекомендація Комел.pdf
12 вересня 2019 10:00
Згідно закону 17.pdf
12 вересня 2019 10:00
Reg_doc.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:15
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:52
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:53
Електронний підпис
12 вересня 2019 10:56
Електронний підпис
12 вересня 2019 10:54
Електронний підпис
12 вересня 2019 10:53
Договір № 83 від 31.05.2019 р..pdf
12 вересня 2019 10:53
Технічна специфікація.pdf
12 вересня 2019 10:53
Тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2019 10:53
Таблиця відповідності.pdf
12 вересня 2019 10:53
Статут - нова редакція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 12:46
Електронний підпис
11 вересня 2019 12:45
Оригінал Статуту.pdf
11 вересня 2019 12:45
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
11 вересня 2019 12:45
11. Проект договору.pdf
11 вересня 2019 12:45
10. Щодо єдиного податку.pdf
11 вересня 2019 12:45
04. Відсутність підстав.pdf
11 вересня 2019 12:45
03. Аналогічний договір.pdf
11 вересня 2019 12:45
02. Санкції.pdf
11 вересня 2019 12:45
01. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ЛІНКС ІНВЕСТІНГ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"
#33542722
Рішення скасоване 170 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:09
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"
#33542722
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:15
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Переможець 182 991,60
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:19

Документи

03 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
182 991,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 18:31
Договір №101536 від 16.10.2019_ТОВ Систематика Україна.pdf укладений
16 жовтня 2019 18:30
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 10:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 182 991,60
UAH (в тому числі ПДВ 30 498,60 UAH)