Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГКО (25-100)-320т; ЖКО(25-80)-30т; Д(25-50)-30т)
Очікувана вартість
1 660 000,00 UAH
UA-2019-08-27-000479-b 327a7539295849c7bc49ffc0b9660396
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мунь Лариса Пантеліївна

+380612707335 internat7glbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І-ІІ СТУПЕНІВ” ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20509042
Вебсайт: http://internat7zp.at.ua
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вулиця Ленська, 1а
Контактна особа: Мунь Лариса Пантеліївна
+380612707335
internat7glbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 11:48
Очікувана вартість: 1 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 т
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГКО (25-100)-320т; ЖКО(25-80)-30т; Д(25-50)-30т)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 14:50
Додаток 4 проект договору (1).doc
27 серпня 2019 14:50
Додаток 3 технічні вимоги (1).doc
27 серпня 2019 14:50
Додаток 2 ст 17 (1).doc
27 серпня 2019 14:50
Додаток 1 тендерна пропозиція (6).doc
27 серпня 2019 14:50
ТД (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000008 ● aa317ebb18f7425b98429bd5bf8db33d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 12:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

07.11.2019 №203

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 07.11.2019 № 203
UA-2019-08-27-000479-b, Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів» ЗОР, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо,

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Абзацом 2 частини 1 статті 7-1 Закону №922 встановлено, що моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922 моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Станом на дату проведення та висновку моніторингу договір з ТОВ «МАП» частково вже виконали і продовжує виконуватися. Закон №922 не передбачає механізму, за яким Замовник може виправити вказану помилку та відмінити процедуру закупівлі після того,як уклали договір і сторони частково його виконали. Помилку при розробці ТД враховано і Ваш висновок прийнятий до уваги в подальшій роботі.

2019-11-14 14:45:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАП 1 614 000,00
UAH з ПДВ
1 614 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 1 657 940,00
UAH з ПДВ
1 657 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД 1 659 300,00
UAH з ПДВ
1 659 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 14:29
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:08
Довідка з МВС
10 вересня 2019 13:57
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:43
Додаткові документи.rar
10 вересня 2019 12:43
Статут.pdf
10 вересня 2019 12:43
Фінансова спроможність.pdf
10 вересня 2019 12:43
Предмет закупівлі.rar
10 вересня 2019 12:43
Вимоги статті 17.rar
10 вересня 2019 12:43
Кваліфікація.rar
10 вересня 2019 12:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:11
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:10
Фінансова спроможність.pdf
10 вересня 2019 17:10
статут.pdf
10 вересня 2019 17:10
предмет закупівлі.pdf
10 вересня 2019 17:10
кваліфікація.pdf
10 вересня 2019 17:10
Додаткові документи.pdf
10 вересня 2019 17:10
вимоги 17 статті.pdf
10 вересня 2019 17:10
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

02 вересня 2019 16:29
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:28
Додаткові документи.rar
02 вересня 2019 16:28
Статут.rar
02 вересня 2019 16:28
Фінансова спроможність.rar
02 вересня 2019 16:28
Предмет закупівлі.rar
02 вересня 2019 16:28
Вимоги 17 статті.rar
02 вересня 2019 16:28
Кваліфікація.rar
02 вересня 2019 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАП

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАП
#25474456
1 614 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:11
ду_162 дог (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:10
1_ду_162 дог.pdf укладений
27 грудня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 14:06
МАП_162.pdf укладений
27 вересня 2019 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2020р., у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 614 000,00
UAH