«Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
77 440 501,00 UAH
UA-2019-08-27-000606-a 586bc384a9884c56a335323be8568e79
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа замовника: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 11:21
Очікувана вартість: 77 440 501,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 387 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 387 202,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет, співфінансування з місцевого бюджету (державний фонд регіонального розвитку, співфінансування - бюджет розвитку обласного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати підряднику попередню оплату (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві) відповідно до вимог чинного законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання та устаткування, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». Також, попередня оплата може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми попередньої оплати. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 серпня 2019 12:06
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2019 12:05
Додаток 4 Технічне завдання.rtf
27 серпня 2019 12:05
ТД Онкологія.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-27-000606-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 02 вересня 2019 16:59
Прошу надати роз'яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації:
Прошу надати роз'яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації:
1. Вимога щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору на суму не менше 15 млн. грн. є дискримінаційною, оскільки вартість договору напряму не свідсить про наявність того чи іншого досвіду. Наявність досвіду підтверджується, передусім, виконанням робіт за відповідним профілем;
2. Ураховуючи те, що замовник вимагає від учасника наявність ліцензії на виконання робіт за класом наслідків СС3, логічним є вимагати надання підтвердження виконання досвіду з виконання робіт на об'єктах із класом наслідків СС3 (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція об’єктів соціальної сфери);
3. У тендерній документації відсутнє зазначення способу підтвердження офіційного представництва компанії, яка буде надавати гарантійний лист.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2019 15:46
Надано роз'яснення. Тендерна документація залишається без змін.
Стосовно пунктів 1,2 Вимоги:
Чинним законодавством не визначено поняття аналогічний договір, тобто Замовник самостійно обирає зміст і спосіб підтвердження виконання зазначеного кваліфікаційного критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, значну кошторисну вартість, великий обсяг будівельно-монтажних робіт, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт, який має досвід виконання договорів значного обсягу.

Стосовно пункту 3 Вимоги:
Оскільки придбання обладнання за умовами тендерної документації та за договором покладено на переможця процедури відкритих торгів, учасники самостійно обирають постачальника зазначеного обладнання згідно з медико-технічним завданням, підтвердження офіційного представництва компанії, яка буде надавати гарантійний лист вимагається у вигляді гарантійного листа від постачальника в довільній формі.

Документи

05 вересня 2019 15:35
SCAN0002.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-07-000004 ● 7e5b6ab4b1324eefb9338988a4f67d45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-08 15:13:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2019 № 187

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-27-000606-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-11 14:03:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що умовами закупівлі передбачено придбання медичного обладнання: гама-терапевтичного апарата.
Разом з тим, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Миколаївським обласним онкологічним диспансером Миколаївської обласної ради (далі – Онкодиспансер) за результатами проведення відкритих торгів UA-2019-03-15-002547-a укладено договір від 28.05.2019 № 114 на придбання товару: гама-терапевтичного апарата для високодозової брахіотерапії, вартістю 23 690 000,00 гривень. При цьому, інформація з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (spending.gov.ua) свідчить про постачання вищезазначеного товару та здійснення оплати в повному обсязі.
У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити, чи планується передача придбаного Онкодиспансером гама-терапевтичного апарата для монтажу та налаштування при проведенні робіт з капітального ремонту радіологічного корпусу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-16 14:32:43

