Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Пристрій багатофункціональний лазерний монохромний)
Очікувана вартість
390 600,00 UAH
UA-2019-08-27-001434-a ● de191e4985e547b593c37c369ce7e4c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 390 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 953,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
(Пристрій багатофункціональний лазерний монохромний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
(Пристрій багатофункціональний лазерний монохромний) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 15:05 |
587 ТД МФУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:35
Дата відповіді: 28 серпня 2019 17:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускається продукція різних торгових марок, головне щоб характеристики були не гірше ніж зазначені в ДТ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. (ціна (з ПДВ) (грн.))
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-27-001434-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:26
Неправомірне відхилення
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-08-27-001434-a «Пристрій багатофункціональний лазерний монохромний», який проходив 12.09.2019р.
Протоколом №587/2 від 07.10.2019р. нашу пропозицію було відхилено у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме:
- Не виконані вимоги п.2.4 Додатку 4 тендерної документації: не надані копії нормативних документів за якими виготовляється продукція.
Ми не погоджуємось з даним рішенням та просимо надати роз’яснення щодо наведеної підстави відхилення, так як усі документи, що передбачались Додатком 4 тендерної документації Замовника надані нами у повному обсязі. У складі нашої пропозиції наявний документ «Декларація про відповідність» (файл 11 декларація з ДСТУ, ГОСТ тощо згідно яких виробл продукція.pdf), який у повній мірі відображає стандарти, згідно яких виготовлена продукція (див. пункт 6).
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, так як пропозиція ТОВ «Український папір» повністю відповідає вимогам Замовника та оформлена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Протоколом №587/2 від 07.10.2019р. нашу пропозицію було відхилено у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме:
- Не виконані вимоги п.2.4 Додатку 4 тендерної документації: не надані копії нормативних документів за якими виготовляється продукція.
Ми не погоджуємось з даним рішенням та просимо надати роз’яснення щодо наведеної підстави відхилення, так як усі документи, що передбачались Додатком 4 тендерної документації Замовника надані нами у повному обсязі. У складі нашої пропозиції наявний документ «Декларація про відповідність» (файл 11 декларація з ДСТУ, ГОСТ тощо згідно яких виробл продукція.pdf), який у повній мірі відображає стандарти, згідно яких виготовлена продукція (див. пункт 6).
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, так як пропозиція ТОВ «Український папір» повністю відповідає вимогам Замовника та оформлена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 16:07
Пунктом 2.4 Додатку 4 Тендерної документації вимагалося - Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Жодної сканованої офіційної копії ДСТУ чи ГОСТУ завіреної учасником не було надано.
Номер вимоги: UA-2019-08-27-001434-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:52
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-08-27-001434-a «Пристрій багатофункціональний лазерний монохромний», який проходив 12.09.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл 081019 вимога UA-2019-08-27-001434-a.pdf) та відхилити пропозиції учасників ТОВ «Еко Друк», ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" та ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 11:05
ТОВ "ЕКО ДРУК" не зазначав, що продукція виготовляється за ГОСТ, ДСТУ тощо
Номер вимоги: UA-2019-08-27-001434-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 10 жовтня 2019 12:03
Невідповідність пропозиції
Шановний Замовнику! ТОВ «ЕКО ДРУК» зазначив у пункті 5 «Декларації постачальника про відповідність», що Вироби виготовлені та розроблені згідно з ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022:2014, ДСТУ EN 55024:2014, ДСТУ EN 61000-3-2:2015, ДСТУ EN 61000-3-2:2014 (файл Декларація про відповідність_складена відповідно до вимог ДСТУ ISO_IEC 17050-1_2006.pdf). Даний документ вимагався Замовником згідно Додатку 4 до Тендерної документації (пункт 2.2.3). Виходячи з цього, учасник ТОВ «ЕКО ДРУК» повинен був надати завірену скановану офіційну копію ДСТУ згідно яких виготовляється «Пристрій багатофункціональний лазерний монохромний Canon MF428x». Просимо переглянути ваше рішення та відхилити пропозицію учасника ТОВ «Еко Друк» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 16:00
Рішення прийняті тендерним комітетом та опубліковані у вигляді протоколів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-27-001434-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:20
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2019 10:55
Рішення від 21.10.2019 № 15057.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 10:55
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 17.10.2019 № UA-2019-08-27-001434-a.a4.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 21:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2019 №16211 .pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 18:37
рішення від 07.11.2019 №16211 .pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 23:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 14 листопада 2019 15:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
335 132,94
UAH з ПДВ
|
335 132,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" |
381 300,00
UAH з ПДВ
|
381 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" |
386 880,00
UAH з ПДВ
|
386 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
389 050,00
UAH з ПДВ
|
389 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
335 132,94
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 14:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Рішення скасоване |
381 300,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 14:54
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
335 132,94
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 14:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Відхилено |
381 300,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 15:30
|
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" #30675914 |
Переможець |
386 880,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 16:42
|
587 мфу ду 2.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:54
|
587 ДУ пролонгація.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 13:57
|
587 Договір.pdf | укладений |
29 листопада 2019 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-191752/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-191752/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-191752/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-191752/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |