Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПК у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")- 2шт.
Очікувана вартість
25 102,00 UAH
UA-2019-08-27-000135-c 88b4e60234724ea7b5e89ccf3f498acc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Олена Юріївна

+380612390251 slujba_zobl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25765784
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Клименко Олена Юріївна
+380612390251
slujba_zobl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 10:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 10:49
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:33
Очікувана вартість: 25 102,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
ПК у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата платіжними дорученнями, впродовж 10 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 10:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
27 серпня 2019 10:45
ФОРМА ЦIНОВОI ПРОПОЗИЦII.doc
27 серпня 2019 10:45
ІНФОРМАЦІЯ 27.08.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 16:37
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Зокрема цікавить аналог процессора,які характеристики його не можливо змінювати в меншу або більшу сторону? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 4.6. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, в разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (зі змінами), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно по п. 5.1. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки та розвантаження товару.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 24 600,00
UAH з ПДВ
24 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 24 900,00
UAH з ПДВ
24 099,12
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП Степанов Павел Валерьевич 25 080,00
UAH з ПДВ
24 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 25 102,00
UAH з ПДВ
24 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 24 900,00
UAH з ПДВ
24 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 15:10
Оновлена пропозиція
28 серпня 2019 17:12
Пропозиція.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 12:44
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:32
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 12:32
Статут 2019.pdf
28 серпня 2019 12:32
ПДВ.pdf
28 серпня 2019 12:32
наказ+протокол.pdf
28 серпня 2019 12:32
Ліцензування.pdf
28 серпня 2019 12:32
Заявление учредителя.pdf
28 серпня 2019 12:32
ДСЕЕ ROMA PC.pdf
28 серпня 2019 12:32
ДСЕЕ Philips.pdf
28 серпня 2019 12:32
ДСЕЕ Crown.PDF
28 серпня 2019 12:32
Гарантійній лист.pdf
28 серпня 2019 12:32
Відповідність Philips.pdf
28 серпня 2019 12:32
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2019 12:32
Витяг.pdf
28 серпня 2019 12:32
ISO_14001 ROMA PC.pdf
28 серпня 2019 12:32
ISO_9001 ROMA PC.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 10:27
Довідка ліцензування.pdf
29 серпня 2019 10:27
ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
29 серпня 2019 10:27
Сертифікат Philips.pdf
29 серпня 2019 10:27
Виконані поставки.pdf
29 серпня 2019 10:27
Довідка якості.pdf
29 серпня 2019 10:27
Згода з договором.pdf
29 серпня 2019 10:27
анкета учасника.pdf
29 серпня 2019 10:27
СЕС монітор Philips.pdf
29 серпня 2019 10:27
ПК сан.епідем .pdf
29 серпня 2019 10:27
Витяг ФОП Степанов.pdf
29 серпня 2019 10:27
не є платником ПДВ.pdf
29 серпня 2019 10:27
довідка сервіс.pdf
29 серпня 2019 10:27
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 10:48
СЕС монітор Philips.pdf
29 серпня 2019 10:48
ЦIНОВОА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
29 серпня 2019 10:48
Сертифікат Philips.pdf
29 серпня 2019 10:48
довідка сервіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФЛП Степанов Павел Валерьевич

ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Переможець 24 090,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
24 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 15:35
Договір від 10.09.2019 _ 49.pdf укладений
11 вересня 2019 15:31