Запит про надання пояснень

На ваш запит повідомляємо таке.
У рамках процедури закупівлі UA-2019-08-27-000606-a, між управлінням та ТОВ «Антарес-Буд» укладено договір підряду на виконання будівельних робіт від 02.10.2019 № 8 яким передбачено виконання капітального ремонту радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради (далі – Онкодиспансер), у тому числі придбання обладнання.
Під час виконання вищевказаного договору заплановано придбання гамма-терапевтичного апарата «Terabalt» з джерелом іонізуючого випромінювання на основі радіоізотопу Со-60, який використовується для дистанційної променевої терапії, в той час як придбаний Онкодиспансером в межах закупівлі UA-2019-03-15-002547-а гама-терапевтичний апарат «SagiNova HDR» використовується для високодозової брахіотерапії.
Виходячи з викладеного, вищезазначене обладнання має різний принцип дії і придбаний Онкодиспансером апарат не включено в проєктно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18», і відповідно його передача, монтаж та налаштування не планується в рамках реалізації договору підряду на виконання робіт від 02.10.2019 № 8.
Додатково повідомляємо, що за інформацією, наданою Онкодиспансером, монтаж гама-терапевтичного апарату високодозової брахіотерапії «SagiNova HDR» планується після завершення капітального ремонту радіологічного відділення та введення його в експлуатацію.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 11:04:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 27.08.2019 (далі – тендерна документація), та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання.
Згідно підсумкових відомостей ресурсів, що наведені в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати наступні будівельні машини та механізми:
- автогідропідіймачі висотою підйому 18 м;
- викорчовувачі-збирачі з трактором;
- крани баштові вантажопідйомністю 5 т;
- крани баштові вантажопідйомністю 8 т;
- крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т;
- котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т;
- котки дорожні причіпні кулачкові масою 8 т;
- котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25 т;
- котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16 т;
- крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32 т;
- крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 10 т;
- крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 16 т;
- крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 40 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 50-63 т;
- крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3 т;
- машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м;
- машини поливально-мийнi місткістю 6000 л;
- автогiдропiдiймачi висотою підйому 12 м.
Зважаючи, що згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 16.09.2019 № 3 (далі – протокол ТК № 3) учасника ТОВ «Антарес-БУД» визнано таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям, а його пропозиція відповідає умовам тендерної документації, пропонуємо пояснити, яким чином учасник ТОВ «Антарес-БУД» підтвердив наявність в нього вищезазначених будівельних машин та механізмів, які відповідно до технічного завдання необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі?
2. Відповідно до умов пунктів 1 розділу 3 тендерної документації учасники в складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Зважаючи, що згідно протоколу ТК № 3 пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації, пропонуємо пояснити, які документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, підтверджують гарантійні зобов’язання виробника або офіційного представника виробника на території України поставити учаснику комп’ютерний томограф Sinovision Insitum 32 в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни?
3. Медико-технічне завдання до комп’ютерного томографу, що наведене в додатку 4.1 тендерної документації, містить наступні вимоги:
- «14.2 Сервісне обслуговування проводиться кваліфікованими інженерами – надати інформаційний лист»;
- «14.3 Наявність інструкції користувача українською або російською мовою при постачанні – надати гарантійний лист».
Зважаючи, що згідно протоколу ТК № 3 пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації, пропонуємо пояснити, яким чином учасником виконано вищезазначені умови тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-22 16:51:15

Запит від 17.10.2019

Щодо питання 1 Наявність матеріально-технічної бази повідомляємо таке.
Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів UA-2019-08-27-000606-a передбачено,що Учасник розраховує ціну (вартість) пропозиції згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 4 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані.
В свою чергу ДСТУ передбачено, що прямі витрати у вартості будівництва (в тому числі вартість обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова).
Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при СКЛАДАННІ ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт»: При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови)
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови)
Виходячи з викладеного, під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання, самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів.
Товариством «Антарес-Буд» відповідно до вимог чинного законодавства, механізми, які не заплановано використовувати в процесі виконання робіт закладено в кошторисні розрахунки без зазначення їх вартості.
Всі механізми, які відповідно до тендерної пропозиції буде використано підчас будівництва (про що свідчить розрахунок їх вартості) окрім відомостей ресурсів до локальних кошторисів включено ще до довідки про наявність матеріально-технічної бази і підтверджено договорами оренди та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів.

