ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Яковлєв Денис Томасович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
28 жовтня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації,
04013962,
Україна,
м. Миколаїв,
вул. Велика Морська, 42 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
«Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет, співфінансування з місцевого бюджету (державний фонд регіонального розвитку, співфінансування - бюджет розвитку обласного бюджету), 77440501UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи, NONE |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
586bc384a9884c56a335323be8568e79, 2019-08-27 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
08 жовтня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 27.08.2019); роз’яснення Замовника від 05.09.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Антарес-БУД» (код в ЄДРПОУ 31159868); повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2019 № 3; договір від 02.10.2019 № 8; додаткові угоди від 07.10.2019 № 1 та від 16.10.2019 № 2; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 07.10.2019 та 18.10.2019; пояснення Замовника від 16.10.2019 та від 22.10.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за ID UA-2019-03-15-002547-a; лист Миколаївського обласного онкологічного диспансеру від 11.10.2019 № 09-1010/01.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «Антарес-БУД» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання.
Згідно підсумкових відомостей ресурсів, що наведені в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати: автогідропідіймачі висотою підйому 18 м; викорчовувачі-збирачі з трактором; крани баштові вантажопідйомністю 5 т; крани баштові вантажопідйомністю 8 т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т; котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т; котки дорожні причіпні кулачкові масою 8 т; котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25 т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16 т; крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 10 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 16 т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 40 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 50-63 т; крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3 т; машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; машини поливально-мийнi місткістю 6000 л; автогiдропiдiймачi висотою підйому 12 м.
Проте документи в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД», у тому числі довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2019 № 313 (файл «Наявн_сть обладнання.pdf»), не містять інформацію про наявність в цього учасника вищезазначених будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, або їх аналогів.
Також відповідно до умов пункту 1 розділу 3 та пункту 3 додатку 4.1 тендерної документації «з метою запобігання закупівлі фальсифікату та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)».
Проте надані в складі тендерної пропозиції лист ТОВ «РАДІО-МЕД» від 02.09.2019 № 1-09/19 щодо представництва інтересів (файл «Гарант_йний лист рад_омед.pdf») та лист ТОВ «Антарес-БУД» від 06.09.2019 № 329 щодо відповідності обладнання (файл «Гарант_йний лист про обладнання.pdf») не містять інформації, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання (комп’ютерного томографу) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Крім того, учасник ТОВ «Антарес-БУД» на порушення умов додатку 4.1 тендерної документації не надав інформаційний лист щодо здійснення сервісного обслуговування комп’ютерного томографу кваліфікованими інженерами та не надав гарантійний лист щодо наявності інструкції користувача до комп’ютерного томографу українською або російською мовою.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Водночас Замовник визначив учасника ТОВ «Антарес-БУД» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.10.2019 № 8.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 довідки від 06.09.2019 № 327 (файл «Тендерна пропозиц_я.pdf»), наданої ТОВ «Антарес-БУД» в складі тендерної пропозиції, учасник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію протягом 10 років.
Проте умови договору від 02.10.2019 № 8, укладеного за результатами відкритих торгів, не містять зазначених гарантій. Зокрема, пункти 4.4.6 та 14.1 договору від 02.10.2019 № 8, якими передбачена відповідна інформація, не містять чітко визначеного строку.
Отже, на порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД», якого Замовник визнав переможцем торгів.
Згідно статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до договору про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.