Щодо питання 2 та 3 Відповідність додатку 4.1 (медико-технічне завдання) повідомляємо таке.
ТОВ «РАДІО-МЕД» як офіційним авторизованим представником та дистриб’ютором продукції Sino Vision Technologies (Beijing) Co LTD (в тому числі і комп’ютерного томографа Sinovision Insitum 32) надано лист від 02.09.2019 №1-09/19 про надання повноважень ТОВ «Антарес-Буд» на представництво їх інтересів і видачу гарантійних листів щодо постачання обладнання в межах процедури торгів «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
В свою чергу ТОВ «Антарес-Буд» на виконання вимог тендерної документації і на підставі вищевказаного листа ТОВ «РАДІО-МЕД» в складі тендерної пропозиції надано гарантійного листа від 06.09.2019 №329 про те, що обладнання яке буде придбано в процесі виконання договору повністю відповідатиме технічним вимогам, зазначеним в додатку 4.1 (медико-технічне завдання), а отже його буде поставлено в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Повна відповідність технічним вимогам, зазначеним в додатку 4.1, викладена в гарантійному листі підтверджує дотримання всіх установлених вимог до продукції, в тому числі відповідність пунктам «14.2 Сервісне обслуговування проводиться кваліфікованими інженерами»; «14.3 Наявність інструкції користувача українською або російською мовою при постачанні». Окрім того на підтвердження кваліфікації інженера надано сертифікат навчання Сервісному і технічному обслуговуванню .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абз.2 ч. 8 ст. 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»),Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Управління) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-27-000606-a (далі – «Висновок») Висновком установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону: 1. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень встановлено,що пропозиція учасника ТОВ«Антарес-БУД» не відповідає умовам тендерної документації. Так,відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку,що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання. Згідно підсумкових відомостей ресурсів,що наведені в технічному завданні (дод4 до ТД),учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати: автогідропідіймачі висотою підйому 18 м; викорчовувачі-збирачі з трактором; крани баштові вантажопідйомністю 5т; крани баштові вантажопідйомністю 8т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16т; котки дорожні самохідні гладкі масою 5т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8т; котки дорожні причіпні кулачкові масою 8т; котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16т; крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32т; 10т,16т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25т; 40т,50-63т.крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3т; машини бурильно-крановi на автомобілі,глибина буріння 3,5м; машини поливально-мийнi місткістю 6000л; автогiдропiдiймачi висотою підйому 12м. Проте документи в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«Антарес-БУД»,у тому числі довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2019 № 313 (файл «Наявн_сть обладнання.pdf»),не містять інформацію про наявність в цього учасника вищезазначених будівельних машин та механізмів,необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання,або їх аналогів. 2. Також відповідно до умов пункту 1 розділу 3 та пункту 3 додатку 4.1 тендерної документації «з метою запобігання закупівлі фальсифікату та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару),або офіційного представника виробника на території України,що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості,якості та в потрібні терміни,визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)». Проте надані в складі тендерної пропозиції лист ТОВ «РАДІО-МЕД» від 02.09.2019 № 1-09/19 щодо представництва інтересів (файл «Гарант_йний лист рад_омед.pdf») та лист ТОВ«Антарес-БУД» від 06.09.2019 № 329 щодо відповідності обладнання (файл «Гарант_йний лист про обладнання.pdf») не містять інформації,що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання (комп’ютерного томографу) в необхідній кількості,якості та в потрібні терміни. Крім того,учасник ТОВ«Антарес-БУД» на порушення умов додатку 4.1 тендерної документації не надав інформаційний лист щодо здійснення сервісного обслуговування комп’ютерного томографу кваліфікованими інженерами та не надав гарантійний лист щодо наявності інструкції користувача до комп’ютерного томографу українською або російською мовою. Таким чином,Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ«Антарес-БУД» як таку,що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас Замовник визначив учасника ТОВ«Антарес-БУД» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.10.2019 №8. 3. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до п2 довідки від 06.09.2019 №327 (файл «Тендерна пропозиц_я.pdf»),наданої ТОВ«Антарес-БУД» в складі тендерної пропозиції,учасник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію протягом 10 років. Проте умови договору від 02.10.2019 №8,укладеного за результатами відкритих торгів,не містять зазначених гарантій. Зокрема,п4.4.6 та 14.1 договору від 02.10.2019 №8,якими передбачена відповідна інформація,не містять чітко визначеного строку. Отже,на порушення абзацу першого частини четвертої ст36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ«Антарес-БУД»,якого Замовник визнав переможцем торгів. Згідно ст37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої ст36 Закону. Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України ,вважає його необґрунтованим та таким,що суперечить вимогам чинного законодавства з огляду на таке. Щодо питання 1.При складанні договірної ціни учасники зобов’язані дотримуватися вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ),який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів,що споруджуються за рахунок бюджетних коштів.ДСТУ передбачено,що прямі витрати у вартості будівництва (в тому числі вартість обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова).Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при СКЛАДАННІ ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ,договірної ціни,при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт»: При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів,якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика,неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального),так і для виконання робіт,або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів,вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови).Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт,які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови).Також цю позицію визначено Державним комітетом будівництва,архітектури та житлової політики України в листі від 30.05.2001 №7/7-533 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів,передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)». Виходячи з викладеного,під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт,які пропонуються до виконання самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів. Товариством «Антарес-Буд» вимоги ДСТУ та Настанови щодо розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів,на стадії подання ціни тендерної пропозиції дотримано,до складу тендерної пропозиції не включено вартість машин та механізмів,залучення яких не планується внаслідок об'єктивних причин. Щодо питання 2 ТОВ «РАДІО-МЕД» як офіційним авторизованим представником та дистриб’ютором продукції Sino Vision Technologies (Beijing) Co LTD (в тому числі і комп’ютерного томографа Sinovision Insitum 32) надано лист від 02.09.2019 №1-09/19 про надання повноважень ТОВ «Антарес-Буд» на представництво їх інтересів і видачу гарантійних листів щодо постачання обладнання в межах процедури торгів «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018,м.Миколаїв,вул.Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). В свою чергу ТОВ «Антарес-Буд» на виконання вимог тендерної документації і на підставі вищевказаного листа ТОВ «РАДІО-МЕД» в складі тендерної пропозиції надано гарантійного листа від 06.09.2019 №329 про те,що обладнання яке буде придбано в процесі виконання договору повністю відповідатиме технічним вимогам,зазначеним в додатку 4.1 (медико-технічне завдання). Повна відповідність технічним вимогам,зазначеним в додатку 4.1,викладена в гарантійному листі підтверджує дотримання всіх установлених вимог до продукції,тобто поставку обладнання в необхідній кількості,якості та в потрібні терміни,в тому числі відповідність пунктам «14.2 Сервісне обслуговування проводиться кваліфікованими інженерами»; «14.3 Наявність інструкції користувача українською або російською мовою при постачанні». Сертифікат оцінювання відповідності рентгенівського обладнання для комп’ютерної томографії,наданий ТОВ «Антарес-Буд» в складі тендерної пропозиції підтверджує постачання учасником обладнання необхідної якості. На підтвердження кваліфікації інженера надано сертифікат навчання Сервісному і технічному обслуговуванню. Виходячи з викладеного,пропозиція ТОВ«АНТАРЕС-БУД» відповідає умовам тендерної документації. Щодо питання 3 Порушення усунено шляхом укладання додаткової угоди №3 від 01.11.2019 до договору №8 від 02.10.2019.

2019-11-01 14:04:50

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації, 04013962, Україна, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет, співфінансування з місцевого бюджету (державний фонд регіонального розвитку, співфінансування - бюджет розвитку обласного бюджету), 77440501UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи, NONE
  3. Інформація про оприлюднення: 586bc384a9884c56a335323be8568e79, 2019-08-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 27.08.2019); роз’яснення Замовника від 05.09.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Антарес-БУД» (код в ЄДРПОУ 31159868); повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2019 № 3; договір від 02.10.2019 № 8; додаткові угоди від 07.10.2019 № 1 та від 16.10.2019 № 2; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 07.10.2019 та 18.10.2019; пояснення Замовника від 16.10.2019 та від 22.10.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за ID UA-2019-03-15-002547-a; лист Миколаївського обласного онкологічного диспансеру від 11.10.2019 № 09-1010/01. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «Антарес-БУД» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання. Згідно підсумкових відомостей ресурсів, що наведені в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати: автогідропідіймачі висотою підйому 18 м; викорчовувачі-збирачі з трактором; крани баштові вантажопідйомністю 5 т; крани баштові вантажопідйомністю 8 т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т; котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т; котки дорожні причіпні кулачкові масою 8 т; котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25 т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16 т; крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 10 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 16 т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 40 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 50-63 т; крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3 т; машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; машини поливально-мийнi місткістю 6000 л; автогiдропiдiймачi висотою підйому 12 м. Проте документи в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД», у тому числі довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2019 № 313 (файл «Наявн_сть обладнання.pdf»), не містять інформацію про наявність в цього учасника вищезазначених будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, або їх аналогів. Також відповідно до умов пункту 1 розділу 3 та пункту 3 додатку 4.1 тендерної документації «з метою запобігання закупівлі фальсифікату та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)». Проте надані в складі тендерної пропозиції лист ТОВ «РАДІО-МЕД» від 02.09.2019 № 1-09/19 щодо представництва інтересів (файл «Гарант_йний лист рад_омед.pdf») та лист ТОВ «Антарес-БУД» від 06.09.2019 № 329 щодо відповідності обладнання (файл «Гарант_йний лист про обладнання.pdf») не містять інформації, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання (комп’ютерного томографу) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Крім того, учасник ТОВ «Антарес-БУД» на порушення умов додатку 4.1 тендерної документації не надав інформаційний лист щодо здійснення сервісного обслуговування комп’ютерного томографу кваліфікованими інженерами та не надав гарантійний лист щодо наявності інструкції користувача до комп’ютерного томографу українською або російською мовою. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас Замовник визначив учасника ТОВ «Антарес-БУД» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.10.2019 № 8. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 довідки від 06.09.2019 № 327 (файл «Тендерна пропозиц_я.pdf»), наданої ТОВ «Антарес-БУД» в складі тендерної пропозиції, учасник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію протягом 10 років. Проте умови договору від 02.10.2019 № 8, укладеного за результатами відкритих торгів, не містять зазначених гарантій. Зокрема, пункти 4.4.6 та 14.1 договору від 02.10.2019 № 8, якими передбачена відповідна інформація, не містять чітко визначеного строку. Отже, на порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД», якого Замовник визнав переможцем торгів. Згідно статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до договору про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 73 568 475,96
UAH з ПДВ
73 568 475,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 73 706 870,43
UAH з ПДВ
73 706 870,43
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВ ТЕЛЕКОМ" 77 000 000,00
UAH з ПДВ
77 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 12:12
sign.p7s
19 вересня 2019 12:09
Банківська гарантія.zip
11 вересня 2019 17:24
sign.p7s
11 вересня 2019 17:23
СТАТТЯ 17_радіол.zip
11 вересня 2019 17:23
ІНШІ ДОК_РАДІОЛ.ZIP
11 вересня 2019 17:22
КВАЛІФІКАЦІЯ_РАДІОЛ.ZIP
11 вересня 2019 17:22
Лист - захист довкілля.pdf
11 вересня 2019 17:22
Кошториси -3.zip
11 вересня 2019 17:22
Кошториси-2.zip
11 вересня 2019 17:22
Кошториси-1.zip
27 серпня 2019 12:09
sign.p7s
27 серпня 2019 12:08
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 14:08
sign.p7s
12 вересня 2019 11:48
Кошторис.7z
12 вересня 2019 10:47
статут.pdf
12 вересня 2019 10:47
відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2019 10:47
Витяг на 30.06.19.rtf
12 вересня 2019 10:47
виписка.pdf
12 вересня 2019 10:47
антикорупция.pdf
12 вересня 2019 10:47
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 12:40
svidoctvo_reg1.pdf
12 вересня 2019 12:40
Ліцензія 13.07.2016.pdf
12 вересня 2019 12:40
Держгірпромнагляд 2017.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
Переможець 73 568 475,96
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
73 568 475,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 жовтня 2019 12:08
Д. 8 Кап рем Радиология Антарес.FR12.pdf укладений
03 жовтня 2019 12:05
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:48
Д.у. № 5 Д.№ 8 Радиология.FR12.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:48
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 11:29
Д.у. №4 Радиология 23.12.209.FR12.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:26
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2019 13:48
Д.у. №3 Радиология гарантия.FR12.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:46
sign.p7s зміни до договору
18 жовтня 2019 13:38
Д.у. №2 радиология.FR12.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 13:37
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 13:57
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 13:55
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 13:54
Д.у. 1 радиология.FR12.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2.Загальна вартість робіт та послуг з капітального ремонту об’єкта складає – 73568475,96 грн. (сімдесят три мільйона п’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ - 7495151,05 грн., з них на поточний рік – 73568475,96 грн. (сімдесят три мільйона п’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ - 7495151,05 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1 Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного фонду регіонального розвитку – 66211628,00 грн. (шістдесят шість мільйонів двісті одинадцять тисяч шістсот двадцять вісім гривень 00 копійок) , в тому числі ПДВ – 6269009,72 грн.; кошти бюджету розвитку обласного бюджету – 7356847,96 грн. (сім мільйонів триста п’ятдесят шість тисяч вісімсот сорок сім гривень 96 копійок) в тому числі ПДВ -1226141,33 грн. 3. Пункт 13.1 розділу 13 викласти в наступній редакції: 13.1 Замовник може надавати підряднику попередню оплату (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві) відповідно до вимог чинного законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання та устаткування, але не пізніше 31 грудня поточного року конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». Також, попередня оплата може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми попередньої оплати. 4. Пункт 18.9 розділу 18 викласти в наступній редакції: 18.9 До договору додається договірна ціна – додаток №1, графік виконання робіт – додаток № 2 та план фінансування– додаток № 3. 5. Інші умови договору підряду № 8 від 02.10.2019 залишити без змін. 6. Дана додаткова угода до договору підряду № 8 від 02.10.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 9.1. розділу 9 викласти та викласти в наступній редакції: 9.1 Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного фонду регіонального розвитку – 66211628,00 грн. (шістдесят шість мільйонів двісті одинадцять тисяч шістсот двадцять вісім гривень 00 копійок) , в тому числі ПДВ – 6633495,70 грн.; кошти бюджету розвитку обласного бюджету – 7356847,96 грн. (сім мільйонів триста п’ятдесят шість тисяч вісімсот сорок сім гривень 96 копійок) в тому числі ПДВ-861655,35 грн. 2. Інші умови договору підряду № 8 від 02.10.2019 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до договору підряду № 8 від 02.10.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 4.4.6 розділу 4 та викласти в наступній редакції: 4.4.6 Гарантувати якість виконаних робіт: на основні конструктивні елементи протягом 10 років, на оздоблювальні роботи 3 роки, інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об’єкта в експлуатацію; 2.Внести зміни в пункт 14.1 розділу 14 та викласти в наступній редакції: 14.1 Гарантувати якість виконаних робіт: на основні конструктивні елементи протягом 10 років, на оздоблювальні роботи 3 роки, інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об’єкта в експлуатацію; 3. Інші умови договору підряду № 8 від 02.10.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до договору підряду № 8 від 02.10.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2.Загальна вартість робіт та послуг з капітального ремонту об’єкта складає – 73568475,96 грн. (сімдесят три мільйона п’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ - 7495151,05 грн., з них на поточний рік – 73568475,96 грн. (сімдесят три мільйона п’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ - 7495151,05 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1 Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного фонду регіонального розвитку – 65448695,33 грн. (шістдесят п’ять мільйонів чотириста сорок вісім тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 33 копійки) , в тому числі ПДВ – 6506340,25 грн.; кошти бюджету розвитку обласного бюджету – 8119780,63 грн. (вісім мільйонів сто дев’ятнадцять тисяч сімсот вісімдесят гривень 63 копійки) в тому числі ПДВ – 988810,80 грн. 3. Інші умови договору підряду № 8 від 02.10.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до договору підряду № 8 від 02.10.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2.Загальна вартість робіт та послуг з капітального ремонту об’єкта складає – 73568475,96 грн. (сімдесят три мільйона п’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ - 7495151,05 грн., з них на поточний 2019 рік – 67921360,15 грн. (шістдесят сім мільйонів дев’ятсот двадцять одна тисяча триста шістдесят гривень 15 копійок), в тому числі ПДВ - 6553965,04 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1 Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного фонду регіонального розвитку – 59801579,52 грн. (п’ятдесят дев’ять мільйонів вісімсот одна тисяча п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 52 копійки), в тому числі ПДВ – 5565154,24 грн кошти бюджету розвитку обласного бюджету – 8119780,63 грн. (вісім мільйонів сто дев’ятнадцять тисяч сімсот вісімдесят гривень 63 копійки) в тому числі ПДВ – 988810,80 грн. 3. Відповідно до п 4.4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»пункт 19.2 викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 8 від 02.10.2019 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до договору підряду № 8 від 02.10.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку